(Parašas)
lekt. J. Užuotienė
______________________
(Data)
Vilnius 2007
ĮVADAS
Darbo tema: „Biovelos“ rinkodaros veiklos planavimas.
Ši tema aktuali, nes be planavimo būtų sunku organizuoti įmonės veiklą. Planavimas organizacijoje – tai įmonės tikslų nustatymas ir priemonių tiems tikslams pasiekti parinkimas. Be plano vadovai nežino, kaip efektingai organizuoti žmones ir tvarkyti išteklius.
Darbo problema:
Įmonės „Biovela“ veiklos planavimas.
Darbo tikslas:
1. Remiantis Lietuvos bei užsienio šalių autorių moksline literatūra paaiškinti kas yra rinkodaros planavimas ir kokie jo pagrindiniai etapai.
2. Ištirti UAB „Biovela“ veiklą, išanalizuoti UAB „Biovela“ rinkodaros veiklos plano pagrindines sudedamasias dalis.
Darbo uždaviniai:
1. Paaiškinti kas yra rinkodaros planavimas, aptarti pagrindinius jo etapus: įmonės tikslus ir misija; rinkodaros situacija; rinkodaros aplinka; rinka; perspektyvų tyrimas; rinkodaros strategija; marketingo planas; kontrolė ir vykdymas.
2. Atlikti UAB “Biovela” praktinę verslo analizę. Aprašyti ir paaiškinti kaip įmonėje planuojama įmonės veikla Išanalizuoti UAB „Biovela“ rinkodaros aplinką; įmonės rinką, jos tendencijas, tikslinę rinką; aptarti biudžetą ir pardavimų prognozę.
3. Atlikti UAB „Biovela“ gaminių vartotojų elgsenos tyrimą.
4. Pateikti išvadas ir pasiūlymus.
Darbo tyrimo objektas:
UAB „Biovela” gaminių vartotojai.
Darbo metodai:
Lietuvos bei užsienio šalių autorių mokslinės literatūros analizė, internete pateikiama informacija (Ph. Kotler ir kt. „Rinkodaros principai“,V. Pranulis ir kt „Marketingas“, ir kt.). Taip pat atliekant tyrimą apklausa pagal iš anksto paruoštą anketą.
1. Rinkodaros strateginis planavimas
Šioje darbo dalyje remdamosis Lietuvos bei užsienio šalių autorių moksline literatūra išanalizuosime kas tai yra rinkodaros planavimas ir kaip jis rengiamas.
Kiekvienoje įmonėje atliekama daugybė veiksmų, kurie visiškai ar bent iš dalies priskirtini rinkodaros sričiai. Įmonės kuria ir tobulina prekes, reguliuoja jų kainas, parduoda jas pačios arba per partnerius. Be to, dedamos pastangos vartotojų poreikiams ištirti, ryšiais su jais per reklamą ar kitais būdais užmegsti ir palaikyti. Visus šiuos veiksmus galima atlikti atsitiktinai arba planingai. Taigi įmonės veiklos planavimas leidžia susieti ir suderinti įvairius veiksmus į vieningą visumą, taip pasiekiant geresnį bendrą rezultatą [1, p.70].
Bendrovės sudaro metinius, perspektyvinius ir strateginius planus:
Metinis planas – tai trumpalaikis planas, kuriame apibūdinama bendrovės dabartinė padėtis, jos tikslai,...
Šį darbą sudaro 8861 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!