1. Išvardinti marketingo komplekso elementus.
2. Nurodyti, kokią ir kodėl įmonė naudoja marketingo koncepciją.
1.
Vidutinė, aukšta
Vidutinė
Paskirstymas: „Odiniai batai“ parduotuvių tinkle: Vilniuje (3 vnt.), Kaune (2 vnt.), Klaipėdoje (1 vnt.), Šiauliuose (1 vnt.) - 7 parduotuvės didžiausiuose Lietuvos miestuose.
Rėmimas:
1) Reklama: per TV3 televiziją;
žurnaluose „Cosmopolitan“ ir „Moteris“;
laikraščiuose „Lietuvos rytas“ ir „Respublika“;
plakatiniai stendai Lietuvos miestose.
Šių metų batų parduotuvių TV reklamos protrūkis rodo, kad pasiektas odinių batų rinkos brandos etapas: pradėjo "trintis pečiais" beveik visi prekiautojai ir visi nusprendė panaudoti patį galingiausią ginklą – TV
2) Pardavimų skatinimas: 5% nuolaida, perkant 2 ar daugiau batų paras, teikiama 30 dienų garantija.
3) Populiarinimas: įmonė „Giedrius“ dalyvaus įvairiose labdaros akcijose.
2.
5 – socialinė ir etinė marketingo koncepcija
2 – prekės tobulinimo koncepcija
Mūsų įmonė orientuojasi į rinką, kurioje prekiaujama odine avalyne, bet mes turime savo privalumų. Mūsų produkcija gaminama remiantis naujomis idėjomis ir naujomis gamybos technologijomis. Mes užtikriname 100% kokybės garantiją. Mūsų kainos atitinka kokybę!
Praktinis darbas Nr.2
1. Parašyti įmonės mikroelementus.
2. Išvardinti kokios aplinkos ir kaip veiks įmonę.
1.
Medžiagos: oda, kailis, siūlai, padai, batų raištukai.
Įranga: siuvimo ir sukirpimo mašinos.
Tiekėjai:
Oda – UAB „Metavista“
Kailis – UAB „Op“
Siūlai – UAB „Doklaras“
Padai – UAB „Minoti“
Raišteliai – UAB „Siminas“
Mūsų įmonė - UAB „Giedrius“
Konkurentai – AB „Salamander“
Vilniuje – Gedimino pr. 24; Konstitucijos pr.7a, p/c Europa; Ozo g. 25, p/c Akropolis;
Kaune – Laisvės al. 27;
Klaipėdoje – Tiltų g. 1; Taikos pr. 61, p/c Akropolis;
Šiauliuose – Tildes g. 109, p/c Saulės miestas.
Marketingo tarpininkai: televizijos kanalas TV3, žurnalai „Cosmopolitan” ir „Moteris”, laikraščiai „Lietuvos rytas“ ir „Respublika“.
Klientai: UAB „Odiniai batai“
Įrangą pirksime:
Sukirpimo mašinas iš UAB „Baltorfa“
Siuvimo mašinas iš UAB „Starteksa“
Kontaktinės auditorijos: paskola iš AB SEB Vilniaus bankas.
2.
1) Ekonominė aplinka.
Gyventojų perkamoji galia, priklausanti nuo jų pajamų, santaupų, kainų ir kredito prieinamumo. Perkamajai galiai turi reikšmės ekonominiai nuosmukiai, nedarbas, kredito brangimas. Svarbu yra tai, kaip keičiasi seimų pajamų ir išlaidų struktūra, kaip pasiskirsto gyventojų grupių pajamos. Vartotojai yra prabangiai gyvenantys, pasiturintys ar galų nesuduriantys.
2) Socialinė ir kultūrinė aplinka.
Prisirišimas...
Šį darbą sudaro 2058 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!