Data
Vilnius
2009
ĮVADAS
Temos aktualumas- draudimo paslaugų pardavimuose svarbiausia yra pateikimas. Žmonės perka ne tik paslaugas, bet jiems yra svarbu kaip ta paslauga bus pristatyta. Taip pat klientams yra svarbi prieinama kaina, taikomos nuolaidos, paslaugų isigijimo prieinamumas, reklama, bendravimas.
Draudimo paslaugų marketingo kompleksas – tai visuma susijusių priemonių, veiksmų ir sprendimų, kurie sudaro galimybę draudikams parduoti draudėjams pageidaujamas draudimo paslaugas jiems palankiomis sąlygomis ir patenkinti jų poreikius bei įgyvendinti draudimo įmonės tikslus [1].
Temos Problema – UADB ,,ERGO LIETUVA’’ blogėjanti padėtis rinkoje.
Darbo tikslas – išsiaiškinti UADB ,,ERGO LIETUVA’’ rinkodaros komplekso efektyvumą šiuolaikinėmis rinkos sąlygomis, taip pat kaip rinkodaros komplekso elemantai įtakoja paslaugų pirkimą.
Darbo uždaviniai:
• Išanalizuoti UADB „ERGO LIETUVA“ draudimo paslaugų pardavimo apimtis, pagal sudarytas, nutrauktas draudimo sutartis bei pasirašytas įmokas 2006-2009 metais;
• Išsiaiškinti kokios draudimo bendrovės paslaugomis naudojasi respondentai;
• Išsiaiškinti priežastys, lemiančias respondentų draudimo bendrovės pasirinkimą;
• Išsiaiškinti kainos įtaką draudimo bendrovės pasirinkimui;
• Išsiaiškinti reklamos įtaką draudimo bendrovės pasirinkimui;
• Išsiaiškinti svarbiausius veiksnius, kurie siejasi su klientų aptarnavimu;
• Išsiaiškinti svarbiausius veiksnius, kurie įtakoja draudimo bendrovės veiklą.
•
Tyrimo metodas: apklausos metodas anketos pagalba.
Tyrimo priemonė: anketa, pateikiant tiesiogiai.
Tyrimo atlikimas: apklausa vyko Vilniaus mieste, lapkričio 1- gruodžio 1 dienomis.
1. UADB ,,ERGO LIETUVA’’ CHARAKTERISTIKA
ERGO draudimo grupė yra viena iš Lietuvos draudimo rinkos lyderių. Ji Lietuvoje vienija bendroves:
• ERGO LIETUVA;
• ERGO LIETUVA GYVYBĖS DRAUDIMAS;
• ERGO LIETUVA INVESTICIJA;
1991 m. gegužę įsteigta Lietuvos ir Vokietijos UAB "Drauda" tapo pirmąja užsienio kapitalo draudimo bendrove Lietuvoje. Devynerius metus ji priklausė Vokietijos draudimo grupei "Alte Leipziger". Kartu su vokišku kapitalu buvo perduota patirtis ir gilios draudimo tradicijos, taip pat sudarytos sąlygos stabiliai ir efektyviai veiklai.
2000 m. sausio mėn. draudimo bendrovės pagrindiniu akcininku tapo Vokietijos ERGO draudimo grupė. 2001 m. rugsėjo 20 d. "Drauda" pakeitė pavadinimą į "ERGO LIETUVA". Suvienodinti vienai iš didžiausių Europos draudimo grupei ERGO priklausančių bendrovių pavadinimus nuspręsta siekiant gerinti paslaugų teikimo efektyvumą ir kurti bendrą identitetą. ERGO besivadinančių bendrovių yra tiek kaimyninėse Latvijoje, Estijoje, Lenkijoje,...
Šį darbą sudaro 3015 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!