Konspektai

Rinkodaros sąvokos

9.0   (2 atsiliepimai)
Rinkodaros sąvokos 1 puslapis
Rinkodaros sąvokos 2 puslapis
Rinkodaros sąvokos 3 puslapis
Rinkodaros sąvokos 4 puslapis
Rinkodaros sąvokos 5 puslapis
Rinkodaros sąvokos 6 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Gamybos rinkodaros koncepcija. Vartotojai atiduos pirmenybę produktams, kuriuos visada galima įsigyti ir kurių kaina priimtina.
Produkto rinkodaros koncepcija. Vartotojai atiduos pirmenybę produktam, kurių kokybė, charakteristika ir savybės puikiausios.
Pardavimo rinkodaros koncepcija.
Rinkodaros koncepcija.
Socialinės rinkodaros koncepcija.
Kas yra rinkodaros procesas? Galimybių analizė, tikslinių rinkų parinkimas, rinkodaros komplekso vertinimas ir sukūrimas.
Segmentavimo tikslas – suskaidyti arba išskirti vartotojų grupes.
Produkto pozicionavimas – asociacijų sukūrimas vartotojo pasąmonėje.
Konkurencinis pranašumas – vertės vartotojų sukūrimas, geriau nei tai daro konkurentai.
Nediferencijuotoji rinkodara: Įmonės rinkodaros kompleksas  rinka.
Diferencijuotoji rinkodara:
1.rinkodaros kompleksas  1.segmentas
2. rinkodaros kompleksas  2.segmentas
3. rinkodaros kompleksas  3.segmentas
Pozicionavimo strategijos:
Produkto paslaugos savybės, siūloma nauda, vartojimo progos, vartotojai, veikla, asmenybės, kilmė, kiti prekių ženklai, produktų/paslaugų kategorijos.
Rinkodaros kompleksas(4“P“):
1.Produktas/paslauga
2.Kaina(kainodaros metodai:1.sąnaudomis paremta,2.konkurencija, 3.vertės)
3.Rėmimas(priemonės: 1.reklama,2.asmeninis pardavimas,3.pardavimų skatinimas, ketvirtas.ryšiai su visuomene,5.tiesioginė rinkodara)
4.Pateikimas.
4 “P” derinami su vartotojo 4 “C”
4 “C”: 1. vartotojo poreikiai ir norai. 2. vartotojo išlaidos. 3. informavimas. 4. Patogumas.
Integruotoji rinkodaros komunikacija – kai įmonė vienu metu derina ir efektyviai panaudoja rėmimo komplekso elementus: 1.Reklama – informuoti. 2. Asmeninis pardavimas. 3.Pardavimų skatinimas. 4.Ryšiai su visuomene – suteikti žinias. 5.Tiesioginė rinkodara.
Paslaugų savybės: nematerialumas, neatsiejamumas, kokybės nepastovumas, trumpalaikiškumas, nuosavybės nebuvimas.
Paslaugos vertinimo kriterijai:
1.Kompetencija.
2.Komunikavimas.
3.Mandagumas.
4.Reagavimas.
5.Apčiuopiami veiksniai.
Paslaugos vertinimo rezultato kriterijai:
1.Prieinamumas.
2.Organizacijos reputacija.
3.Išmanymas.
4.Patikimumas.
Ryšiai su vartotojais:
1.Bazinis – kai parduodama paslauga ir ryšys nutrūksta.
2.Reaktyvus – paslauga parduodama, o kilus problemų siūloma pasiskambinti.
3.Atsakingas – kai pardavėjas jums paskambina.
4.Iniciatyvus – dažnai skambina ir teiraujasi.
5.Pagrįstas partneryste – organizacija bendrauja su savo vartotojais, klausdama ar gali suteikti didesnę vertę.
KAINODAROS STRATEGIJOS:
1.Naujų paslaugų k.s.
2.Paslaugų asortimento k.s.
3.Kainos koregavimo strategijos.
4.Kainų keitimo strategijos.
5.Paslaugų pozicionavimas pagal vertę.
1.Naujų paslaugų kainodaros strategija:
„Grietinėlės nugriebimo“ – aukštos kainos nustatymas, tiem segmentam, kurie sutinka mokėti parduoti mažiau, bet pigiau.
Skverbimosi į rinką.
Keturios kainų pozicionavimo strategijos:
1.Premijinė: puikios kokybės paslauga, aukšta kaina.
2.Taupumo: prastesnė kokybė, maža kaina.
3.Padidintos vertės: aukšta kokybė, žema kaina.
4.Perdidelės kainos: kokybė prasta, kaina – aukšta.
2.Paslaugų asortimento kainodaros strategija:
1.Produktų grupės kainodara.
2.Produktų priedų kainodara.
3.Būtinųjų produktų priedų kainodara.
4.Šalutinių produktų kainodara.
5.Komplekto kainodara.
3.Kainos koregavimo strategijos:
1.Nuolaidų ir būtinųjų nuolaidų kainodara(mažina kainą).
2.Segmentinė kainodara(atsižvelgiant į vartotojų skirtumus(vaikai)).
3.Psichologinė kainodara(poveikis).
4.Vertės kainodara(vartotojui pasiūlomas deramas paslaugos...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 1465 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
6 psl., (1465 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros konspektas
  • 6 psl., (1465 ž.)
  • Word failas 56 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį konspektą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt