Gamybos rinkodaros koncepcija. Vartotojai atiduos pirmenybę produktams, kuriuos visada galima įsigyti ir kurių kaina priimtina.
Produkto rinkodaros koncepcija. Vartotojai atiduos pirmenybę produktam, kurių kokybė, charakteristika ir savybės puikiausios.
Pardavimo rinkodaros koncepcija.
Rinkodaros koncepcija.
Socialinės rinkodaros koncepcija.
Kas yra rinkodaros procesas? Galimybių analizė, tikslinių rinkų parinkimas, rinkodaros komplekso vertinimas ir sukūrimas.
Segmentavimo tikslas – suskaidyti arba išskirti vartotojų grupes.
Produkto pozicionavimas – asociacijų sukūrimas vartotojo pasąmonėje.
Konkurencinis pranašumas – vertės vartotojų sukūrimas, geriau nei tai daro konkurentai.
Nediferencijuotoji rinkodara: Įmonės rinkodaros kompleksas rinka.
Diferencijuotoji rinkodara:
1.rinkodaros kompleksas 1.segmentas
2. rinkodaros kompleksas 2.segmentas
3. rinkodaros kompleksas 3.segmentas
Pozicionavimo strategijos:
Produkto paslaugos savybės, siūloma nauda, vartojimo progos, vartotojai, veikla, asmenybės, kilmė, kiti prekių ženklai, produktų/paslaugų kategorijos.
Rinkodaros kompleksas(4“P“):
1.Produktas/paslauga
2.Kaina(kainodaros metodai:1.sąnaudomis paremta,2.konkurencija, 3.vertės)
3.Rėmimas(priemonės: 1.reklama,2.asmeninis pardavimas,3.pardavimų skatinimas, ketvirtas.ryšiai su visuomene,5.tiesioginė rinkodara)
4.Pateikimas.
4 “P” derinami su vartotojo 4 “C”
4 “C”: 1. vartotojo poreikiai ir norai. 2. vartotojo išlaidos. 3. informavimas. 4. Patogumas.
Integruotoji rinkodaros komunikacija – kai įmonė vienu metu derina ir efektyviai panaudoja rėmimo komplekso elementus: 1.Reklama – informuoti. 2. Asmeninis pardavimas. 3.Pardavimų skatinimas. 4.Ryšiai su visuomene – suteikti žinias. 5.Tiesioginė rinkodara.
Paslaugų savybės: nematerialumas, neatsiejamumas, kokybės nepastovumas, trumpalaikiškumas, nuosavybės nebuvimas.
Paslaugos vertinimo kriterijai:
1.Kompetencija.
2.Komunikavimas.
3.Mandagumas.
4.Reagavimas.
5.Apčiuopiami veiksniai.
Paslaugos vertinimo rezultato kriterijai:
1.Prieinamumas.
2.Organizacijos reputacija.
3.Išmanymas.
4.Patikimumas.
Ryšiai su vartotojais:
1.Bazinis – kai parduodama paslauga ir ryšys nutrūksta.
2.Reaktyvus – paslauga parduodama, o kilus problemų siūloma pasiskambinti.
3.Atsakingas – kai pardavėjas jums paskambina.
4.Iniciatyvus – dažnai skambina ir teiraujasi.
5.Pagrįstas partneryste – organizacija bendrauja su savo vartotojais, klausdama ar gali suteikti didesnę vertę.
KAINODAROS STRATEGIJOS:
1.Naujų paslaugų k.s.
2.Paslaugų asortimento k.s.
3.Kainos koregavimo strategijos.
4.Kainų keitimo strategijos.
5.Paslaugų pozicionavimas pagal vertę.
1.Naujų paslaugų kainodaros strategija:
„Grietinėlės nugriebimo“ – aukštos kainos nustatymas, tiem segmentam, kurie sutinka mokėti parduoti mažiau, bet pigiau.
Skverbimosi į rinką.
Keturios kainų pozicionavimo strategijos:
1.Premijinė: puikios kokybės paslauga, aukšta kaina.
2.Taupumo: prastesnė kokybė, maža kaina.
3.Padidintos vertės: aukšta kokybė, žema kaina.
4.Perdidelės kainos: kokybė prasta, kaina – aukšta.
2.Paslaugų asortimento kainodaros strategija:
1.Produktų grupės kainodara.
2.Produktų priedų kainodara.
3.Būtinųjų produktų priedų kainodara.
4.Šalutinių produktų kainodara.
5.Komplekto kainodara.
3.Kainos koregavimo strategijos:
1.Nuolaidų ir būtinųjų nuolaidų kainodara(mažina kainą).
2.Segmentinė kainodara(atsižvelgiant į vartotojų skirtumus(vaikai)).
3.Psichologinė kainodara(poveikis).
4.Vertės kainodara(vartotojui pasiūlomas deramas paslaugos...
Šį darbą sudaro 1465 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!