Referatai

Rinkodaros strategijos formavimo proceso etapai

10   (1 atsiliepimai)
Rinkodaros strategijos formavimo proceso etapai 1 puslapis
Rinkodaros strategijos formavimo proceso etapai 2 puslapis
Rinkodaros strategijos formavimo proceso etapai 3 puslapis
Rinkodaros strategijos formavimo proceso etapai 4 puslapis
Rinkodaros strategijos formavimo proceso etapai 5 puslapis
Rinkodaros strategijos formavimo proceso etapai 6 puslapis
Rinkodaros strategijos formavimo proceso etapai 7 puslapis
Rinkodaros strategijos formavimo proceso etapai 8 puslapis
Rinkodaros strategijos formavimo proceso etapai 9 puslapis
Rinkodaros strategijos formavimo proceso etapai 10 puslapis
Rinkodaros strategijos formavimo proceso etapai 11 puslapis
Rinkodaros strategijos formavimo proceso etapai 12 puslapis
Rinkodaros strategijos formavimo proceso etapai 13 puslapis
Rinkodaros strategijos formavimo proceso etapai 14 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Kiekvienos įmonės strateginis tikslas – sukurti tokią prekę ar paslaugą, kuri geriausiai tenkintų vartotojų, visuomenės poreikius ir garantuotų įmonės galimybes gauti stabilų pelną. Siekiant šio tikslo, reikia suformuoti rinkodaros strategiją.
Temos aktualumas. Įmonės valdymo ir organizavimo pagrindas yra teisingai parengta strategija. Dažnai nuo pasirinktos strategijos priklauso įmonės sėkmė, o netinkamos jos parengimas, neatsižvelgimas į visus rinkodaros strategijos formavimo etapus ir neadekvatus jų vertinimas nesuteikia įmonei galimybės reaguoti į rinkos pokyčius, kas gali būti ne tik nuostolinga bendrai ūkinei veiklai, bet kartais net sąlygoja įmonės bankrotą.
Darbo tikslas – atskleisti rinkodaros strategijos formavimo proceso etapus.
Darbo metodai: mokslinės literatūros analizė.
V. Pranulis, A. Pajuodis, S. Urbovnavičius, R. Virvilaitė (2000) teigia, kad kiekvienoje įmonėje atliekama daugybė veiksmų, kurie visiškai ar bent iš dalies priskirtini rinkodaros sričiai. Įmonės kuria ir tobulina prekes, reguliuoja jų kainas, parduoda jas pačias arba per partnerius. Be to, dedamos pastangos vartotojų poreikiams ištirti, ryšiams su jais per reklamą ar kitais būdais užmegzti ir palaikyti. Visus šiuos veiksmus galima atlikti atsitiktinai arba planingai. Pirmuoju atveju kiekvienas darbas gali būti atliekamas pakankamai profesionaliai, tačiau nebūtinai dera su kitais įmonės veiklos aspektais. Antruoju atveju rinkodaros srities funkcijos apgalvotai derinamos tiek tarpusavyje, tiek su visa kita įmonės veikla. Įmonės veiklos planavimas visų pirma leidžia susieti ir suderinti įvairius veiksmus į vieningą visumą, taip pasiekiant geresnį bendrą rezultatą.
Kai įmonė planuodama bando aprėpti ilgą laikotarpį ir numatyti kelią ilgalaikių tikslų link, vyksta strateginis planavimas. V.Pranulis, A.Pajuodis, S.Urbonavičius ir R.Virvilaitė (2000) strateginį planavimą apibrėžia kaip ilgalaikių įmonės tikslų ir būdų jiems pasiekti numatymą. Strateginio planavimo rezultatas yra pagrindinė ir galbūt kelios ją papildančios įmonės veiklos strategijos. Strateginis planas tarsi nubrėžia liniją, kurios įmonė numato laikytis siekdama savo tikslą. Autoriai pateikia rinkodaros planavimo nuoseklumo schemą (žr. 1 pav.).
Mokslinėje literatūroje daugelis autorių strateginį planavimą apibūdina panašiai. Pasak R.Virvilaitės ir I.Valainytės (1996), įmonės strateginis planavimas - tai įmonės tikslų bei galimybių ir...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 2647 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
14 psl., (2647 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros referatas
  • 14 psl., (2647 ž.)
  • Word failas 203 KB
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt