Kursiniai darbai

Socialinis marketingas

10   (1 atsiliepimai)
Socialinis marketingas 1 puslapis
Socialinis marketingas 2 puslapis
Socialinis marketingas 3 puslapis
Socialinis marketingas 4 puslapis
Socialinis marketingas 5 puslapis
Socialinis marketingas 6 puslapis
Socialinis marketingas 7 puslapis
Socialinis marketingas 8 puslapis
Socialinis marketingas 9 puslapis
Socialinis marketingas 10 puslapis
Socialinis marketingas 11 puslapis
Socialinis marketingas 12 puslapis
Socialinis marketingas 13 puslapis
Socialinis marketingas 14 puslapis
Socialinis marketingas 15 puslapis
Socialinis marketingas 16 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Atliko : IAD-3 gr.st.
ĮVADAS
Daugelyje šalių pasiteisino vietinių problemų sprendimo vietiniame lygmenyje tendencija, rodanti, kad savo rezultatais efektyvesnis yra vietinių struktūrų, realizuojančių pastangas socialinėms problemoms spręsti, kūrimas. Tai ypač aktualu kalbant apie nedarbo problemą.
Lietuva remdamasi kitų šalių pavyzdžiu tai pat ėmėsi vykdyti “Vietinių užimtumo iniciatyvų skatinimo ir įgyvendinimo programą”. Šalyje plėtojama vietinių užimtumo iniciatyvų skatinimo sistema - gyventojų užimtumo didinimo priemonė, netradicinis darbo rinkos instrumentas, tiesiogiai remiantis naujų darbo vietų kūrimą žemiausiame (ūkio subjektų) lygmenyje, betarpiškai vystantis vietinės bendruomenės socialinę ekonominę raidą bei realiai ją konsoliduojantis. Įgyvendinant projektus, didėja bendruomenės narių užimtumas, plėtojama vietinė vystomų verslų infrastruktūra.
Didelio nedarbo teritorijose pilnai nepanaudojamos vietinių gyventojų žinios ir gebėjimai, juos aplenkia vidaus ir užsienio investicijos, ten vangiai kuriamos naujos darbo vietos.
Pagrindinės problemos, varžančios užimtumo didinimą vietiniame lygmenyje:
• plačiai paplitusi nuomonė, kad užimtumo didėjimą lemia tik valdžios institucijų priimami sprendimai;
• trūksta pasitikėjimo ir bendradarbiavimo tarp vietinės valdžios institucijų, privataus sektoriaus, socialinių ekonominių partnerių (profsąjungų ir darbdavių organizacijų), visuomeninių organizacijų;
• trūksta priemonių, ypač finansinių, skatinančių gyventojus pradėti savo verslą, įgyvendinti pažangias idėjas;
• nepakankama valstybinių institucijų (savivaldybių) parama plėtojant smulkų ir vidutinį verslą;
Yra daug įvairių šakų, kuriose galima būtų rengti VUI projektus, ir padėti žmonėm, kurie patys sunkiai savimi pasirūpina(pvz. – neįgalieji, našlaičiai, besigydantys narkomanai, seneliai ir kt ), įsidarbinti.
Šiame kursiniame projekte panagrinėsime aklųjų ir silpnaregių problemas, jų įsidarbinimo galimybes.
VUI PROGRAMos SVARBA
Analizuojant VUI programos svarbą, būtina paminėti keletą pagrindinių ES užimtumo strategijos principų, kurie būdingi ir VUI projektams:
• socialiniai partneriai dalyvauja visuose etapuose: užimtumo politikos formavimo, įgyvendinimo bei vertinimo;
• užimtumo ir su juo susijusiose strategijose turi būti aiškiai išreikšta valdžios institucijų, įmonių, socialinių partnerių ir individų atsakomybė bei atitinkamas indėlis;
• veikla vietiniame lygmenyje yra kertinis užimtumo politikos akmuo.
VUI projektų tikslas, atrankos ir finansavimo kriterijai yra tiesiogiai susiję su nurodyto ES šalių dokumento skyrių “Verslininkystės plėtojimas ir darbo vietų kūrimas” bei “Užimtumo gebėjimų didinimas” reikalavimų įgyvendinimu.
VUI projektai grindžiami...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 4443 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
16 psl., (4443 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros kursinis darbas
  • 16 psl., (4443 ž.)
  • Word failas 130 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt