Kursiniai darbai

Vietinės užimtumo iniciatyvos (VUI) projektas ir jo socialinis marketingas organizuojant reklaminę kampaniją

9.4   (3 atsiliepimai)
Vietinės užimtumo iniciatyvos (VUI) projektas ir jo socialinis marketingas organizuojant reklaminę kampaniją 1 puslapis
Vietinės užimtumo iniciatyvos (VUI) projektas ir jo socialinis marketingas organizuojant reklaminę kampaniją 2 puslapis
Vietinės užimtumo iniciatyvos (VUI) projektas ir jo socialinis marketingas organizuojant reklaminę kampaniją 3 puslapis
Vietinės užimtumo iniciatyvos (VUI) projektas ir jo socialinis marketingas organizuojant reklaminę kampaniją 4 puslapis
Vietinės užimtumo iniciatyvos (VUI) projektas ir jo socialinis marketingas organizuojant reklaminę kampaniją 5 puslapis
Vietinės užimtumo iniciatyvos (VUI) projektas ir jo socialinis marketingas organizuojant reklaminę kampaniją 6 puslapis
Vietinės užimtumo iniciatyvos (VUI) projektas ir jo socialinis marketingas organizuojant reklaminę kampaniją 7 puslapis
Vietinės užimtumo iniciatyvos (VUI) projektas ir jo socialinis marketingas organizuojant reklaminę kampaniją 8 puslapis
Vietinės užimtumo iniciatyvos (VUI) projektas ir jo socialinis marketingas organizuojant reklaminę kampaniją 9 puslapis
Vietinės užimtumo iniciatyvos (VUI) projektas ir jo socialinis marketingas organizuojant reklaminę kampaniją 10 puslapis
Vietinės užimtumo iniciatyvos (VUI) projektas ir jo socialinis marketingas organizuojant reklaminę kampaniją 11 puslapis
Vietinės užimtumo iniciatyvos (VUI) projektas ir jo socialinis marketingas organizuojant reklaminę kampaniją 12 puslapis
Vietinės užimtumo iniciatyvos (VUI) projektas ir jo socialinis marketingas organizuojant reklaminę kampaniją 13 puslapis
Vietinės užimtumo iniciatyvos (VUI) projektas ir jo socialinis marketingas organizuojant reklaminę kampaniją 14 puslapis
Vietinės užimtumo iniciatyvos (VUI) projektas ir jo socialinis marketingas organizuojant reklaminę kampaniją 15 puslapis
Vietinės užimtumo iniciatyvos (VUI) projektas ir jo socialinis marketingas organizuojant reklaminę kampaniją 16 puslapis
Vietinės užimtumo iniciatyvos (VUI) projektas ir jo socialinis marketingas organizuojant reklaminę kampaniją 17 puslapis
Vietinės užimtumo iniciatyvos (VUI) projektas ir jo socialinis marketingas organizuojant reklaminę kampaniją 18 puslapis
Vietinės užimtumo iniciatyvos (VUI) projektas ir jo socialinis marketingas organizuojant reklaminę kampaniją 19 puslapis
Vietinės užimtumo iniciatyvos (VUI) projektas ir jo socialinis marketingas organizuojant reklaminę kampaniją 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

2. Projekto įgyvendinimo laikas Error: Reference source not found
3. Projekto santrauka Error: Reference source not found
4. Projekto aktualumas, tikslai ir uždaviniai Error: Reference source not found
5. Projekto veiklos ir vadybos aprašymas Error: Reference source not found
6. Laukiami projekto rezultatai ir pasekmės Error: Reference source not found
7. Projekto tęstinumas Error: Reference source not found
8. Projekto partneriai Error: Reference source not found
9. Savivaldybės parama Error: Reference source not found
10.Projekto įgyvendinimo sąmata ...............................................................................................Error: Reference source not found
III. Teorinė dalis
1. Reklamos sąvoka .....................................................................................................................16
2. Reklamos funkcijos ……………………………………………………………………...…..17
3. Reklamos rūšys ........................................................................................................................18
IV. Praktinė dalis
1. Marketingo elemento reklamos organizavimas įgyvendinant projektą ...................................20
Išvados ........................................................................................................................................23
Literatūra .....................................................................................................................................24
ĮVADAS
Vykstant šalies ūkio restruktūrizacijai, tarp atskirų šalies regionų vis didėja nedarbo skirtumai (jo lygis tarp kai kurių regioninių darbo biržų administruojamų teritorijų skiriasi daugiau kaip 1,5 karto). Lygiagrečiai su nedarbu, šiose teritorijose auga ir kitos socialinės problemos, nustumdamos gyventojus (ypač atskiras socialines grupes) į skurdą bei socialinę izoliaciją. Išeities paieškos reikalauja kompleksinių įvairių institucijų bei vietinės bendruomenės sprendimų, ir ypač tokių, kurie vystytų visuomenės solidarumą su valstybės socialine ekonomine politika.
2001 m. Lietuvos darbo birža pradėjo vykdyti “Vietinių užimtumo iniciatyvų skatinimo ir įgyvendinimo programą”. Šalyje plėtojama vietinių užimtumo iniciatyvų skatinimo sistema - nauja gyventojų užimtumo didinimo priemonė, netradicinis darbo rinkos instrumentas, tiesiogiai remiantis naujų darbo vietų kūrimą žemiausiame (ūkio subjektų) lygmenyje, betarpiškai vystantis vietinės bendruomenės socialinę ekonominę raidą bei realiai ją konsoliduojantis. Įgyvendinant projektus, didėja bendruomenės narių užimtumas, plėtojama vietinė vystomų verslų infrastruktūra.
VUI programos tikslas - sutelkti vietos bendruomenės socialinių ekonominių partnerių pastangas kurti darbo vietas, siekiant kartu spręsti su dideliu nedarbu susijusias socialines ekonomines problemas.
Šiame kursiniame darbe aš ir pateiksiu VUI projektų rengimo metodiką, naudojantis ja sukursiu projektą. Taip pat aprašysiu marketingo elemento reklamos organizavimą įgyvendinant šį projektą.
Taigi mano darbo tikslas parašyti projektą, skirtą grožio ir sveikatos centrui įsteigti, kurio pagrindinis tikslas būtų sukurti naują Kėdainių rajono bendruomenei reikalingą paslaugą ir tuo pačiu sumažinti nedarbo...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 4777 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
24 psl., (4777 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros kursinis darbas
  • 24 psl., (4777 ž.)
  • Word failas 230 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt