Besikeičiančioje visuomenėje švietimo kaita yra orientuota į pasikeitimus visuose švietimo sistemos lygmenyse ir yra susijusi su visais šios sistemos dalyviais, neišskiriant ir mokytojų. Pedagogų vaidmuo transformuojasi. Tai nenuginčyjamas faktas. Apie šios profesijos problematiką išgirstame vis dažniau.
Dabartinė švietimo sistema kelia naujus reikalavimus mokytojui: ne tik profesinius, bet ir asmenybės požiūriu. Mokytojui metamas iššūkis – siekiant išugdyti visuminę mokinio asmenybę, reikia visuminės mokytojo asmenybės. Dėl to ieškoma mokytojo veiklos tobulinimo būdų. Iki tol dar nepakankamai buvo akcentuojama vidinė mokytojo veiklos pusė – jo profesinė savimonė – pasireiškianti, pirmiausia, atsidavimu savo profesinei veiklai, pedagoginio darbo prasmės suvokimu, pasitenkinimo savo darbu siekimu ir pan.
Poreikiai kyla iš paties mokytojo, o nėra primetami iš šalies. Todėl siekiant šioje srityje pažangos, tikslingiau būtų kalbėti ne apie mokytojų tobulinimą, o tobulinimąsi.
Mokytojai, turintys pedagoginį pašaukimą, arba ryškius šio reiškinio ypatumus – tai žmonės glaudžiai susiję su mokykla, jos reikalais. Jų ryšiai su mokykla yra pakankamai stiprūs ir tokius mokytojus būtų galima pavadinti mokyklos žmonėmis.
TYRIMO METODIKA
TEMOS AKTUALUMAS: Mokytojo, kaip specialisto samprata: formavimuisi keliamų reikalavimų veiksniai, susidarymo sąlygos, esmė, bruožai, raiška, vaidmuo ugdant asmenybę. Šeima ir mokykla – dvi svarbiausios vaiką ugdančios institucijos. Šeimoje už vaiko auklėjimą atsako tėvai, mokykloje atsakingas mokytojas. Šio tyrimo temos aktualumas formuojamas siekiant išsiaiškinti, kaip šiame evoliucionuojančiame pasaulyje mokytojas dalyvauja informacijos perdavimo procese, kokius ugdymo elementus jis naudoja pamokų metu, kad mokiniai teigiamai pasisavintų informaciją, ją panaudotų, bei dalyvautų pamokų metu. Pagrindinis aktualumas kuris leidžia apibrėžti šį tyrimą – noras susipažinti su šiuolaikinio mokytojo, kaip specialisto veikla ir šios profesijos problematika.
TYRIMO MOTYVACIJA: Visi respondentai buvę mokiniai ir būsimi tėvai, kurie turėjo, turi ir turės tiesioginį ryšį su pedagogais.
TYRIMO OBJEKTAS: Šiuolaikinis mokytojas, kaip specialistas.
TYRIMO DALYKAS: Buvusių mokinių ir ateityje būsimų tėvų požiūris į šiuolaikinį mokytoją, kaip specialistą.
TYRIMO TIKSLAS : Išsiaiškinti būsimų pedagogų požiūrį į šiuolaikinį mokytoją, kaip specialistą.
TYRIMO UŽDAVINIAI:
• Išsiaiškinti požiūrį į pedagogo savybes remiantis realiu ir...
Šį darbą sudaro 1787 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!