Referatai

Tarptautinio marketingo samprata, funkcijos ir uždaviniai

9.8   (2 atsiliepimai)
Tarptautinio marketingo samprata, funkcijos ir uždaviniai 1 puslapis
Tarptautinio marketingo samprata, funkcijos ir uždaviniai 2 puslapis
Tarptautinio marketingo samprata, funkcijos ir uždaviniai 3 puslapis
Tarptautinio marketingo samprata, funkcijos ir uždaviniai 4 puslapis
Tarptautinio marketingo samprata, funkcijos ir uždaviniai 5 puslapis
Tarptautinio marketingo samprata, funkcijos ir uždaviniai 6 puslapis
Tarptautinio marketingo samprata, funkcijos ir uždaviniai 7 puslapis
Tarptautinio marketingo samprata, funkcijos ir uždaviniai 8 puslapis
Tarptautinio marketingo samprata, funkcijos ir uždaviniai 9 puslapis
Tarptautinio marketingo samprata, funkcijos ir uždaviniai 10 puslapis
Tarptautinio marketingo samprata, funkcijos ir uždaviniai 11 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Globalėjant pasaulinei rinkai vis daugiau įmonių, dėl didėjančios konkurencijos, atsirandančių naujų patrauklių rinkų, siekio didinti pardavimų apimtis, ekonomijos dėl išaugusio gamybos masto ar kitų priežasčių, nusprendžia plėsti savo verslą užsienyje. Dėl šios priežasties vis aktualesnė tampa tarptautinio marketingo valdymo problema. Neužtenka išmanyti vidaus marketingo ypatumus, analizuoti vidaus rinką, išeinant į užsienio rinkas tenka spręsti eilę klausimų susijusių su tarptautiniu marketingu.
Referato tikslas: išanalizuojant tarptautinio marketingo ypatumus, galimas jo formas, įėjimo į rinką metodus bei tarptautinio marketingo tyrimus, padedančių organizuoti efektyvų tarptautinio marketingo valdymą.
• tarptautinio marketingo tyrimų analizė.
Metodai: mokslinės literatūros analizė.
1.1. Tarptautinio marketingo reikšmė
Įmonės vis dažniau neapsiriboja vien tik vidaus prekyba, verslu šalies viduje, plečia savo veiklą užsienio rinkose. Tokiu būdu jų veikla tampa vis labiau susieta su tarptautinėmis rinkomis, tarptautiniu marketingu.
Tarptautinis marketingas – sandorių už šalies ribų planavimo ir vykdymo procesas, siekiant įgyvendinti mainus, kurie patenkintų individų ar organizacijų tikslus [1, p. 3].
Tarptautinis marketingas – tai valdymo procesas, kurio metu nustatomi, nagrinėjami ir tenkinami kitų šalių vartotojų poreikiai [2, p. 210].
Tarptautinis marketingas – tai valstybių nacionalinėmis sienomis neapribotas marketingas [4, p.383].
Prisimenant marketingo apibrėžimą bei apibendrinant trijų autorių pateitus tarptautinio marketingo apibrėžimus, galima teikti, kad tarptautinis marketingas – tai individų norų ir reikmių bei organizacijos tikslų išsiaiškinimo ir jų tenkinimo procesas, valdomas nacionalinėmis sienomis neapriboto marketingo.
1.2. Tarptautinio marketingo funkcijos ir uždaviniai
Marketingo funkcijos:
• išorinės aplinkos analizė, vartotojų poreikių tyrimas;
• prekių, atitinkančių vartotojų poreikius, kūrimas ir gamyba;
• kainų politikos formavimas;
• prekių pateikimas vartotojui;
• rėmimo organizavimas;
• marketingo planavimas ir kontrolė [3, p.13].
Tarptautinis marketingas remiasi bendraisiais marketingo principai, todėl ir jo atliekamos funkcijos analogiškos, tik vykdomos tarptautiniu mastu. Tačiau vykdant tarptautinį marketingą susiduriama su sunkumais, kurie kyla dėl nevaldomų verslo aplinkos elementų, kurie atsiranda veiklos plėtojimo užsienio rinkose pasėkoje.
Užsienio šalies (rinkos) verslo aplinkos tyrimas ir pažinimas yra svarbiausias tarptautinio marketingo uždavinys. Tarptautinio marketingo aplinkos visumą sudaro daugybė elementų (1 pav.), įmonė dažnai veikia ne vienoje, o...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 1867 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS 3
  • 1. TARPTAUTINIO MARKETINGO SAMPRATA 4
  • 1.1. Tarptautinio marketingo reikšmė 4
  • 1.2. Tarptautinio marketingo funkcijos ir uždaviniai 4
  • 2. TARPTAUTINIO VERSLO UŽSIENIO RINKOSE FORMOS IR MODELIAI 6
  • 3. TARPTAUTINIO MARKETINGO TYRIMAI 8
  • 3.1. Užsienio rinkų analizavimas (ekonominė ir kultūrinė aplinkos) 8
  • 3.2. Politinės sistemos tyrimas 9
  • 3.3. Teisinės aplinkos analizė 9
  • IŠVADOS 11
  • LITERATŪRA 12

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
11 psl., (1867 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros referatas
  • 11 psl., (1867 ž.)
  • Word failas 103 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt