Globalėjant pasaulinei rinkai vis daugiau įmonių, dėl didėjančios konkurencijos, atsirandančių naujų patrauklių rinkų, siekio didinti pardavimų apimtis, ekonomijos dėl išaugusio gamybos masto ar kitų priežasčių, nusprendžia plėsti savo verslą užsienyje. Dėl šios priežasties vis aktualesnė tampa tarptautinio marketingo valdymo problema. Neužtenka išmanyti vidaus marketingo ypatumus, analizuoti vidaus rinką, išeinant į užsienio rinkas tenka spręsti eilę klausimų susijusių su tarptautiniu marketingu.
Referato tikslas: išanalizuojant tarptautinio marketingo ypatumus, galimas jo formas, įėjimo į rinką metodus bei tarptautinio marketingo tyrimus, padedančių organizuoti efektyvų tarptautinio marketingo valdymą.
• tarptautinio marketingo tyrimų analizė.
Metodai: mokslinės literatūros analizė.
1.1. Tarptautinio marketingo reikšmė
Įmonės vis dažniau neapsiriboja vien tik vidaus prekyba, verslu šalies viduje, plečia savo veiklą užsienio rinkose. Tokiu būdu jų veikla tampa vis labiau susieta su tarptautinėmis rinkomis, tarptautiniu marketingu.
Tarptautinis marketingas – sandorių už šalies ribų planavimo ir vykdymo procesas, siekiant įgyvendinti mainus, kurie patenkintų individų ar organizacijų tikslus [1, p. 3].
Tarptautinis marketingas – tai valdymo procesas, kurio metu nustatomi, nagrinėjami ir tenkinami kitų šalių vartotojų poreikiai [2, p. 210].
Tarptautinis marketingas – tai valstybių nacionalinėmis sienomis neapribotas marketingas [4, p.383].
Prisimenant marketingo apibrėžimą bei apibendrinant trijų autorių pateitus tarptautinio marketingo apibrėžimus, galima teikti, kad tarptautinis marketingas – tai individų norų ir reikmių bei organizacijos tikslų išsiaiškinimo ir jų tenkinimo procesas, valdomas nacionalinėmis sienomis neapriboto marketingo.
1.2. Tarptautinio marketingo funkcijos ir uždaviniai
Marketingo funkcijos:
• išorinės aplinkos analizė, vartotojų poreikių tyrimas;
• prekių, atitinkančių vartotojų poreikius, kūrimas ir gamyba;
• kainų politikos formavimas;
• prekių pateikimas vartotojui;
• rėmimo organizavimas;
• marketingo planavimas ir kontrolė [3, p.13].
Tarptautinis marketingas remiasi bendraisiais marketingo principai, todėl ir jo atliekamos funkcijos analogiškos, tik vykdomos tarptautiniu mastu. Tačiau vykdant tarptautinį marketingą susiduriama su sunkumais, kurie kyla dėl nevaldomų verslo aplinkos elementų, kurie atsiranda veiklos plėtojimo užsienio rinkose pasėkoje.
Užsienio šalies (rinkos) verslo aplinkos tyrimas ir pažinimas yra svarbiausias tarptautinio marketingo uždavinys. Tarptautinio marketingo aplinkos visumą sudaro daugybė elementų (1 pav.), įmonė dažnai veikia ne vienoje, o...
Šį darbą sudaro 1867 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!