ĮVADAS
Tarpvalstybinė prekyba tampa reikšminga jėga visame pasaulyje, tad tikimasi, kad ta jėga ir toliau augs (Ekonomistas 2007). Visų pirma, kai nauda yra didelė arba paslaugos yra neprieinamos šalyje, žmonės nedvejodami vyksta apsipirkti į užsienį. Pavyzdžiui, Europoje bendros valiutos įvedimas, rinkų harmonizavimas, ir neribotos kelionės į Europos Sąjungos šalis gyventojus paskatino apsipirkinėti užsienyje (Europos Sąjunga 2007).
Situacija rinkoje keičiasi labai greitai. Beveik kasdien atsiranda naujos realizacijos rinkos, plečiasi prekybos ryšiai, o informacija apie prekių platinimo priemones, jų realizacijos metodai keičiasi revoliuciniais tempais. Marketingas neabejotinai reaguoja į nuolat vykstančius pokyčius pasaulyje, nors jis kaip visada yra nukreiptas į potencialių vartotojų norų ir poreikių išsiaiškinimą, tikslinių rinkų nustatymą vėliau sukuriant jiems tam tikras prekes ir paslaugas, taip pat jų aptarnavimo priemonių kompleksą. Marketingas – tai filosofija, kuri telkia organizacijos pastangas. Svarbiausias marketingo tikslas yra užmegzti tvirtus ilgalaikius santykius su vartotojais ir patenkinti jų poreikius abipusiai naudingai. Šiuo metu marketingas plačiai taikomas visose pasaulio šalyse. Netgi tose šalyse, kur dar neseniai žodis “marketingas” skambėjo neįprastai, žymūs politiniai ir socialiniai pasikeitimai sudarė sąlygas marketingo koncepcijos taikymui. [Jadvyga Ramanauskienė ,,Marketingas: organizacijų marketingo strategijos ir modeliai", 2008, Vilnius]
Savo darbe mes atlikome tyrimą, apklausėme žmones ir sužinojome kaip jie reaguoja į tarpvalstybinę prekybą ir Švedijos bankus. Empirinis tyrimas yra susijęs su Lietuvos vartotojais, kurie turi sąskaitas Švedijos (Svedbank) bankuose ir reguliariai naudojasi šio banko paslaugomis.
Darbo tikslas: teoriniu ir praktiniu aspektais išnagrinėti tarpvalstybinę prekybą ir tarptautinį marketingą, atlikti tyrimą ir išsiaiškinti, kaip vartotojai reaguoja į švedijos bankus ir importuojamus produktus.
Darbo uždaviniai:
1. Teoriniu aspektu aptarti tarpvalstybinį marketingą.
2. Praktiniu aspektu išanalizuoti vartotojų nuomonę apie importuojamus produktus, apie Švedijos bankų paslaugas, kaip vartotojai supranta mokesčių naudą ir ar jie pasitiki Švedijos bankais.
Darbo metodai: Mokslinė literatūros analizė; anketos pagalba mes ištyrėme tarpvalstybinės prekybos sritį, naudodamos Lietuvos vartotojus, kurie turi banko sąskaitą Švedijos (Svedbank) banke arba naudojasi šio banko arba jo filialų paslaugomis.
1. TEORINĖ DALIS
1.1....
Šį darbą sudaro 4930 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Kiti darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!