Konspektai

Vartotojų elgsenos turinys. Modeliai

10   (1 atsiliepimai)
Vartotojų elgsenos turinys. Modeliai 1 puslapis
Vartotojų elgsenos turinys. Modeliai 2 puslapis
Vartotojų elgsenos turinys. Modeliai 3 puslapis
Vartotojų elgsenos turinys. Modeliai 4 puslapis
Vartotojų elgsenos turinys. Modeliai 5 puslapis
Vartotojų elgsenos turinys. Modeliai 6 puslapis
Vartotojų elgsenos turinys. Modeliai 7 puslapis
Vartotojų elgsenos turinys. Modeliai 8 puslapis
Vartotojų elgsenos turinys. Modeliai 9 puslapis
Vartotojų elgsenos turinys. Modeliai 10 puslapis
Vartotojų elgsenos turinys. Modeliai 11 puslapis
Vartotojų elgsenos turinys. Modeliai 12 puslapis
Vartotojų elgsenos turinys. Modeliai 13 puslapis
Vartotojų elgsenos turinys. Modeliai 14 puslapis
Vartotojų elgsenos turinys. Modeliai 15 puslapis
Vartotojų elgsenos turinys. Modeliai 16 puslapis
Vartotojų elgsenos turinys. Modeliai 17 puslapis
Vartotojų elgsenos turinys. Modeliai 18 puslapis
Vartotojų elgsenos turinys. Modeliai 19 puslapis
Vartotojų elgsenos turinys. Modeliai 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Vartotojo elgsenos kaip mokslo šaknys glūdi marketinge. Marketologus ilgai domino ne vartojimo, o pirkimo procesas, nes buvo siekiama galutinio tikslo – didinti pardavimo mastus.
Vartotojo elgsenos studijos padeda pažinti vartotoją, kryptingiau veikti, siekiant paveikti ar pakeisti jo elgseną.
Atliekant vartotojo elgsenos tyrimus siekiama: suprasti ir numatyti vartotojo elgseną; išsiaiškinti priežastis ir pasekmės ryšius, kurie per įtikinėjimus, informavimą, mokymą valdo vartotoją. Vartotojo elgesio tyrimai yra neatsiejama rinkos tyrimų.
Iš pateiktų apibrėžimų galima spręsti, kad vartotojo elgsena – tai vartotojo elgesys, nuo poreikio atsiradimo iki jo patenkinimo ir nuomonės susidarymo.
Vartotojų elgesį galima suprasti siauresne ir platesne prasme.
Siauresne prasme vartotojų elgesį suprantame kaip asmens elgesį įsigyjant ir vartojant produktus ir paslaugas.
Platesne prasme vartotojų elgesį suprantame kaip atskirą savarankišką taikomąjį mokslą, nagrinėjantį vartojimo ypatumus ir priklausomybę nuo įvairių veiksnių.
1.2. VARTOTOJŲ ELGSENOS MODELIAI
Vartotojų elgsenos modelis buvo kuriamas, pasitelkus įvairių mokslų koncepcijas ir teorijas.
Pirkėjo „juodosios dėžės“ modelis.
„Juodosios dėžės“ modelis pateiktas 1.2. paveiksle.
ĮVAIRIOS PIRKĖJO PASKATOS, STIMULAI
PIRKĖJO „JUODOJI DĖŽĖ“
PIRKĖJO PASIRINKIMAS
RINKODAROS PASKATA
KITOS PASKATOS
PIRKĖJO CHARAKTE-
RISTIKOS
PIRKĖJO SPRENDIMO PROCESAS
PRODUKTO
VARDO
PLATINTOJO
PIRKIMO LAIKO
PIRKIMO KIEKIO
PRODUKTAS
KAINA
PASKIRSTYMAS
RĖMIMAS
EKONOMINĖS
TECHNOLOGINĖS
POLITINĖS
KULTŪRINĖS
1.2. pav. Pirkėjo „juodosios dėžės“ modelis
Kairėje pusėje yra dviejų tipų dirgikliai, kurie patenka į vartotojo sąmonę ir sukelią tam tikras reakcijas. Marketingo veiksmai apima keturis elementus: produktą, kainą, paskirstymą, rėmimą. Kiti dirgikliai: ekonominiai, politiniai, technologiniai, kultūriniai veiksniai patenka į pirkėjo sąmonę iš jo aplinkos. Šie dirgikliai „apdoroti“ pirkėjo „juodojoje dėžėje“ – sąmonėje, sukelia pirkimo reakcijas atsižvelgiant į produkto platintoją, pirkimo laiko ir kiekio.
Rinkos tyrėjų užduotis – suprasti kas vyksta pirkėjo „juodojoje dėžėje“ – sąmonėje paveikus dirgikliams. Pati „juodoji dėžė“ susideda iš dviejų dalių: pirmoji charakterizuoja pirkėją, antroji vartotojo sprendimo priėmimo procesą.
H.W. Berkmano vartotojų elgsenos modelis.
Požiūriai / poreikiai
VARTOJIMO (PIRKIMO) SITUACIJA
Patyrimas ir gyvensenos palaikymas
1.3. pav. Vartotojų elgsenos modelis (remiantis H.W.Berkmanu)
Pagal H.W.Berkmaną vartotojai yra veikiami įvairių jėgų visumos, o ne atskirų izoliuotų veiksnių. Šiame vartotojų elgsenos modelyje pastebime du pagrindinius elementus. Pirmiausia yra vartotojo gyvenimo erdvė, kurioje vyksta prekių įsigijimo arba pirkimo procesas. Gyvenimo erdvę galima apibūdinti kaip...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 24770 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
61 psl., (24770 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros konspektas
  • 61 psl., (24770 ž.)
  • Word failas 816 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį konspektą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt