VTEC pasirodė taip sėkmingai, kad rado savo kelią iš vieno į visus Honda modelius, netgi į hibridinį Civic. VTEC naudojamas ir SOHC (single-overhead camshaft), bet šitie varikliai paprastesni, VTEC sistema dirba tik ant įsiurbimo vožtuvų. Išmetimo vožtuvai dirba kaip įprastiniame variklyje. Yra ir VTEC-E, kuris sukurtas taupiems Civic. Jis sukurtas taip kad degintų liesą mišinį. Kaip ir SOHC VTEC, VTEC-E dirba tik ant įsiurbimo vožtuvų.
DOHC VTEC - kintamo profilio įsiurbimo ir išmetimo vožtuvai. Didelė galia esant aukštiems variklio sūkiams. Pirmą kartą panaudota 1989 metais Honda Integra automobilyje.
SOHC VTEC - kintamo profilio įsiurbimo vožtuvai. Labiau kasdieniniam važinėjimui skirta sistema, generuoja mažiau galios nei DOHC VTEC.
SOHC VTEC-E - esant žemiems variklio sūkiams tik vienas iš įsiurbimo vožtuvų cilindre yra naudojamas. Ties aukštais sūkiais įsijungia ir antrasis. Ši sistema leidŽia labai liesą kuro mišinį. Taip užtikrinama didelė ekonomija.
2. DUJŲ SKIRSTYMO MECHANIZMO VEIKIMAS
Dujų skirstymo mechanizmas reikalingas tam, kad laiku įleisti degųjį mišinį į degimo kamerą ir laiku išleisti išmetimo dujas. Pagrindinės sudedamosios dalis dujų skirstymo mechanizmo yra vožtuvai ir skirstymo velenėliai. Tam, kad naujas degusis mišinys būtų įpurškiamas į degimo kamerą, o senas pašalintas iš cilindro, įleidimo ir išmetimo vožtuvai turi būti atidaryti tam tikra laika ir tam tikru laiku. Pasiekti šį tikslą, kad vožtuvai atsidarinėtų laiku nėra sunku.
VTEC sistema numato perjungimą iš vieno darbo režimo į kitą, jungiant blokavimo mechanizmą (įkišant stabdymo kaišti). Blokavimo mechanizmas turi hidraulinę pavarą. Varikliui dirbant mažoms apsukoms (mažoms apkrovoms) įleidimo vožtuvai veikia nuo mažų kumštelių, tuo pačiu dujų skirstymo fazėm būdinga maža trukmė. Pasiekus tam tikra variklio apsukų vertę valdymo sistema įjungia blokavimo mechanizmą. Svirtis mažų ir didelių kumštelių susijungia stabdymo kaiščiu, jo dėka įleidimo vožtuvai atsidarinėja nuo didelio kumštelio darbo.
3. DUJŲ SKIRSTYMO SISTEMOS VTEC SCHEMA
Dujų skirstymo mechanizmo veikimas varikliui dirbant skirtingais režimais.
A – variklis dirba tuščiąja eiga;
B – pereinamasis režimas;
C – variklio sūkiai dideli.
1 – blokiruojantis mechanizmas...
Šį darbą sudaro 1186 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!