Šiauliai, 2005
1. REKLAMINIŲ ANTRAŠČIŲ ŽURNALUOSE ANALIZĖ: TEORINIS ASPEKTAS
1.1. Reklamos žurnaluose specifika
Pirmieji žurnalai atsirado daug vėliau nei laikraščiai tik XVIII amžiuje ir šio amžiaus viduryje buvo pradėti leisti reklaminio pobūdžio žurnalai. Remianti D. Jokubausku pati paprasčiausia žurnalų klasifikacija galėtų būti pagal:
• Periodiškumą;
• Auditoriją, kuriai jie skiriami.
Tačiau žurnalai gali būti klasifikuojami ir pagal jų platinimo geografiją, demografinius požymius, pateikiamos informacijos turinį, tiražą, platinimo būdą, formatą.
Žurnaluose dabartiniai skaitytojai gauna apie 80 proc. informacijos iš straipsnių antraščių ir jų paantraščių ir tik ne didelę dalį iš teksto. Tai rodo, kad žurnaluose antraštės labai svarbios ir labiausiai patraukia vartotojų dėmesį.
Visi žurnalai gali būti skirstomi į dvi grupes: nespecializuoti ir specializuoti žurnalai. Nespecializuoti žurnalai skirti tiems, kurie perka juos savo reikmėms tenkinti. Šie žurnalai platinami prenumeratoriams arba pardavinėjami spaudos kioskuose ar parduotuvėse. Kita grupė – specializuoti arba dalykiniai žurnalai. Jie skirti konkrečios profesijos žmonėms: verslininkams, teisininkams, gydytojams ir t.t. Jie dažniausiai prenumeruojami. Yra ir tokių žurnalų, kurie yra atskirų laikraščių priedai ir platinami kartu su laikraščio numeriu.
Demografiniu principu žurnalų skaitytojai skirstomi pagal amžių, lytį, pajamas, profesijas ir kitus požymius. Iš pavadinimo tampa aišku, kad žurnalai „Panelė“, „Moteris“, ar „Laima“ skirti moteriškai auditorijai, tuo tarpu „Sporto arena“, „Tik vyrams“ nusako tikslinę vyrų auditoriją. Be abejo, žurnalai spausdina tą medžiagą, kuria domisi jų auditorija, todėl tarkim vyrams skirtame žurnale sunkiai galima būtų rasti moteriškų kvepalų reklamą.
Remiantis D. Jokubausku apie 90 proc. Suaugusiųjų skaito bent po vieną žurnalą per mėnesį. Tai galima pasakyti tiek apie vyrus tiek apie moteris. Tačiau moterys palankiau vertina žurnalus nei vyrai. Vieno žurnalo skaitymui skiriama daug daugiau laiko nei laikraščiui. Jis gali būti skaitomas per kelis kartus, kai kuri medžiaga perskaitoma net pakartotinai, ypač specializuotų žurnalų. Tuo pačiu pakartotinai peržiūrima ir reklama. Žurnalų reklama būna labai įvairi, geros kokybės, informatyvi, dažniausiai su specialiais kuponais, kurie leidžia reklamuojamą daiktą per nustatytą terminą įsigyti gerokai pigiau....
Šį darbą sudaro 2869 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!