NAUJŲ IR NAUDOTŲ AUTOMOBILIŲ KAINŲ DINAMIKA 2000 – 2005 M.
ĮVADAS
Tyrimo objektas. Naujų ir naudotų automobilių kainos 2000 – 2004 m.
Tyrimo tikslas. Išanalizuoti naujų ir naudotų automobilių kainų dinamiką 2000 – 2004 m.
Tyrimo uždaviniai.
1. Susipažinti su automobilių rinka, patraukliausiais automobiliais.
2. Išanalizuoti naujų automobilių kainas 2000 – 2004 m.
3. Išanalizuoti naudotų automobilių kainas 2000 – 2004 m.
4. Apskaičiuoti kainų prognozes ateinantiems metams.
1. PIRKĖJO JAUTRUMAS KAINAI
Vartojimo prekių rinkoje nuolat ir pastoviai susiduriama su pirkėju, kuris blogai informuotas apie rinkoje esančias alternatyvas, veikia ne pačiu racionaliausiu būdu, o kartais linkęs į “parodomąjį” vartojimą, kurio esmę yra aprašęs amerikiečių ekonomistas Torstenas Veblenas. Veblenas priėjo išvados, kad po to kai žmonės patenkina savo pagrindinius materialinius poreikius, jų elgesį pradeda lemti “demonstratyvaus išlaidumo dėsnis”. Žmonės pradeda pirkti tam, kad parodytų aplinkiniams savo gerbūvį ir pabrėžtų pasiektą gyvenime sėkmę. Tai ypač būdinga labiausiai pasiturintiems visuomenės sluoksniams.
Vebleno išvadų patvirtinimą be vargo galime rasti ir Lietuvos rinkoje patyrinėjus, kam pasiturintys pirkėjai teikia pirmenybę pirkdami automobilius, baldus, drabužius ir pan.
Dėl to, reikia žinoti veiksnius, nuo kurių priklauso, kaip viena ar kita pirkėjų grupė suvokia kainą. Tokį tyrimą reikia atlikti kiekvienai rinkos nišai. Dažniausiai skiriama dešimt veiksnių, kurie apibūdina pirkėjų jautrumą kainai:
1. Prekių sukeičiamumas.
2. Unikalumas
3. Persiorientavimo išlaidos.
4. Palyginimo sunkumai.
5. Kokybės įvertinimas pagal kainą.
6. Prekės brangumas.
7. Galutinio rezultato reikšmingumas.
8. Galimybė paskirstyti išlaidas.
9. “Teisingos” kainos matas.
10. Atsargų kaupimo galimybė.
11. Prekių pakaitalai efektas.
Dažniausiai pirkėjas skęsta informacijoje ir savo samprotavimus apie prekes bei jų kainas grindžia tomis žinių nuotrupomis, kurias vienu ar kitu būdu pavyko gauti. Todėl dažnai tenka susidurti su prekių sukeičiamumo suvokimu. Šiuo atveju nusprendžiama pirkti ar ne sugretinus vartojimo alternatyvas pagal asmeninį supratimą apie esamas sukeičiamas prekes bei jų kainas.
2. AUTOMOBILIŲ PARDAVIMŲ ANALIZĖ
Bendrovės "AutoTyrimai" duomenimis, šių metų balandžio mėnesį šalyje įregistruotas 1121 naujas lengvasis automobilis. Tai - 2 proc. mažiau negu tuo pačiu metu pernai. Pasak naujų automobilių pardavėjų, tai iš dalies lemia...
Šį darbą sudaro 2337 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!