SANTRAUKA
Savarankiškame darbe, pateikiant realius pavyzdžius, nagrinėjama kas tai yra brand`ai, pasakojama jų atsiradimo istorija, apibūdinamos brand`ų rūšys, nusakomos jų vertės bei reikšmės, apžvelgiamas brand`ų vaidmuo vartotojo gyvenime, naudojamasi moksline bei publicistine literatūra, statistine informacija, internetiniais šaltiniais.
Šio darbo tikslas – surinkti, susisteminti literatūrą tema „Brand`ai ir branding`as“, rasti konkrečių pavyzdžių, iliustracijų ar komentarų pateiktiems teiginiams, pateikti išvadas.
Darbo uždaviniai – nustatyti, kas yra brand`as ir kas yra branding`as, išanalizuoti brand`ų rūšis, jų reikšmes, vertes, apibūdinti brand`o vaidmenį vartotojo gyvenime.
Darbą sudaro aštuoni skyriai:
1. Brand`as. Kas tai? Šiame skyriuje aiškinamasi kas yra brand`as, apžvelgiami keletas brand`o apibūdinimų.
2. Brand`ų istorija - trumpai apžvelgiama prekių ženklų istorija, nuo kada buvo pradėta taikyti atsakomybė už ženklų padirbinėjimą; pateikiami keletos žinomų prekinių ženklų įregistravimo metai.
3. Brandų rūšys - įvardijamas brand`ų skirstymas – į kokias pagrindines rūšis yra skirstomi brand`ai, pateikiami realūs pavyzdžiai.
4. Brand`ų reikšmės - apibūdinamos keturios brand`ų reikšmės.
5. Brand`ų vaidmuo - išskiriami pagrindiniai brand`ų vaidmenys.
6. Brand`ų vertės – nurodomos pagrindinės brand`ų vertės, įmonei teikiami pranašumai, pateiktos agentūros Interbrand didžiausių brand`ų vertės.
7. Branding`as – apžvelgiama, kas tai yra branding`as ir kokie yra jo etapai.
8. Branding`o tendencijos – trumpai apžvelgiamos trys branding`o tendencijos.
ĮVADAS
Šiandien visi gyvename brand`ų pasaulyje. Rytais mus žadina signalizacijos, aikštelėse stovi ar , daugelis dantis valomės dantų pasta ar , geriam kavą ar , darbe naudojames , atostogaujame Palangoje ar Marmaryje, vaikai svajoja nuvykt į , mergaitės žaidžia su lėlėmis ir dar daug daug būtų galima vardinti garsių pavadinimų. Visa tai – BRAND`ai.
Dvidešimt metų atgal niekas per daug sau nekvaršino galvos – kas tai yra brand`as ir kam jis reikalingas. Dabar jau daugelis žino, kad brand`as - tai patvariausias įmonės turtas, o nauda, kurią įmonei suteikia sėkmingas brand`as, yra didžiulė. Gero ir sėkmingo brand`o kūrimas – tai ne vienadienis darbas, o procesas, kurį sudaro tam tikri etapai ir kuris turi vykti nuolat.
Šio darbo tema - „Brand`ai ir...
Šį darbą sudaro 5362 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Kiti darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!