Referatai

CRM sistemos pritaikymas pasirinktoje paslaugų įmonėje

10   (1 atsiliepimai)
CRM sistemos pritaikymas pasirinktoje paslaugų įmonėje 1 puslapis
CRM sistemos pritaikymas pasirinktoje paslaugų įmonėje 2 puslapis
CRM sistemos pritaikymas pasirinktoje paslaugų įmonėje 3 puslapis
CRM sistemos pritaikymas pasirinktoje paslaugų įmonėje 4 puslapis
CRM sistemos pritaikymas pasirinktoje paslaugų įmonėje 5 puslapis
CRM sistemos pritaikymas pasirinktoje paslaugų įmonėje 6 puslapis
CRM sistemos pritaikymas pasirinktoje paslaugų įmonėje 7 puslapis
CRM sistemos pritaikymas pasirinktoje paslaugų įmonėje 8 puslapis
CRM sistemos pritaikymas pasirinktoje paslaugų įmonėje 9 puslapis
CRM sistemos pritaikymas pasirinktoje paslaugų įmonėje 10 puslapis
CRM sistemos pritaikymas pasirinktoje paslaugų įmonėje 11 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

1. CRM apibūdinimas.
2. Įmonės charakteristika:
a) įmonės apibūdinimas
b) teikiamų paslaugų charakteristika
3. Klientų aptarnavimo politika įmonėje- CRM analizė.
4. Darbo išvados.
CRM apibūdinimas
Ryšių su klientais valdymo( toliau- CRM) sistemos padeda geriau suprasti klientų poreikius, rinkos procesus ir ilgainiui pagerina rinkos pozicijas, didina pelną. CRM sistemos turi būti lanksčios ir atviros, kad galėtų palaikyti visus bendrovės ryšius su klientais: bendravimą tiesiogiai, elektroniniu paštu ar telefonu, galėtų integruotis su kitais IT ištekliais nuo paprastų elektroninių programų iki sudėtingų įmonių išteklių planavimo ir tiekimo grandies valdymo sistemų.
CRM sistemos apima programinę įrangą ir technologijas, skirtas duomenims apie klientus, kokurentus ir jų elgesio ypatumus rinkti, saugoti ir analizuoti. Kartais gali atrodyti, kad tokia informacija yra beprasmė ir nenaudinga. Tačiau informacija, kurios nėra , irgi negali būti naudinga. CRM sistemoje sukaupta duomenų bazė netikėtai gali praversti atliekant klientų segmentavimą, naujo produkto kainodarą, reklaminės kompanijos veiksmingumo įvertinimą arba kitą marketingo veiklą.
Dažnai dėl CRM sistemos surinkti duomenys yra integruojami į kitas įmonės verslo valdymo sistemas ir užtikrina jų veiklos veiksmingumą. Pavyzdžiui, integravus duomenis apie atskirų klientų grupių vartojimą į įmonės išteklių planavimo sistemą, gali būti koreguojami įmonės finansiniai planai.
Yra nemažai CRM sistemos sudedamųjų komponentų, kurių kiekvienas atlieka skirtingas ryšių su klientais palaikymo funkcijas. Pavyzdžiui, galimybių valdymo modulis leidžia įmonei modeliuoti atskirų produktų pardavimus, kampanijų valdymo modulis leidžia projektuoti ir valdyti reklamos kampanijas,vertinti jų veiksmingumą, interaktyvios prekybos modulis leidžia vykdyti transakcijas su klientu iš jam patogios vietos, turinčios prieigą prie interneto, klientų aptarnavimo modulis suteikia operatoriui visą informaciją apie klientą, jo preferencijas ir poreikius, taip klientui gali būti suteiktos kokybiškos informacijos per trumpą laiką.
CRM sistemą, įdiegtą vienoje įmonėje, retai sudaro visi galimi moduliai. Geriausia praktika laikoma atskirų modulių diegimas etapais pagal kliento poreikius. Taip vyksta ne tik tęstinis verslo problemų sprendimas, bet ir įmonės verslo procesų adaptavimas bei integravimas su CRM sprendimais.
CRM sistemos taikymas reiškia ne tik modernių IT sprendimų diegimą, bet ir...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 2552 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
11 psl., (2552 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros referatas
  • 11 psl., (2552 ž.)
  • Word failas 95 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt