Paslaugų versle svarbiausia yra klientas, tai yra paprastas žmogus. Ir kaip įmonė, įstaiga komunikuoja su savo klientais nuo to priklauso jos verslo sėkmė ir ar tos įmonės paslaugomis norės naudotis vartotojai. Komunikacija – tai į vartotoją orientuoti informacijos ir įtikinimo veiksmai, kurie daro įtaką paslaugų vartotojų sprendimams: prieš apsispręsdamas naudotis vienos ar kitos paslaugų įmonės teikiamomis paslaugomis, potencialus vartotojas turi būti įgyjęs pakankamai žinių ir informacijos, kuri galėtų jam pasirinkti teisingą sprendimą. Komunikacijos priemonių taikymas turi įtakos ir organizacijos veiklai, ir visai paslaugų sferai. Komunikacijos priemonės taikomos siekiant palankaus vartotojo sprendimo dėl paslaugos vartojimo, norint pritraukti naujų vartotojų, informuoti esamus apie kainų nuolaidas, paslaugų pasikeitimus ir kitais tikslais. Kiekviena komunikacijos priemonė turi būti nukreipta į tą vartotojų segmentą, kurio reakcijos paslaugų teikėjas siekia. Kitaip komunikacijos tikslai žlunga, o tai sukelia paslaugų organizacijos veiklos sutrikimus ir vartotojų nepasitenkinimą ir net praradimą.
Paslaugų komunikacijų unikalumus – vartotojų švietimas, kaip naudotis viena ar kita paslauga. Be to, komunikacija su vartotoju leidžia atlikti paslaugos teikimo proceso įvertinimą ir po vartojimo (pirkimo), kadangi grįžtamasis ryšys svarbus suvokiant vartotojų lūkesčius ir vertinant jų pasitenkinimą.
Darbo objektas.
Paslaugų verlo ir komunikacijos ryšys.
Darbo tikslas ir uždaviniai.
1. Išanalizuoti ir atskleisti paslaugų verslo ir komunikacijos ryšius.
2. Nustatyti ar paslaugų versle reikalingas komunikavimas su vartotojais.
3. Pateikti išvadas.
Darbo metodai.
Darbe buvo panaudotas šis tyrimo metodas:
Mokslinės literatūros analizė.
1. Komunikacijos procesas
1.1. Komunikacijos formos
Paslaugų teikimas yra ta veikla, kurioje didžioji komunikacijų dalis, apimanti paslaugų teikėjo ir vartotojo santykius, yra asmeninė. Tarpasmeninė komunikacija veikia paslaugos teikimą ir šio proceso dalyvių epizodinius ar ilgalaikius santykius. Neretai vartotojas gali pasirinkti aptarnaujantį darbuotoją, pavyzdžiui, šeimos gydytoją, chirurgą, architektą ir pan. Ne mažiau reikšmingas ir asmeninis bendravimas, pavyzdžiui, raštu, padedantis palaikyti teikėjo ir vartotojo ryšį, informuoti apie naujas paslaugas, jų teikimo formas ir pan. Taigi tiesioginė komunikacija teikiant paslaugasgali būti dvejopa: asmeninė, kai užmezgami ir palaikomi santykiai tarp žmonių, ir neasmeninė, kai vyksta naudojant...
Šį darbą sudaro 2986 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!