Referatai

Paslaugų verslo ir komunikacijos ryšys

10   (1 atsiliepimai)
Paslaugų verslo ir komunikacijos ryšys 1 puslapis
Paslaugų verslo ir komunikacijos ryšys 2 puslapis
Paslaugų verslo ir komunikacijos ryšys 3 puslapis
Paslaugų verslo ir komunikacijos ryšys 4 puslapis
Paslaugų verslo ir komunikacijos ryšys 5 puslapis
Paslaugų verslo ir komunikacijos ryšys 6 puslapis
Paslaugų verslo ir komunikacijos ryšys 7 puslapis
Paslaugų verslo ir komunikacijos ryšys 8 puslapis
Paslaugų verslo ir komunikacijos ryšys 9 puslapis
Paslaugų verslo ir komunikacijos ryšys 10 puslapis
Paslaugų verslo ir komunikacijos ryšys 11 puslapis
Paslaugų verslo ir komunikacijos ryšys 12 puslapis
Paslaugų verslo ir komunikacijos ryšys 13 puslapis
Paslaugų verslo ir komunikacijos ryšys 14 puslapis
Paslaugų verslo ir komunikacijos ryšys 15 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Paslaugų versle svarbiausia yra klientas, tai yra paprastas žmogus. Ir kaip įmonė, įstaiga komunikuoja su savo klientais nuo to priklauso jos verslo sėkmė ir ar tos įmonės paslaugomis norės naudotis vartotojai. Komunikacija – tai į vartotoją orientuoti informacijos ir įtikinimo veiksmai, kurie daro įtaką paslaugų vartotojų sprendimams: prieš apsispręsdamas naudotis vienos ar kitos paslaugų įmonės teikiamomis paslaugomis, potencialus vartotojas turi būti įgyjęs pakankamai žinių ir informacijos, kuri galėtų jam pasirinkti teisingą sprendimą. Komunikacijos priemonių taikymas turi įtakos ir organizacijos veiklai, ir visai paslaugų sferai. Komunikacijos priemonės taikomos siekiant palankaus vartotojo sprendimo dėl paslaugos vartojimo, norint pritraukti naujų vartotojų, informuoti esamus apie kainų nuolaidas, paslaugų pasikeitimus ir kitais tikslais. Kiekviena komunikacijos priemonė turi būti nukreipta į tą vartotojų segmentą, kurio reakcijos paslaugų teikėjas siekia. Kitaip komunikacijos tikslai žlunga, o tai sukelia paslaugų organizacijos veiklos sutrikimus ir vartotojų nepasitenkinimą ir net praradimą.
Paslaugų komunikacijų unikalumus – vartotojų švietimas, kaip naudotis viena ar kita paslauga. Be to, komunikacija su vartotoju leidžia atlikti paslaugos teikimo proceso įvertinimą ir po vartojimo (pirkimo), kadangi grįžtamasis ryšys svarbus suvokiant vartotojų lūkesčius ir vertinant jų pasitenkinimą.
Darbo objektas.
Paslaugų verlo ir komunikacijos ryšys.
Darbo tikslas ir uždaviniai.
1. Išanalizuoti ir atskleisti paslaugų verslo ir komunikacijos ryšius.
2. Nustatyti ar paslaugų versle reikalingas komunikavimas su vartotojais.
3. Pateikti išvadas.
Darbo metodai.
Darbe buvo panaudotas šis tyrimo metodas:
Mokslinės literatūros analizė.
1. Komunikacijos procesas
1.1. Komunikacijos formos
Paslaugų teikimas yra ta veikla, kurioje didžioji komunikacijų dalis, apimanti paslaugų teikėjo ir vartotojo santykius, yra asmeninė. Tarpasmeninė komunikacija veikia paslaugos teikimą ir šio proceso dalyvių epizodinius ar ilgalaikius santykius. Neretai vartotojas gali pasirinkti aptarnaujantį darbuotoją, pavyzdžiui, šeimos gydytoją, chirurgą, architektą ir pan. Ne mažiau reikšmingas ir asmeninis bendravimas, pavyzdžiui, raštu, padedantis palaikyti teikėjo ir vartotojo ryšį, informuoti apie naujas paslaugas, jų teikimo formas ir pan. Taigi tiesioginė komunikacija teikiant paslaugasgali būti dvejopa: asmeninė, kai užmezgami ir palaikomi santykiai tarp žmonių, ir neasmeninė, kai vyksta naudojant...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 2986 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Įvadas 3
  • 1. Komunikacijos procesas 4
  • 1.1. Komunikacijos formos 4
  • 1.2. Komunikacijos proceso sudedamosios dalys 4
  • 1.3. Integruoto komunikacijos proceso planavimas 5
  • 2. Komunikacijos tikslai skirtingose paslaugų vartojimo fazėse 8
  • 2.1. Komunikacija prieš paslaugų vartojimą 8
  • 2.2. Komunikacija vartojant paslaugas 9
  • 2.3. Komunikacija po paslaugos vartojimo (pardavimo) 10
  • 3. Komunikacijos ir paslaugų kokybės ryšys 11
  • Išvados 13
  • Literatūra 14
  • Priedai 15

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
15 psl., (2986 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros referatas
  • 15 psl., (2986 ž.)
  • Word failas 124 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt