Mano kuriama įmonė UAB ,,Debesėlis” ruošiasi gaminti patalynės užvalkalus, lovų užtiesalus bei užuolaidas. Šios produkcijos gamybą pasirinkau, nes ji yra reikalinga kiekvienam vartotojui, kuris nori šiek tiek ,,paspalvinti” savo namų interjerą, sutiekti jam išskirtinumo bei sau pačiam jausti konfortą. Šios prekės yra įvairiausių stilių, spalvų bei raštų, todėl net ir pats išrankiausias pirkėjas išsirinks sau priimtiniausią gaminį.
Šio savarankiško darbo tikslas – apžvelgti UAB ,,Debesėlis” gamybos procesą rinkodaros aspektu.
• Numatyti prekės pateikimo, kainos bei rėmimo politiką.
Praktinis darbas Nr. 1
Rinkodaros komplekso elementai
Yra keturi rinkodaros komplekso elementai:
• Produktai – patalynės užvalkalai, lovų užtiesalai, užuolaidos;
• Kaina – vidutinė kaina;
• Vieta – Vilniaus mieste atidarytos dvi parduotuvės;
• Rėmimas – reklama (televizija, spauda, lankstinukai), asmeniniai pardavimai, pardavimų skatinimas.
Mano įmonėje bus taikoma marketingo koncepsija, nes mano tikslas parduoti prekes, tenkinant vartotojų poreikius.
Praktinis darbas Nr. 2-1
Įmonės mikroaplinkos elementai ir jų įtaka įmonei
Mikroaplinka – tai visuma išorinių jėgų, kurioms įmonė, siekdama savo tikslų, gali daryti įtaką.
Tiekėjai – tai įmonės ir organizacijos, iš kurių perkamos gamybos priemonės.
Įmonės ,,Debesėlis” tiekėjai yra tos įmonės, kurios gamina siūvimo bei mezgimo siūlus, medžiagas, siūvimo adatas, siūvimo ir mezgimo mašinas, žirkles, liniuotes, metrus. Tiekėjų įtaka įmonei yra tai, kad jei tiekėjai netiektų šių prekių, įmonė negalėtų gaminti.
Konkurencija – tai rinkos dalyviai, siūlantys potencialiems pirkėjams tuos pačius arba panašius poreikius tenkinančias prekes.
Pagal konkurencijos rūšis įmonės ,,Debesėlis” konkurentai yra šie:
• visuotinė – visos prekės ir paslaugos;
• vertikalioji – įmonės, gaminančios žaliuzes, romanetes;
įmonės, gaminančios patalynę, kuriai nereikia užvalkalų;
• horizontalioji – kitos įmonės, kurios gamina patalynės užvalkalus, užuolaidas, užtiesalus bei pavieniai asmenys.
Įtaka:
Konkurentai ir įmonė konkuruoja tarpusavyje, todėl jie gali priversti vartotojus mažiau pirkti arba visai nebepirkti įmonės prekių. Įmonei labai svarbu turėti kuo daugiau pliusų nei konkurentai.
Tarpininkai gali būti pardavimo tarpininkais ir pardavimo pagalbininkais.
Pardavimo tarpininkai – tai įmonės ar pavieniai asmenys, perkantys patalynės užvalkalus, užuolaidas, užtiesalus, o paskui juos perparduodantys.
Pardavimo pagalbininkai – tai įmonės ar asmenys, siūlantys šias prekes...
Šį darbą sudaro 2946 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!