Projektuodami trasos planą, turime atsižvelgti ir įvertinti tam tikrus reikalavimus: projektuojama trasa turi būti kuo trumpesnė, turėti kuo mažiau lūžio taškų ir mažų spindulių kreivių, neturi būti gadinamas kraštovaizdis, ardoma žemės geologinė sandara; visi sutikti keliai ir upės, jei jie negali būti apeiti, turi būti kertami kuo statesniu kampu. Reikia siekti išvengti kirsti miškus, jei to padaryti neįmanoma, kirsti kuo mažesnius jų plotus. Trasa bus tuo ekonomiškesnė, kuo ji bus trumpesnė ir kirs kuo mažiau vandens telkinių.
Duotame žemėlapyje trasuoju geležinkelio variantus. Visais atvejais trasa prasideda taške P ir baigiasi taške G. Atlikus trasų palyginimą pagal kriterijus, pasirenku tinkama trasos variantą.
Parinkęs trasą skaičiuoju trasos pradžios, pabaigos, lūžio taškų koordinates, trasos atkarpų ilgius, jų direkcinius kampus, rumbus, parenku kreivių spindulius.
Kreivių spindulį parenku pagal techninius reikalavimus (priklausomai nuo kelio kategorijos mano atveju projektuojamo kelio kategorija III, tai R1 =2000 m.(). Tangentes, kreivės ilgį, bisektrisę, priematį skaičiuoju pagal atitinkamas trigonometrines formules. (Virsmo kreivės neprojektuojamos, nes kreivės spindulį parinkau priklausomai nuo kelio kategorijos ir leistinų greičių).
Pagal šiuos duomenis, braižau trasos planą masteliu l: 250 . Trasa piketuojama, ją sudalinant į piketus kas 100 metrų.
Braižant išilginį kelio profilį atsižvelgiu į jau suprojektuotą trasos planą, kad apskritiminės kreivės neitų per didelio nuolydžio tieses, kur gali susidaryti didelės išcentrinės jėgos. Išilginio profilio pagrindiniai elementai yra žemės paviršiaus linija ir projektinė linija. Projektinę liniją braižau atsižvelgdamas į techninius reikalavimus: užtikrinti kontrolinių taškų fiksuotumą (trasą kertančių kelių bei pradžios ir galo taškus), leistiną nuolydį (kaip duota sąlygoje, nuolydis iki 6 °/oo), pylimų aukščius, iškasų gylius ( ne aukštesnius/gilesnius kaip 10 metrų) . Kelius ir kanalus trasa turi kirsti 90o kampu, vietose kur to padaryti negalima, jie kertami 30o ar 60o kampu. Išilginiame profilyje taip pat pateikiami duomenys apie trasos planą, žemės paviršių, projektinę liniją, darbų aukščius bei vietovės situaciją. Esami lauko keliukai uždaromi, nes laikomi nereikšmingais.
Nubraižęs išilginį kelio profilį pereinu...
Šį darbą sudaro 2331 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!