Referatai

Geležinkelių inžinerija

10   (1 atsiliepimai)
Geležinkelių inžinerija 1 puslapis
Geležinkelių inžinerija 2 puslapis
Geležinkelių inžinerija 3 puslapis
Geležinkelių inžinerija 4 puslapis
Geležinkelių inžinerija 5 puslapis
Geležinkelių inžinerija 6 puslapis
Geležinkelių inžinerija 7 puslapis
Geležinkelių inžinerija 8 puslapis
Geležinkelių inžinerija 9 puslapis
Geležinkelių inžinerija 10 puslapis
Geležinkelių inžinerija 11 puslapis
Geležinkelių inžinerija 12 puslapis
Geležinkelių inžinerija 13 puslapis
Geležinkelių inžinerija 14 puslapis
Geležinkelių inžinerija 15 puslapis
Geležinkelių inžinerija 16 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Pagrindinis geležinkelio linijos eksploatacijos rodiklis yra krovinių srauto intensyvumas (mln t km bruto/km per metus). Krovinių srauto intensyvumas skaičiuojamas ruožais (pvz.: nuo vienos toties iki kitos), koks krovinių srautas per metus ar per parą praleidžiamas ruožu. Keleivių intensyvumas apskaitomas vagonais ir keleivių gausa. Didinti geležinkelių vežamąjį pajėgumą galima didinant traukinio greitį, didinant traukinio masę, pakeisti seną susidėvėjusį traukinio tipą į modernų, galingesnį ir ekonomiškesnį, gerinti traukinio eismo grafikus.
Pagrindinis geležinkelio linijos ekploatacijos rodiklis yra jo vežamasis pajėgumas, matuojamas t/met. Krovinio vežiojimo apimtis apibūdina geležinkelio atkarpa pravažiavusių traukinių skaičius per parą ir jų masė, o keleivių vežiojimų apimtis – vagonų skaičius ir keleivių gausa. Didinant geležinkelių vežamąjį pajėgumą galima naudotis bendrosiomis techninėmis priemonėmis, didinti traukinio masę, traukinyje vežti daugiau keleivių, didinti traukinio greitį, keisti traukos tipą, tobulinti traukinių eismo grafiką. Jei šios priemonės nepadeda visiškai išspręsti šios problemos, tenka gerinti bėgių kelio techninius rodiklius: rengti daugiau tarpstočių, didinti dvikėlių atkarpų skaičių arba įrengti antrąjį kelią. Bendrųjų priemonių ir darbų kompleksas didinti geležinkelių vežamąjį pajėgumą charakterizuojamos 2 lentelėje pateiktais duomenimis.
Kompleksiniai darbai
Rekonstrukcija
Naujų pagrindinių kelių skaičiaus didinimas tarpstočiuose. Naujų stočių kelių įrengimas. Visiška bėgių kelio rekonstrukcija
Stoties kelių ilginimas
Geležinkelio elektrifikacija
Techninis pertvarkymas
Naujos signalizacijos ir ryšių sistemos įrengimas
Lokomotyvų parko pakeitimas
Organizacinės priemonės
Traukinių eismo tolygumo didinimas. Traukinių greitį ribojančių vietų likvidavimas. Eismo grafiko pertvarkymas. Traukinių stovėjimo laiko mažinimas
Racionalesnis vagonų kėlumo naudojimas. Geresnis traukinių kinetinės energijos panaudojimas
Eismo valdymo tobulinimas ir laidumo didinimas
Visos priemonės pasiteisina tik tuomet, kai jos taikomos racionaliai ir grindžiamos ekonominiais skaičiavimais. Pirmiausiai imamasi pigiausių darbų, tuo laikotarpiu atitinkančių krovinių augimo tempus ir keleivių srautus. Pirmajame etape rezultatyviausias veiksmas yra traukinių masės didinimas, vėliau galima didinti geležinkelių linijos laidumą ir tik paskutiniajame etape didinti traukinių važiavimo vidutinį greitį ir naudoti visas technines priemones, gerinančias riedmenų ir kelio ūkį.
3. Traukinių masės didinimas
Traukinio masė yra projektinis rodiklis, priklausantis nuo lokomotyvų galios, važiavimo varžos jėgų, bėgių kelio plano bei išilginio profilio elementų...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 3859 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • 1. GELEŽINKELIŲ VEŽIMO GALIOS DIDINIMAS 2
  • 1. Vežimų galia 2
  • 2. Vežimo galios didinimo būdai 2
  • 3. Traukinių masės didinimas 2
  • 4. Traukinių greičių didinimas 4
  • 5. Optimalaus metodo parinkimas 6
  • 6. Vežimų galios didinimo strategija 10
  • 7. Laidumo didinimas organizaciniais metodais 12
  • LITERATŪRA 16

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Mokyklinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
16 psl., (3859 ž.)
Darbo duomenys
  • Inžinerijos referatas
  • 16 psl., (3859 ž.)
  • Word failas 4 MB
  • Lygis: Mokyklinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt