Išvados
17
Naudota literatūra
18
Priedai
19
12. 1 priedas
19
ĮVADAS
Rinkodara – tai verslo veiklos sistema, apimanti norus tenkinančių gaminių kūrimą, kainų nustatymą, rėmimą ir paskirstymą tikslinėse rinkose, norint pasiekti organizacijos tikslų.
Rinkodara reikalauja orientuotis į vartotoją, jo norų ir poreikių išaiškinimą bei tikslą, kurio esmė patenkinti kliento ir vartotojo reikmes taip pasiekiant įmonės tikslus, dažniausiai pelno, įėjimo į rinką, rinkos dalies įsigijimo ir pan.
Šio darbo tikslas - padaryti UAB „Šaltuko ledai“ rinkodaros analizę, aprašyti įmonės gaminamos produkcijos asortimentą, susipažinti su rinkodaros naudojamą strategiją, atlikti rinkos tyrimą ir įvertinti konkurentų pozicijas, kainų nustatymo metodus, prekės pateikimo strategija, bei naudojamą reklamą.
Darbo uždaviniai - aprašyti ir paaiškinti kaip įmonėje UAB „Šaltuko ledai” veikia rinkodaros skyrius, jo elementai pritaikyti sėkmingam įmonės veikimui. Kaip sistemingai yra taikomi marketiniai tyrimai, kurių dėka įmonė sėkmingai bendradarbiauja ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje.
Rinkodaros programos komplekso elementai
Rinkodaros kompleksas – tai visuma tarpusavyje susijusių veiksmų ir sprendimų, leidžiančių patenkinti vartotojų poreikius ir pasiekti įmonės rinkodaros tikslus. Rinkodaros komplekso elementai (4P) – tai prekė (Produkt), kaina (Price), pateikimas (Place) ir rėmimas (Promotion).
UAB „Šaltuko ledai”:
Prekės (1P) – (ledai ant pagaliuko) vaniliniai su karamelės ir braškių glajumi, karameliniai su baltojo šokolado glajumi ir irisų gabaliukais, vaisiniai su obuolių ir mėtos glajumi.
Kaina (2P) – prieinama vartotojui.
Pateikimas (3P) – pagrindinis UAB „Šaltuko ledai“ filialas yra Mažeikiuose. Tačiau produkcija yra tiekiama į didžiausius Lietuvos prekybos centrus, tokius kaip: „Iki“, „Maxima X, XX, XXX“, „Norfa“, „Rimi“ ir kt.
Rėmimas (4P) – reklama spaudoje, internete , televizijoje, lankstinukuose. Pardavimų skatinimas – nuolaidos, įvairios akcijos, kuponai, suteikiantys teisę įsigyti prekę už mažesnę kainą. Dalyvavimas specialiose parodose: ledų gamyba ir naujos technologijos. Stacionariniai ir mobilūs informaciniai stendai: prie mažmeninių ir didmeninių pardavimo vietų.
Rinkodaros orientacija
UAB „Šaltuko ledai“ naudoja tikslo orientaciją, kurios esmę sudaro įmonės pastangos siekti savo tikslų, kuo geriau tenkinant vartotojų poreikius. Mūsų įmonė siekia išsaugoti savo klientus ir pritraukti jų dar daugiau tobulinant savo prekes. Mes norime,...
Šį darbą sudaro 2934 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!