Referatai

Įmonės analizė: UAB "Šaltuko ledai"

9.4   (2 atsiliepimai)
Įmonės analizė: UAB "Šaltuko ledai" 1 puslapis
Įmonės analizė: UAB "Šaltuko ledai" 2 puslapis
Įmonės analizė: UAB "Šaltuko ledai" 3 puslapis
Įmonės analizė: UAB "Šaltuko ledai" 4 puslapis
Įmonės analizė: UAB "Šaltuko ledai" 5 puslapis
Įmonės analizė: UAB "Šaltuko ledai" 6 puslapis
Įmonės analizė: UAB "Šaltuko ledai" 7 puslapis
Įmonės analizė: UAB "Šaltuko ledai" 8 puslapis
Įmonės analizė: UAB "Šaltuko ledai" 9 puslapis
Įmonės analizė: UAB "Šaltuko ledai" 10 puslapis
Įmonės analizė: UAB "Šaltuko ledai" 11 puslapis
Įmonės analizė: UAB "Šaltuko ledai" 12 puslapis
Įmonės analizė: UAB "Šaltuko ledai" 13 puslapis
Įmonės analizė: UAB "Šaltuko ledai" 14 puslapis
Įmonės analizė: UAB "Šaltuko ledai" 15 puslapis
Įmonės analizė: UAB "Šaltuko ledai" 16 puslapis
Įmonės analizė: UAB "Šaltuko ledai" 17 puslapis
Įmonės analizė: UAB "Šaltuko ledai" 18 puslapis
Įmonės analizė: UAB "Šaltuko ledai" 19 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Išvados
17
Naudota literatūra
18
Priedai
19
12. 1 priedas
19
ĮVADAS
Rinkodara – tai verslo veiklos sistema, apimanti norus tenkinančių gaminių kūrimą, kainų nustatymą, rėmimą ir paskirstymą tikslinėse rinkose, norint pasiekti organizacijos tikslų.
Rinkodara reikalauja orientuotis į vartotoją, jo norų ir poreikių išaiškinimą bei tikslą, kurio esmė patenkinti kliento ir vartotojo reikmes taip pasiekiant įmonės tikslus, dažniausiai pelno, įėjimo į rinką, rinkos dalies įsigijimo ir pan.
Šio darbo tikslas - padaryti UAB „Šaltuko ledai“ rinkodaros analizę, aprašyti įmonės gaminamos produkcijos asortimentą, susipažinti su rinkodaros naudojamą strategiją, atlikti rinkos tyrimą ir įvertinti konkurentų pozicijas, kainų nustatymo metodus, prekės pateikimo strategija, bei naudojamą reklamą.
Darbo uždaviniai - aprašyti ir paaiškinti kaip įmonėje UAB „Šaltuko ledai” veikia rinkodaros skyrius, jo elementai pritaikyti sėkmingam įmonės veikimui. Kaip sistemingai yra taikomi marketiniai tyrimai, kurių dėka įmonė sėkmingai bendradarbiauja ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje.
Rinkodaros programos komplekso elementai
Rinkodaros kompleksas – tai visuma tarpusavyje susijusių veiksmų ir sprendimų, leidžiančių patenkinti vartotojų poreikius ir pasiekti įmonės rinkodaros tikslus. Rinkodaros komplekso elementai (4P) – tai prekė (Produkt), kaina (Price), pateikimas (Place) ir rėmimas (Promotion).
UAB „Šaltuko ledai”:
Prekės (1P) – (ledai ant pagaliuko) vaniliniai su karamelės ir braškių glajumi, karameliniai su baltojo šokolado glajumi ir irisų gabaliukais, vaisiniai su obuolių ir mėtos glajumi.
Kaina (2P) – prieinama vartotojui.
Pateikimas (3P) – pagrindinis UAB „Šaltuko ledai“ filialas yra Mažeikiuose. Tačiau produkcija yra tiekiama į didžiausius Lietuvos prekybos centrus, tokius kaip: „Iki“, „Maxima X, XX, XXX“, „Norfa“, „Rimi“ ir kt.
Rėmimas (4P) – reklama spaudoje, internete , televizijoje, lankstinukuose. Pardavimų skatinimas – nuolaidos, įvairios akcijos, kuponai, suteikiantys teisę įsigyti prekę už mažesnę kainą. Dalyvavimas specialiose parodose: ledų gamyba ir naujos technologijos. Stacionariniai ir mobilūs informaciniai stendai: prie mažmeninių ir didmeninių pardavimo vietų.
Rinkodaros orientacija
UAB „Šaltuko ledai“ naudoja tikslo orientaciją, kurios esmę sudaro įmonės pastangos siekti savo tikslų, kuo geriau tenkinant vartotojų poreikius. Mūsų įmonė siekia išsaugoti savo klientus ir pritraukti jų dar daugiau tobulinant savo prekes. Mes norime,...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 2934 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • 1. Rinkodaros programos komplekso elementai
  • 2. Rinkodaros orentacija
  • 3. Mikroaplinkos elementai ir jų įtaka įmonei
  • 4. Makroaplinkos elementai ir jų įtaka įmonės veiklai
  • 5. Įmonės UAB „Šaltuko ledai“ analizė Lietuvoje
  • 6. Įmonės UAB „Šaltuko ledai“ vartotojų rinkos segmentavimas
  • 7. Vartotojo elgesio faktoriai turintys įtakos mūsų prekių pirkimui
  • 8. Prekių politika ir jų charakteristika kiekviename lygmenyje
  • 9. Kainų politika
  • 10. Pateikimo politika
  • 11. Rėmimo politika

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
19 psl., (2934 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros referatas
  • 19 psl., (2934 ž.)
  • Word failas 1 MB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt