Referatai

Kainodara monopolinėje rinkoje

9.2   (3 atsiliepimai)
Kainodara monopolinėje rinkoje 1 puslapis
Kainodara monopolinėje rinkoje 2 puslapis
Kainodara monopolinėje rinkoje 3 puslapis
Kainodara monopolinėje rinkoje 4 puslapis
Kainodara monopolinėje rinkoje 5 puslapis
Kainodara monopolinėje rinkoje 6 puslapis
Kainodara monopolinėje rinkoje 7 puslapis
Kainodara monopolinėje rinkoje 8 puslapis
Kainodara monopolinėje rinkoje 9 puslapis
Kainodara monopolinėje rinkoje 10 puslapis
Kainodara monopolinėje rinkoje 11 puslapis
Kainodara monopolinėje rinkoje 12 puslapis
Kainodara monopolinėje rinkoje 13 puslapis
Kainodara monopolinėje rinkoje 14 puslapis
Kainodara monopolinėje rinkoje 15 puslapis
Kainodara monopolinėje rinkoje 16 puslapis
Kainodara monopolinėje rinkoje 17 puslapis
Kainodara monopolinėje rinkoje 18 puslapis
Kainodara monopolinėje rinkoje 19 puslapis
Kainodara monopolinėje rinkoje 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Kainodara yra sudėtingiausias prekių rinkos konjuktūros mechanizmas. Kaina atspindi visą kainodaros veiksnių sistemą: sąnaudų dinamiką, darbo rezultatų rodiklius, infliaciją, pasiūlos ir paklausos santykį, rinkos monopolizavimą ir pan. Kainų politika logiškai sujungia įmonės tikslus, galimybes ir lėšas. Taigi kainų politika – tai vadovavimas kainų nustatymo veiklai. Ji apima pagrindinius principus ir taisykles, kurias įmonė naudoja siekdama gauti maksimalų pelną ir garantuodama prekių konkurencingumą rinkoje. Kainodarai keliami uždaviniai turi atitikti pagrindinį įmonės pelną. Pirmiausia nustatomi, kurių siekia įmonė, įgyvendinama konkrečią kainų politiką. Turėdama visus būtinus duomenis apie savo gamybos bei cirkuliacijos kaštus ir nustačiusi rinkos kainų lygį, įmonė pradeda rengti savąją kainų politiką. Įmonės tikslai glaudžiai susiję su jos padėtimi rinkoje, jos prekių konjuktūra, mokslinės bazės lygiu, finansine būkle, konkurencijos sąlygomis ir rinkos monopolizavimu.
Šio darbo tikslas yra parodyti priežastis, kurių dėka monopolistas siekdamas maksimalaus pelno atsisakys pernelyg aukštų kainų. Darbe bus išanalizuotos monopolijų susikūrimo priežastys, galimybės naujam ūkio objektui įeiti į monopolinę rinką. Aptarsime ir tai, kokią įtaką monopolinėms kainoms turi nauji mokesčiai, kaip dėl jų pasikeis prekės vartojimas, taip pat kaip elgsis monopolistas rinkoje, kokios yra kainodaros pasirinkimo galimybės, kaip pasirinkti tinkamą kainų sistemą.
Vienas kraštutinis rinkos struktūros atvejis ir visiška priešingybė tobulai konkurencijai yra monopolija (gr. „monos“ – reiškia „vienintelis“, „poleo“ – reiškia „parduoti“). Broliai Ronald’as ir Paul’as Wonnacott’ai skiria keturias priežastis, sąlygojančios vienintelio pardavėjo atsiradimą.
1. Monopolija atsiranda kontroliuojant tam tikrus išteklius. Dažniausiai tai būna svarbiausias gamybinis išteklius.
2. Įteisinta (legalizuota) monopolija. Kartais yra draudžiama daugiau negu vienai firmai pardavinėti tam tikrą produkciją. Pavyzdžiui pardavusi Lietuvos telekomą, vyriausybė jai suteikė monopoliją iki 2005 m. tiekti laidines telekomunikacijų paslaugas visoje Lietuvos teritorijoje.
3. Monopolija atsiranda susijungus keletui gamintojų. Jeigu įstatymai nedraudžia, tai keletas gamintojų (pardavėjų) gali susijungti į vieną firmą ir, tokiu būdu, pakelti kainą bei padidinti gaunamą pelną.
4. Natūrali monopolija. Tokia monopolija atsiranda dėl itin svarbios masto ekonomikos veiklos, įgalinčios visą duotos ūkio...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 4386 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
21 psl., (4386 ž.)
Darbo duomenys
  • Mikroekonomikos referatas
  • 21 psl., (4386 ž.)
  • Word failas 472 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt