Vadovas: doc.
Pastaraisiais metais Lietuvos Respublikos ekonominiai poslinkiai sudaro sąlygas aktyviai verslo plėtotei. Vykstant intensyviai integracijai į Europos Sąjungą, nepaprastai yra svarbi profesionali organizacijų vadyba, kuri sudarytų sąlygas didinti įmonės konkurencinį pranašumą, plėsti gaminių realizavimo rinkas, gerinti gaminamų gaminių kokybę ir kartu mažinti jų savikainą, keisti asortimentą, didinti gamybos apimtis, o ekonominių krizių atveju didinti įmonės stabilumą. Įmonės sėkmė ir stabilumas priklauso nuo daugybės faktorių. Todėl labai svarbu metodiškai teisingai ir detaliai analizuoti gamybos išlaidas, pelną ir pelningumą įtakojančius veiksnius.
Darbe išnagrinėta PAVYZDINIŲ firmų finansinė veikla, kainų nustatymo metodai, nuolaidų politika, vidiniai pardavimai, vidine tvarka parengtos kainų nugriebimo ir skverbimosi strategijos.
Kasmet plinta užsienyje užimamos rinkos, mažėja savikaina, kas didina įmonės pelną. Lietuvos Respublikoje tekstilės gamyba sparčiai auga, bet pastebimas ir nepageidaujamas reiškinys, kad rinkos kaina turi tendenciją mažėti. Todėl įmonių vadovams nuolatos tenka spręsti kokiu būdu pašalinti iškylančias problemas: kur ir kaip daugiau parduoti gaminių, kaip mažinti gaminamo gaminio savikainą, padidinti pelną, kad įmonėje netrūktų apyvartinių lėšų.
Darbo tikslas - apžvelgti pagrindines kainų strategijas. Pateikti jų analizę, išskiriant pranašumus ir trūkumus.
Darbe analizuojama įmonės veikla ir jos charakteristika, ištirti visi veiksniai, kurie daro įtaką bendrovės kainų nustatymui. Taip pat šiame darbe panaudoti kainų tyrimai lūžio taško metodu, kurie įgalina nustatyti įmonės pelningos gamybos apimtis, kartu nustatant ir rizikos laipsnį.
Pagrindiniai asmeniškai pasiekti rezultatai, kurie yra darbo gynimo objektas:
1) įmonės gamybinės finansinė analizė;
2) gaminių kainų nustatymo metodų, gaminių kainų nuolaidų, gaminių kainų nugriebimo bei skverbimosi strategijų nustatymas;
3) apskaičiuota saugumo riba, kuri parodo, kiek įmonės yra pažeidžiamos rinkos ar pačiose įmonėse vykstantiems pokyčiams;
4) įmonės gaminių kainų motyvacija ir jos stiprinimas.
Tyrimo objektas – įmonių kainodaros politika ir motyvacija.
Šis darbas turi ne tik teorinę, bet praktinę vertę.
Pagrindiniai tyrimo šaltiniai, atliekant įmonės kainų analizę, surinkta įmonėje medžiaga, panaudota mokslinės literatūros analizė.
1. GAMINIŲ KAINŲ MOTYVACIJA
1.1 Rinkos kainos samprata
Ekonomika funkcionuoja, kai veikia trys elementai: pelnas, konkurencija ir kainų sistema. Pelnas stimuliuoja gamybą...
Šį darbą sudaro 13078 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!