užtikrinti maksimalų mokslo ir gamybos ryšį su rinkos reikalavimais, sumažinti neapibrėžtumą realizuojant produkciją.
Kitaip tariant, marketingas - tai įmonių veiklos organizavimo ir valdymo sistema, kuria stengiamasi atsižvelgti į visą rinkoje vykstančių procesų kompleksą. Pasitaiko ir abstraktesnių apibrėžimų, išryškinančių ne tiek marketingo veiksmus, kiek jų pasekmes.
Marketingas-tai neapibrėžtumo mažinimo procesas, tai pirkėjo formavimas, tai paklausos ir pasiūlos balansavimo formavimas; tai vartotojų poreikių tenkinimas per mainus.
vertės išraiška arba kitaip tariant tam tikra suma pinigų, kurią pirkėjas – vartotojas sumoka už prekę ar paslaugą.
Nustatant kaina būtina įvertinti konkurentus.
Kiekviena įmonė norėdama vyrauti rinkoje, išeidama į ją prekes pateikia mažesnėmis
kainomis nei konkurentai, arba daro nuolaidas, kad kaina būtų mažesnė ir prekės būtų paklausesnės.
Nuolaida – tai kainų sumažinimas, kurį pardavėjas pateikia pirkėjui.
Darbo tikslas – nuolaidų politikos analizė.
Šiam tikslui pasiekti sprendžiami šie uždaviniai:
• remiantis moksline literatūra išanalizuoti ir išskirti marketingo komplekso elementus;
• išanalizuoti „kainos“ ir „nuolaidos“ samprata ir reikšmę;
• pateikti nuolaidų politikos Lietuvoje įmonių pavyzdžių;
• išnagrinėti nuolaidų politiką:
Tyrimo metodai: oficialių ir neoficialių, mokslinės literatūros šaltinių analizė,
klasifikavimas.
1. MARKETINGO SAMPRATA
Marketingo tikslai – tai marketingo užduotys planuojamam laikotarpiui, apibrėžtos kokybiniams ir kiekybiniams rodikliams [4, 332].
Marketingas – tai poreikių išsiaiškinimo ir jų tenkinimui reikalingų sprendimų priėmimo bei įgyvendinimo procesas, padedantis siekti žmogaus ar organizacijos tikslų [ 1, 17 ].
Šis marketingo apibrėžimas yra artimas ir neprieštarauja tam, kurį pateikia Amerikos marketingo asociacija : „Marketingas yra prekių, idėjų, bei paslaugų sumanymo, kainų nustatymo, rėmimo ir paskirstymo, planavimo ir vykdymo procesas siekiant sukurti mainus ir patenkinti individų bei organizacijų tikslus“ [2, 19].
Marketingas remiasi nuostata, kad verslo įkūrimas ir veikla turėtų prasidėti nuo poreikių išsiaiškinimo ir tik juos tenkinant būtų siekiama verslo tikslų [2, 20].
Marketingo sistema – tai nuosekli marketingo sprendimų visuma, kuria esama situacija keičiama į pageidautiną būseną (1 pav.) [2, 30-31].
1 pav. – „Marketingo sistemos principai“
Marketingo sistemos procesas susideda iš daugelio elementų, kurių kiekvienas gali būti vertinamas ir tiriamas kaip savarankiška posistemė (2 pav.).
Iš pateikto...
Šį darbą sudaro 2845 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!