Referatai

Nuolaidų politikos analizė

9.8   (3 atsiliepimai)
Nuolaidų politikos analizė 1 puslapis
Nuolaidų politikos analizė 2 puslapis
Nuolaidų politikos analizė 3 puslapis
Nuolaidų politikos analizė 4 puslapis
Nuolaidų politikos analizė 5 puslapis
Nuolaidų politikos analizė 6 puslapis
Nuolaidų politikos analizė 7 puslapis
Nuolaidų politikos analizė 8 puslapis
Nuolaidų politikos analizė 9 puslapis
Nuolaidų politikos analizė 10 puslapis
Nuolaidų politikos analizė 11 puslapis
Nuolaidų politikos analizė 12 puslapis
Nuolaidų politikos analizė 13 puslapis
Nuolaidų politikos analizė 14 puslapis
Nuolaidų politikos analizė 15 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

užtikrinti maksimalų mokslo ir gamybos ryšį su rinkos reikalavimais, sumažinti neapibrėžtumą realizuojant produkciją.
Kitaip tariant, marketingas - tai įmonių veiklos organizavimo ir valdymo sistema, kuria stengiamasi atsižvelgti į visą rinkoje vykstančių procesų kompleksą. Pasitaiko ir abstraktesnių apibrėžimų, išryškinančių ne tiek marketingo veiksmus, kiek jų pasekmes.
Marketingas-tai neapibrėžtumo mažinimo procesas, tai pirkėjo formavimas, tai paklausos ir pasiūlos balansavimo formavimas; tai vartotojų poreikių tenkinimas per mainus.
vertės išraiška arba kitaip tariant tam tikra suma pinigų, kurią pirkėjas – vartotojas sumoka už prekę ar paslaugą.
Nustatant kaina būtina įvertinti konkurentus.
Kiekviena įmonė norėdama vyrauti rinkoje, išeidama į ją prekes pateikia mažesnėmis
kainomis nei konkurentai, arba daro nuolaidas, kad kaina būtų mažesnė ir prekės būtų paklausesnės.
Nuolaida – tai kainų sumažinimas, kurį pardavėjas pateikia pirkėjui.
Darbo tikslas – nuolaidų politikos analizė.
Šiam tikslui pasiekti sprendžiami šie uždaviniai:
• remiantis moksline literatūra išanalizuoti ir išskirti marketingo komplekso elementus;
• išanalizuoti „kainos“ ir „nuolaidos“ samprata ir reikšmę;
• pateikti nuolaidų politikos Lietuvoje įmonių pavyzdžių;
• išnagrinėti nuolaidų politiką:
Tyrimo metodai: oficialių ir neoficialių, mokslinės literatūros šaltinių analizė,
klasifikavimas.
1. MARKETINGO SAMPRATA
Marketingo tikslai – tai marketingo užduotys planuojamam laikotarpiui, apibrėžtos kokybiniams ir kiekybiniams rodikliams [4, 332].
Marketingas – tai poreikių išsiaiškinimo ir jų tenkinimui reikalingų sprendimų priėmimo bei įgyvendinimo procesas, padedantis siekti žmogaus ar organizacijos tikslų [ 1, 17 ].
Šis marketingo apibrėžimas yra artimas ir neprieštarauja tam, kurį pateikia Amerikos marketingo asociacija : „Marketingas yra prekių, idėjų, bei paslaugų sumanymo, kainų nustatymo, rėmimo ir paskirstymo, planavimo ir vykdymo procesas siekiant sukurti mainus ir patenkinti individų bei organizacijų tikslus“ [2, 19].
Marketingas remiasi nuostata, kad verslo įkūrimas ir veikla turėtų prasidėti nuo poreikių išsiaiškinimo ir tik juos tenkinant būtų siekiama verslo tikslų [2, 20].
Marketingo sistema – tai nuosekli marketingo sprendimų visuma, kuria esama situacija keičiama į pageidautiną būseną (1 pav.) [2, 30-31].
1 pav. – „Marketingo sistemos principai“
Marketingo sistemos procesas susideda iš daugelio elementų, kurių kiekvienas gali būti vertinamas ir tiriamas kaip savarankiška posistemė (2 pav.).
Iš pateikto...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 2845 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Įvadas 3
  • 1. Marketingo samprata 4
  • 2. Kainos samprata ir reikšmė 6
  • 3. Nuolaidų samprata 7
  • 4. Nuolaidų politika Lietuvos įmonėse 9
  • 5. Nuolaidų politikos analizė 9
  • 5.1. Gamintojo pardavimo skatinimo veiksmai, nukreipti į galutinius vartotojus 10
  • 5.2. Gamintojo pardavimo skatinimo veiksmai, nukreipti į prekybininkus 12
  • 5.3. Prekybininkų naudojami pardavimo skatinimo veiksmai 13
  • Išvados 14
  • Naudota literatūra 15

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
15 psl., (2845 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros referatas
  • 15 psl., (2845 ž.)
  • Word failas 137 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt