Referatai

Konkurencinė aplinka

9.0   (3 atsiliepimai)
Konkurencinė aplinka 1 puslapis
Konkurencinė aplinka 2 puslapis
Konkurencinė aplinka 3 puslapis
Konkurencinė aplinka 4 puslapis
Konkurencinė aplinka 5 puslapis
Konkurencinė aplinka 6 puslapis
Konkurencinė aplinka 7 puslapis
Konkurencinė aplinka 8 puslapis
Konkurencinė aplinka 9 puslapis
Konkurencinė aplinka 10 puslapis
Konkurencinė aplinka 11 puslapis
Konkurencinė aplinka 12 puslapis
Konkurencinė aplinka 13 puslapis
Konkurencinė aplinka 14 puslapis
Konkurencinė aplinka 15 puslapis
Konkurencinė aplinka 16 puslapis
Konkurencinė aplinka 17 puslapis
Konkurencinė aplinka 18 puslapis
Konkurencinė aplinka 19 puslapis
Konkurencinė aplinka 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Referato tema „Konkurencinė aplinka“ yra aiški ir glaustai suformuluota. Žodis „konkurencija“ tarptautinių žodžių žodyne yra aiškinamas taip: (iš lot. kalbos concurro – bėgu drauge) , varžymasis, rungtyniavimas kurioje nors srityje, norint pasiekti tą patį tikslą. (TŽŽ, 1985, p. 260).
Marketingo aplinka – tai visuma už įmonės ribų veikiančių jėgų, darančių tiesioginę ir netiesioginę įtaką įmonės veiklai, jos marketingo sprendimams. (Pranulis V., Pajuodis A., Urbonavičius S., Virvilaitė R., 2000, 62 psl.).
Taigi galima teigti, kad šio darbo objektas plačiąja prasme būtų tarpusavyje besivaržančių prekių, paslaugų, į aukštas pareigas pretenduojančių žmonių, idėjų, įstaigų, įmonių analizė. Tačiau manau, kad šio darbo tikslas – žymiai siauresnis teorinis tyrimas, daugiausia koncentruotas į pelno siekiančių įmonių aplinką ir tarpusavio sąveiką.
Pastaruoju metu ši tema tampa vis labiau aktuali ir kai kurie užsienio autoriai teigia, kad verslo orientacija, perėjusi gamybos, prekės, pardavimo, marketingo orientacijas, šiuo metu turėtų užimti orientacijos į konkurentus strateginę padėtį. (Ассэль Г. 1999, ir Райз Э., Траут Д..2002). Tai yra, įmonės turėtų skirti ypatingą dėmesį konkurentų veiksmų tyrimui ir analizei, nes būtent jie tampa pagrindine kai kurių įmonių planų žlugimo priežastimi.
Be abejo, čia neraginama atsisakyti vartotojų poreikių tenkinimo. Tačiau šiandien į tai orientuojasi visi. Žinojimas to, ko nori žmonės, firmai nelabai padės, jei šį poreikį jau aptarnauja koks tuzinas kitų kompanijų. Prekybos tinklo „Rimi“ problema – ne vartotojai. Jo problema – „Vilniaus prekyba“ ir „Iki“.
Kad šiais laikais ateitų sėkmė, kompanija privalo pradėti orientuotis į konkurentus. Ji turi ieškoti silpnų vietų jų pozicijose ir rengti marketingo atakas, nukreiptas būtent į ten. Daugybė šiuo metu klestinčių firmų tai patvirtina. Pavyzdžiui, kol konkurentai praradinėjo milijonus dolerių kompiuterių versle, Digital Equipment Corporation šiuos milijonus uždirbinėjo, naudodamasi IBM silpnumu mažų kompiuterių sektoriuje. Lygiai taip kompanija Savin sau sukūrė puikų placdarmą mažų, nebrangių kopijavimo aparatų rinkoje, užpildydama Xerox prekių eilės tuščią vietą. Pepsi pasinaudojo tuo, kad jos gėrimas saldesnis ir tuo patraukė daugiau...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 6420 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Turinys: 1
  • Konkurencinė aplinka 2
  • Įvadas 2
  • 1. Vidiniai ir išoriniai įmonės veiksniai 4
  • 1.1. Marketingo ryšys su kitomis įmonės veiklos sferomis 4
  • 1.2. Konkurencinės aplinkos vieta marketingo sistemoje 4
  • 2. Konkurencinės aplinkos tyrimas, analizė ir panaudojimas įmonės tikslams 6
  • 2.1 Konkurencijos ypatumų nustatymas 6
  • 2.2 Informacijos apie konkurentus rinkimas ir analizė 6
  • 2.3 Konkurencinio sugyvenimo formos 8
  • 2.3.1 Teisinis konfliktų sprendimas 8
  • 2.3.2 Bendradarbiavimo suderinimas 8
  • 2.3.3 Rinkos dalies taktikos 9
  • 2.4 Konkurencinės strategijos pasirinkimas 11
  • 2.4.1 Galimybės ir strateginės užduotys 11
  • 2.4.2 Prognozuojamos konkurentų reakcijos įvertinimas 11
  • 2.4.3 Praktiniai sprendimai 13
  • 3. Konkurencinis pranašumas kaip pagrindinis marketingo veiksnys 15
  • 3.1 Kaip konkurencinis pranašumas įgyjamas 15
  • 3.2 Konkurencinio pranašumo pagrindo nustatymas 15
  • 3.3 Galimybių įgyti konkurencinį pranašumą, išsiaiškinimas 16
  • 3.4 Konkrečių strategijų kūrimas 17
  • 3.5 Konkurentų reakcijos numatymas 17
  • Išvados 18
  • Literatūra 19
  • Priedai 20

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
25 psl., (6420 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros referatas
  • 25 psl., (6420 ž.)
  • Word failas 223 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt