Šiais laikais nepakanka vien tik perprasti vartotojų poreikius ir juos patenkinti. Dabar atėjo didžiulės konkurencijos laikai ne tik tarptautinėse, bet ir vietinėse rinkose, nes vyriausybės vis rečiau kišasi į įmonės tarpusavio santykius. Dėl to įmonėms belieka pačioms pasirūpinti savimi ir tapti konkurentabilioms.
Tam reikia išanalizuoti konkurentų veiklą, sekti jų veiksmus ir siekti konkurencinių pranašumų, kuriant konkurencines strategijas.
Konkurencinis pranašumas – pranašumas prieš konkurentus, kurį suteikia vartotojui siūloma didesnė vertė – žemesnė prekės kaina arba papildoma vertė, kuri pateisina aukštesnę prekės kainą.
Pasirenkant rinkodaros strategiją, reikia atsižvelgti į konkurentų strategijas bei tikslinių vartotojų poreikius. Pirmasis etapas yra konkurentų analizė: pagrindinių konkurentų nustatymas, jų tikslų, pranašumų ir trūkumų, stratgijų ir atsakomųjų veiksmų į konkurentų veiksmus įvertinimas, bei konkurentų, kuriuos reikia pulti ir kurių vengti parinkimas. Antras etapas – tai konkurentų strategijos kūrimas, suteikiant įmonei stiprią poziciją rinkoje konkurentų atžvilgiu bei patį didžiausią įmanoma konkurencinį pranašumą.
Darbo tikslas: išanalizuoti konkurencinių pranašumų kūrimą.
1. Paaiškinti, kaip svarbu plėtoti konkurencines rinkodaros strategijas.
2. Išvardinti pagrindinius konkurencijos analizės etapus.
3. Nusakyti ir paaiškinti rinkos lyderių konkurencines strategijas rinkai išplėsti, savo rinkos daliai apginti ir padidinti.
4. Apibūdinti pretendentes į rinkos lyderius bei sekėjų konkurencines strategijas, kurie jas naudoja savo rinkos daliai ir pelnui didinti.
5. Paaiškinti, kokiais būdais nišų ieškotojai jas suranda ir pelningai plėtoja.
Darbo metodas. Mokslinės – teorinės literatūros sisteminė analizė.
1. KONKURENTŲ ANALIZĖ
Kad bendrovė galėtų planuoti efektyvią rinkodaros strategiją, ji turi kuo daugiau sužinoti apie savo konkurentus. Bendrovė privalo nuolatos lyginti savo produktus, kainas, paskirstymo grandines bei pardavimų rėmimo programas su savo artimiausiais konkurentais. Šitaip darydama bendrovė gali nustatyti savo potencialius pranašumus ir trūkumus bei savo rinkodaros kampanijos ir gynybos veiksmus prieš konkurentus parengti daug veiksmingiau.
Paveikslėlyje nr. 1 pavaizduoti pagrindiniai konkurentų analizės etapai.
1. 1. Įmonės konkurentų nustatymas
Produkto kategorijos konkurentė – tai įmonė, kuri siūlo tokį pat gaminį ar tokias pačias paslaugas panašiomis kainomis tiems patiems vartotojams.
Įmonė gali įvardinti konkurentus dar platesne prasme – tai...
Šį darbą sudaro 4976 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!