Kursiniai darbai

Konkurencinių pranašumų kūrimas

9.6   (2 atsiliepimai)
Konkurencinių pranašumų kūrimas 1 puslapis
Konkurencinių pranašumų kūrimas 2 puslapis
Konkurencinių pranašumų kūrimas 3 puslapis
Konkurencinių pranašumų kūrimas 4 puslapis
Konkurencinių pranašumų kūrimas 5 puslapis
Konkurencinių pranašumų kūrimas 6 puslapis
Konkurencinių pranašumų kūrimas 7 puslapis
Konkurencinių pranašumų kūrimas 8 puslapis
Konkurencinių pranašumų kūrimas 9 puslapis
Konkurencinių pranašumų kūrimas 10 puslapis
Konkurencinių pranašumų kūrimas 11 puslapis
Konkurencinių pranašumų kūrimas 12 puslapis
Konkurencinių pranašumų kūrimas 13 puslapis
Konkurencinių pranašumų kūrimas 14 puslapis
Konkurencinių pranašumų kūrimas 15 puslapis
Konkurencinių pranašumų kūrimas 16 puslapis
Konkurencinių pranašumų kūrimas 17 puslapis
Konkurencinių pranašumų kūrimas 18 puslapis
Konkurencinių pranašumų kūrimas 19 puslapis
Konkurencinių pranašumų kūrimas 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Šiais laikais nepakanka vien tik perprasti vartotojų poreikius ir juos patenkinti. Dabar atėjo didžiulės konkurencijos laikai ne tik tarptautinėse, bet ir vietinėse rinkose, nes vyriausybės vis rečiau kišasi į įmonės tarpusavio santykius. Dėl to įmonėms belieka pačioms pasirūpinti savimi ir tapti konkurentabilioms.
Tam reikia išanalizuoti konkurentų veiklą, sekti jų veiksmus ir siekti konkurencinių pranašumų, kuriant konkurencines strategijas.
Konkurencinis pranašumas – pranašumas prieš konkurentus, kurį suteikia vartotojui siūloma didesnė vertė – žemesnė prekės kaina arba papildoma vertė, kuri pateisina aukštesnę prekės kainą.
Pasirenkant rinkodaros strategiją, reikia atsižvelgti į konkurentų strategijas bei tikslinių vartotojų poreikius. Pirmasis etapas yra konkurentų analizė: pagrindinių konkurentų nustatymas, jų tikslų, pranašumų ir trūkumų, stratgijų ir atsakomųjų veiksmų į konkurentų veiksmus įvertinimas, bei konkurentų, kuriuos reikia pulti ir kurių vengti parinkimas. Antras etapas – tai konkurentų strategijos kūrimas, suteikiant įmonei stiprią poziciją rinkoje konkurentų atžvilgiu bei patį didžiausią įmanoma konkurencinį pranašumą.
Darbo tikslas: išanalizuoti konkurencinių pranašumų kūrimą.
1. Paaiškinti, kaip svarbu plėtoti konkurencines rinkodaros strategijas.
2. Išvardinti pagrindinius konkurencijos analizės etapus.
3. Nusakyti ir paaiškinti rinkos lyderių konkurencines strategijas rinkai išplėsti, savo rinkos daliai apginti ir padidinti.
4. Apibūdinti pretendentes į rinkos lyderius bei sekėjų konkurencines strategijas, kurie jas naudoja savo rinkos daliai ir pelnui didinti.
5. Paaiškinti, kokiais būdais nišų ieškotojai jas suranda ir pelningai plėtoja.
Darbo metodas. Mokslinės – teorinės literatūros sisteminė analizė.
1. KONKURENTŲ ANALIZĖ
Kad bendrovė galėtų planuoti efektyvią rinkodaros strategiją, ji turi kuo daugiau sužinoti apie savo konkurentus. Bendrovė privalo nuolatos lyginti savo produktus, kainas, paskirstymo grandines bei pardavimų rėmimo programas su savo artimiausiais konkurentais. Šitaip darydama bendrovė gali nustatyti savo potencialius pranašumus ir trūkumus bei savo rinkodaros kampanijos ir gynybos veiksmus prieš konkurentus parengti daug veiksmingiau.
Paveikslėlyje nr. 1 pavaizduoti pagrindiniai konkurentų analizės etapai.
1. 1. Įmonės konkurentų nustatymas
Produkto kategorijos konkurentė – tai įmonė, kuri siūlo tokį pat gaminį ar tokias pačias paslaugas panašiomis kainomis tiems patiems vartotojams.
Įmonė gali įvardinti konkurentus dar platesne prasme – tai...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 4976 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • IVADAS 3
  • 1. KONKURENTŲ ANALIZĖ 4
  • 1. 1. Įmonės konkurentų nustatymas 4
  • 1.2. Konkurentų tikslų apibrėžimas 5
  • 1.3. Konkurentų strategijų nustatymas 5
  • 1.4. Konkurentų pranašumų ir trūkumų nustatymas 6
  • 1.5. Konkurentų atsakomųjų veiksmų įvertinimas 7
  • 1.6. Pasirinkimas, kuriuos konkurentus pulti, o kurių vengti 7
  • 1.7. Konkurentų žvalgybos kūrimas 8
  • 2. KONKURENCIJOS STRATEGIJOS 8
  • 2.1. Konkurencinės pozicijos 9
  • 2.2. Konkurentų veiksmai 10
  • 2.3. Rinkos lyderių strategijos 11
  • 2.3.1. Rinkos plėtra 12
  • 2.3.2. Rinkos dalies padidinimas 13
  • 2.3.3. Produktyvumo didinimas 13
  • 2.3.4. Pozicijos apsaugojimas 14
  • 2.4. Pretendenčių į lyderes strategijas 15
  • 2.4.1. Strateginio tikslo ir konkurentų apibrėžimas 15
  • 2.4.2. Puolimo strategijos pasirinkimas 16
  • 2.5. Sekėjų strategijos 18
  • 2.6. Nišų užpildytojų strategijos 18
  • 3. VARTOTOJO – KONKURENTO POŽIŪRIŲ SUBALANSAVIMAS 20
  • IŠVADOS 21
  • LITERATŪRA 22

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
22 psl., (4976 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros kursinis darbas
  • 22 psl., (4976 ž.)
  • Word failas 199 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt