Referatai

Marketingo makro aplinka

9.6   (2 atsiliepimai)
Marketingo makro aplinka 1 puslapis
Marketingo makro aplinka 2 puslapis
Marketingo makro aplinka 3 puslapis
Marketingo makro aplinka 4 puslapis
Marketingo makro aplinka 5 puslapis
Marketingo makro aplinka 6 puslapis
Marketingo makro aplinka 7 puslapis
Marketingo makro aplinka 8 puslapis
Marketingo makro aplinka 9 puslapis
Marketingo makro aplinka 10 puslapis
Marketingo makro aplinka 11 puslapis
Marketingo makro aplinka 12 puslapis
Marketingo makro aplinka 13 puslapis
Marketingo makro aplinka 14 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Pastaraisiais metais didelis dėmesys yra kreipiamas į įmonės makroaplinką, bei stengiasi prie jos prisitaikyti, siekdamos kuo geriau atitikti vis labiau kylančius konkurencinius reikalavimus. Dažni aplinkos pokyčiai turi tiesioginės įtakos marketingo specialistams, bei jų planams.
Marketingo aplinka -tai visuma aktyvių objektų ir jėgų, kurios veikia už įmonės ribų, bet turi įtakos marketingo galimybėms.
Marketingo aplinką sudaro mikro ir makroaplinka. Mikroaplinka - tai aplinkos veiksniai, tiesiogiai susiję su įmone ir jos galimybėmis. Tai pati įmonė, vartotojai, tiekėjai, prekybos tarpininkai, konkurentai ir kontaktinės auditorijos. Mikroaplinkos veiksnius įmonė gali kontroliuoti. Mikroaplinkai daro įtaką makroaplinka, kurios įmonė kontroliuoti negali. Makroaplinkos elementai literatūroje grupuojami labai įvairiai. Plačiausiai paplitęs grupavimas, kai makroaplinkoje išskiriama ekonominė, socialinė ir kultūrinė, politinė ir teisinė, mokslinė ir technologinė, bei gamtosauginė. Dažnai papildomai išskiriami technologinės, geografinės, biologinės, socialinės, psichologinės ir konkurencinės aplinkos komponentai.
Svarbiausiais tarptautinio marketingo makroaplinkos elementai yra ekonominė, socialinė ir kultūrinė, politinė ir teisinė bei institucinė aplinka. Pagal šį suskirstymą šiame darbe ir bus nagrinėjama makroaplinka.
Kiekvienos įmonės veiklai didelį poveikį turi tokie makroekonominiai veiksniai kaip bendra šalies ekonominė būklė, jos plėtros lygis. Nuo jų didesniu ar mažesniu mastu priklauso gyventojų perkamoji galia, jų elgsena rinkoje, prekių paklausa ir jų par­davimas.
Ekonominė aplinka - tai marketingo makroaplinkos elementas, pasireiškiantis tam tikrais ūkio raidos dėsningumais bei tendencijomis, darančiomis įtaką marke­tingo sprendimams ir veiksmams.
• kaupimo lygis,
• prekių kainų lygis,
• kredito gavimo galimybės.
Jie yra savotiški indikatoriai, leidžiantys geriau pagrįsti marketingo sprendimus. Minėtų rodiklių pokyčius nulemia tam tikri ekonomikos plėtros dėsningumai bei reiš­kiniai. Iš jų pirmiausia paminėtini[2]:
• ekonomikos plėtros cikliškumas,
• infliacija,
• nedarbas.
Rinkai reikia ir žmonių, ir jų perkamosios galios. Ekonominį aplinką sudaro veiksniai, turintys įtakos vartotojo perkamajai galiai ir išlaidų struktūrai. Žmonių gaunamos pajamos įvairiose šalyse nevienodos. Skiriasi ir vartojimo struktūra. Kai kurių šalių ekonomika yra besivystanti, kur sunaudojama didesnė dalis šalyje pagamintų produktų. Antra vertus, veikia brandžių šalių ekonomika, kuria sudaro didelė prekių įvairovė.
Įvairių šalių patirtis rodo, kad ekonomika...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 3188 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Turinys 2
  • 1. Įvadas 3
  • 2. Ekonominė aplinka 4
  • 3. Socialinė ir kultūrinė aplinka 5
  • 4. Politinė ir teisinė aplinka 7
  • 5. Mokslinė ir technologinė aplinka 10
  • 6. Gamtinė aplinka 12
  • 7. Išvados 13
  • 8. Literatūra 14

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
14 psl., (3188 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros referatas
  • 14 psl., (3188 ž.)
  • Word failas 244 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt