Atliko: VEBR-2 gr. stud.
Šiandien nei vienas žmogus neapsieitų be finansinių paslaugų: reikalingas tarpininkavimas mokant mokesčius, vykdant kitus ūkinius sandorius, dažnam reikalingas kreditas namui ar verlsui, įvairios konsultacijos finansiniais klausimais, draudimas ir kita. Kiekvienas, pirkdamas kokią nors paslaugą, tikisi likti patenkintas jos kokybe. Ypač tai susiję su finansais – juk nei vienas nenorėtų patikėti savo pinigų į "nesaugias rankas". Taigi įmonės, teikiančios tokias paslaugas, turi būti itin patikimos.
Savo darbe kaip tik ir pasirinkau finansines paslaugas teikiančią įmonę – Vilniaus Banką. Tai didžiausias bankas Lietuvoje. Norėdamas išlaikyti savo lyderio pozicijas, toliau didinti klientų skaičių bei sulaukti didesnio pelno, jis turi atsižvelgti į tokius dalykus kaip didėjantys vartotojų poreikiai bei bankų-konkurentų veikla, įvertinti esamą padėti, nustatyti privalumus bei trūkumus ir imtis priemonių egzistuojančioms problemoms spręsti, savo tikslams pasiekti.
Taigi, kaip minėjau, mano darbo objektas – Vilniaus bankas (VB). Darbo tikslas – atlikti šios finansinių paslaugų įmonės marketingo komplekso analizę ir parengti jo tobulinimui siūlomų marketingo sprendimų aprašą.
Apibrėžti tokie uždaviniai:
• Vilniaus banko marketingo komplekso elementų charakteristika;
• Marketingo komplekso stiprybių ir silpnybių įvertinimas (lyginant su konkurentais);
• Marketingo komplekso tobulinimo galimybių numatymas;
• Marketingo tikslo ir uždavinių nustatymas;
• Tikslinės rinkos parinkimas;
• Marketingo komplekso elementų aprašo sudarymas.
2 Vilniaus banko marketingo komplekso analizė
Vilniaus bankas (VB) – didžiausias bankas Lietuvoje, teikiantis įvairias finansines paslaugas, draudimą, vykdantis įvairias konsultacijas verslo klausimais.
2.1 Vilniaus banko marketingo komplekso elementų charakteristika
2.1.1 Paslaugų produktas
Daugelis žmonių tikisi, kad pirmiausia jų finansai bus tvarkomi patikimai ir saugiai. Todėl bankas, net jei toks nėra, turėtų būti suformavęs solidaus banko įvaizdį. Toliau gaunamas finansines palaugas (ar tai būtų kreditas, indėliai, draudimas) linkę sieti su šių paslaugų teikiama ekonomine nauda (didžiausios palūkanos, mažiausi kredito kaštai, didžiausia draudimo suma ir kt.) bei paslaugų teikimo greičiu. Šiandien juk ne vienas vadovaujasi teiginiu: laikas - pinigai, tad labai svarbu, kad finansinės paslaugos būtų tvarkomos greitai (laiku pervedami pinigai, apsidraudus ir įvykus nelaimei kuo greičiau gaunamos...
Šį darbą sudaro 7423 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!