Galimas verslo problemų sprendimas glūdi sugebėjime prisitaikyti prie esamų rinkoje aplinkybių bei vykstančių pokyčių. Sprendimai, kurie padeda prisiderinti įmonei prie ją supančios aplinkos, vadinami strateginiais sprendimais.
Pirmutinė strateginių sprendimų paskirtis — užtikrinti prekybos įmonės veiklos atitikimą esamiems ir laukiamiems aplinkos pokyčiams. Ir čia pagrindinį vaidmenį vaidina marketingas. Marketingas yra ta galinga jėga, kurią įmonė gali pasitelkti norėdama susilaukti pageidaujamos reakcijos rinkoje. Marketingas ne tik užtikrina įmonės ryšį su rinka, jis vaidina vis svarbesnį vaidmenį, užtikrinant kampanijų konkurencingumą ir verslo sėkmę.
Marketingo strategija leidžia įgyvendinti verslo ir marketingo tikslus. Taigi nuo sugebėjimo tinkamai suformuoti marketingo strategiją — iš dalies priklauso verslo sėkmė.
Tiriant Lietuvos prekybos įmonių veiklą, galima pastebėti, kad vienoms jų sekasi geriau, tuo tarpu kitoms — blogiau. Literatūroje galima rasti daug straipsnių, kurie analizuoja sėkmingo verslo priežastis. Tų priežasčių gali būti įvairių, tačiau visas jas jungia teisingai pasirinkta verslo ir marketingo strategija. Šios dvi strategijos tarpusavy yra betarpiškai susijusios. Verslo strategija dažnai traktuojama kaip verslo orientacija, tik remiasi konkrečiais sprendimais, nurodančiais jos siekimo būdus. Strategijos formavimo modeliai gali būti įvairūs.
Darbo tikslas: Remiantis įvairiais literatūros šaltiniais pabandyti išnagrinėti veiksnius, turinčius įtakos formuojant marketingo strategiją.
Apie marketingo svarbą verslo strategijai pradėta gyvai diskutuoti nuo septintojo dešimtmečio pabaigos. Greitai besikeičiančioje verslo aplinkoje marketingo vaidmuo vis didėjo. Pirmiausiai dėl to, kad marketingas nusako ryšį tarp įmonės su jos aplinka ir svarbiausia su jos vartotojais. 1980 metais Michael‘is Porter‘is bei William‘as Hall‘as pirmieji pradėjo diskusiją apie marketingo principų panaudojimą pasirenkant įmonei verslo strategiją. Įmonės strategija formuojama atsižvelgiant į įmonės tikslus. Todėl, kad įgyvendinant įmonės strategiją formuojami marketingo tikslai, į kuriuos ji ir remiasi: “Marketingo strategija — tai nuosekliai išdėstytų ir tarpusavyje suderintų marketingo veiksmų visuma, nukreipta pasiekti numatytus ilgalaikius marketingo tikslus”.
Literatūroje marketingo strategijos formavimo klausimas yra nagrinėjamas gana plačiai. Vienas iš būdų, leidžiančių įvertinti, ar prekybos įmonė tinkamai pasirinko marketingo strategiją — išnagrinėti, ar šioji atitinka įmonės pasirinktą...
Šį darbą sudaro 2132 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!