Referatai

Marketingo strategijos formavimas, formavimo teoriniai aspektai

9.8   (2 atsiliepimai)
Marketingo strategijos formavimas, formavimo teoriniai aspektai  1 puslapis
Marketingo strategijos formavimas, formavimo teoriniai aspektai  2 puslapis
Marketingo strategijos formavimas, formavimo teoriniai aspektai  3 puslapis
Marketingo strategijos formavimas, formavimo teoriniai aspektai  4 puslapis
Marketingo strategijos formavimas, formavimo teoriniai aspektai  5 puslapis
Marketingo strategijos formavimas, formavimo teoriniai aspektai  6 puslapis
Marketingo strategijos formavimas, formavimo teoriniai aspektai  7 puslapis
Marketingo strategijos formavimas, formavimo teoriniai aspektai  8 puslapis
Marketingo strategijos formavimas, formavimo teoriniai aspektai  9 puslapis
Marketingo strategijos formavimas, formavimo teoriniai aspektai  10 puslapis
Marketingo strategijos formavimas, formavimo teoriniai aspektai  11 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Galimas verslo problemų sprendimas glūdi sugebėjime prisitaikyti prie esamų rinkoje aplinkybių bei vykstančių pokyčių. Sprendimai, kurie padeda prisiderinti įmonei prie ją supančios aplinkos, vadinami strateginiais sprendimais.
Pirmutinė strateginių sprendimų paskirtis — užtikrinti prekybos įmonės veiklos atitikimą esamiems ir laukiamiems aplinkos pokyčiams. Ir čia pagrindinį vaidmenį vaidina marketingas. Marketingas yra ta galinga jėga, kurią įmonė gali pasitelkti norėdama susilaukti pageidaujamos reakcijos rinkoje. Marketingas ne tik užtikrina įmonės ryšį su rinka, jis vaidina vis svarbesnį vaidmenį, užtikrinant kampanijų konkurencingumą ir verslo sėkmę.
Marketingo strategija leidžia įgyvendinti verslo ir marketingo tikslus. Taigi nuo sugebėjimo tinkamai suformuoti marketingo strategiją — iš dalies priklauso verslo sėkmė.
Tiriant Lietuvos prekybos įmonių veiklą, galima pastebėti, kad vienoms jų sekasi geriau, tuo tarpu kitoms — blogiau. Literatūroje galima rasti daug straipsnių, kurie analizuoja sėkmingo verslo priežastis. Tų priežasčių gali būti įvairių, tačiau visas jas jungia teisingai pasirinkta verslo ir marketingo strategija. Šios dvi strategijos tarpusavy yra betarpiškai susijusios. Verslo strategija dažnai traktuojama kaip verslo orientacija, tik remiasi konkrečiais sprendimais, nurodančiais jos siekimo būdus. Strategijos formavimo modeliai gali būti įvairūs.
Darbo tikslas: Remiantis įvairiais literatūros šaltiniais pabandyti išnagrinėti veiksnius, turinčius įtakos formuojant marketingo strategiją.
Apie marketingo svarbą verslo strategijai pradėta gyvai diskutuoti nuo septintojo dešimtmečio pabaigos. Greitai besikeičiančioje verslo aplinkoje marketingo vaidmuo vis didėjo. Pirmiausiai dėl to, kad marketingas nusako ryšį tarp įmonės su jos aplinka ir svarbiausia su jos vartotojais. 1980 metais Michael‘is Porter‘is bei William‘as Hall‘as pirmieji pradėjo diskusiją apie marketingo principų panaudojimą pasirenkant įmonei verslo strategiją. Įmonės strategija formuojama atsižvelgiant į įmonės tikslus. Todėl, kad įgyvendinant įmonės strategiją formuojami marketingo tikslai, į kuriuos ji ir remiasi: “Marketingo strategija — tai nuosekliai išdėstytų ir tarpusavyje suderintų marketingo veiksmų visuma, nukreipta pasiekti numatytus ilgalaikius marketingo tikslus”.
Literatūroje marketingo strategijos formavimo klausimas yra nagrinėjamas gana plačiai. Vienas iš būdų, leidžiančių įvertinti, ar prekybos įmonė tinkamai pasirinko marketingo strategiją — išnagrinėti, ar šioji atitinka įmonės pasirinktą...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 2132 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS 3
  • 1. MARKETINGO STRATEGIJOS FORMAVIMO TEORINIAI ASPEKTAI 4
  • 1.1. Marketingo strategijos formavimo analizė 4
  • 1.2. Verslo koncepcijos ir verslo orientacijos reikšmė formuojant marketingo strategiją 4
  • 1.3. Vizija ir misija – pradiniai marketingo strategijos formavimo etapai 8
  • 1.4. Verslo tikslų ir marketingo strategijos tarpusavio ryšio analizė 9
  • IŠVADOS 11
  • LITERATŪROS ŠALTINIŲ SĄRAŠAS 12

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
12 psl., (2132 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros referatas
  • 12 psl., (2132 ž.)
  • Word failas 91 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt