Referatai

Marketingo strategijos

9.8   (3 atsiliepimai)
Marketingo strategijos 1 puslapis
Marketingo strategijos 2 puslapis
Marketingo strategijos 3 puslapis
Marketingo strategijos 4 puslapis
Marketingo strategijos 5 puslapis
Marketingo strategijos 6 puslapis
Marketingo strategijos 7 puslapis
Marketingo strategijos 8 puslapis
Marketingo strategijos 9 puslapis
Marketingo strategijos 10 puslapis
Marketingo strategijos 11 puslapis
Marketingo strategijos 12 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Marketingo žinių ir patirties šiandiena reikia įvairiose verslo įmonės valdymo lygiuose dirbantiems vadovams, nepriklausomai nuo to, ar tai prekes, gaminanti ir parduodanti ar paslaugas siūlanti įmonė. Kiekvienos įmonės strateginis tikslas – sukurti tokią prekę ar paslaugą, kuri geriausiai tenkintų vartotojų, visuomenės poreikius ir garantuotų įmonės galimybes gauti stabilų pelną. Siekiant šio tikslo, reikia suformuoti atitinkamus, konkrečius marketingo uždavinius ir pasirinkti tinkamą strategiją, tikslui siekti. Todėl yra tikslinga ir svarbu įmonei pasirinkti ir kurti marketingo strategiją.
Darbo tikslas: išanalizuoti įmonės marketingo strategijas.
1. Aptarti kaip siekiama marketingo strategijos pranašumo.
2. Nustatyti įmonių klasifikavimą pagal rinkos poziciją.
3. Išanalizuoti įmonių lyderių, įmonių čelendžerių ir įmonių specialisčių marketingo strategijas.
Siekti užsibrėžto tikslo, pelno ar palankios padėties rinkoje padeda tinkamai pasirinktos marketingo strategijos. Norint pasirinkti tinkamą strategiją reikia daug laiko ir išsamios analizės. Pagrindiniai įmonės veiklos etapai, siekiant marketingo strategijos pranašumo yra: strategijos situacijos analizė, situacijos pranašumo nustatymas, strateginių uždavinių suformulavimas, pasirinktos strategijos įvertinimas, pasirinktos strategijos įgyvendinimas, atlikto darbo įvertinimas.
Strategijos situacijos analize nustatomi svarbiausi įmonės strateginiai veiksniai: organizaciniai, rinkos, konkurencijos, makro ir mikro aplinkos.
Organizaciniai veiksniai įtakoja marketingo strategijos situaciją apimdami darbo kultūrą, raidos stadijas, organizacines struktūras ir veiklos politiką. Tačiau vien šių veiksnių nepakanka norint pasirinkti tinkamą strategiją. Svarbus punktas yra rinkos struktūros, charakteristikos bei pokyčių stebėjimas. Dažnai rinkos išplėtimas padidina ir konkurenciją. Skirtingi vartotojų pageidavimai įgalina specializuoti rinką. Rinkos segmentai yra konkurencijos arena su specifiniais reikalavimais ir galimybėmis siekti marketingo pranašumo. Yra būtin analizuoti ne tik rinką, bet ir ekonomikos šakų struktūrą ir pagrindinius konkurentus. Tik atlikus išsamią situacijos analizę, atsiskleidžia įmonės marketingo strateginiai pranašumai arba trūkumai palyginus su konkurentais. Ekonomikos šakos struktūros pokyčiai sukelia skirtingas strategines situacijas. Todėl siekiant bet kokio pranašumo būtina įvertinti ir prognozuoti galimus pokyčius ekonominiuose, socialiniuose, technologiniuose veiksniuose.
Situacijos pranašumo nustatymas. Šio proceso metu nustatoma reali situacija rinkoje. Strateginiai veiksniai joje sukelia daug specifinių situacijų, iš kurių galima išskirti keletą tipinių. Viena iš jų-...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 2662 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • turinys 2
  • Įvadas 3
  • 1. Marketingo strategijos pranašumo siekimas 4
  • 2. Įmonių klasifikavimas pagal rinkos poziciją 6
  • 3. įmonių marketingo strategijų rūšys 7
  • 3.1. Įmonių lyderių marketingo strategijos 7
  • 3.2. Įmonių čelendžerių marketingo strategijos 8
  • 3.3. Įmonių specialisčių marketingo strategijos 10
  • iŠVADOS 11
  • naudota literatūra 12
  • 16 situacijos klausimai 13

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
12 psl., (2662 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros referatas
  • 12 psl., (2662 ž.)
  • Word failas 111 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt