Marketingo žinių ir patirties šiandiena reikia įvairiose verslo įmonės valdymo lygiuose dirbantiems vadovams, nepriklausomai nuo to, ar tai prekes, gaminanti ir parduodanti ar paslaugas siūlanti įmonė. Kiekvienos įmonės strateginis tikslas – sukurti tokią prekę ar paslaugą, kuri geriausiai tenkintų vartotojų, visuomenės poreikius ir garantuotų įmonės galimybes gauti stabilų pelną. Siekiant šio tikslo, reikia suformuoti atitinkamus, konkrečius marketingo uždavinius ir pasirinkti tinkamą strategiją, tikslui siekti. Todėl yra tikslinga ir svarbu įmonei pasirinkti ir kurti marketingo strategiją.
Darbo tikslas: išanalizuoti įmonės marketingo strategijas.
1. Aptarti kaip siekiama marketingo strategijos pranašumo.
2. Nustatyti įmonių klasifikavimą pagal rinkos poziciją.
3. Išanalizuoti įmonių lyderių, įmonių čelendžerių ir įmonių specialisčių marketingo strategijas.
Siekti užsibrėžto tikslo, pelno ar palankios padėties rinkoje padeda tinkamai pasirinktos marketingo strategijos. Norint pasirinkti tinkamą strategiją reikia daug laiko ir išsamios analizės. Pagrindiniai įmonės veiklos etapai, siekiant marketingo strategijos pranašumo yra: strategijos situacijos analizė, situacijos pranašumo nustatymas, strateginių uždavinių suformulavimas, pasirinktos strategijos įvertinimas, pasirinktos strategijos įgyvendinimas, atlikto darbo įvertinimas.
Strategijos situacijos analize nustatomi svarbiausi įmonės strateginiai veiksniai: organizaciniai, rinkos, konkurencijos, makro ir mikro aplinkos.
Organizaciniai veiksniai įtakoja marketingo strategijos situaciją apimdami darbo kultūrą, raidos stadijas, organizacines struktūras ir veiklos politiką. Tačiau vien šių veiksnių nepakanka norint pasirinkti tinkamą strategiją. Svarbus punktas yra rinkos struktūros, charakteristikos bei pokyčių stebėjimas. Dažnai rinkos išplėtimas padidina ir konkurenciją. Skirtingi vartotojų pageidavimai įgalina specializuoti rinką. Rinkos segmentai yra konkurencijos arena su specifiniais reikalavimais ir galimybėmis siekti marketingo pranašumo. Yra būtin analizuoti ne tik rinką, bet ir ekonomikos šakų struktūrą ir pagrindinius konkurentus. Tik atlikus išsamią situacijos analizę, atsiskleidžia įmonės marketingo strateginiai pranašumai arba trūkumai palyginus su konkurentais. Ekonomikos šakos struktūros pokyčiai sukelia skirtingas strategines situacijas. Todėl siekiant bet kokio pranašumo būtina įvertinti ir prognozuoti galimus pokyčius ekonominiuose, socialiniuose, technologiniuose veiksniuose.
Situacijos pranašumo nustatymas. Šio proceso metu nustatoma reali situacija rinkoje. Strateginiai veiksniai joje sukelia daug specifinių situacijų, iš kurių galima išskirti keletą tipinių. Viena iš jų-...
Šį darbą sudaro 2662 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!