Jolanta Vasiliauskaitė
Darbą tikrino: lek. B. Toluba
2009
Išvada: Taigi P. Kotler ir J. Vijeikis kainų nustatymo veiksnius skiria visiškai tokius pat : paklausos lankstumą, vartotojus, kaštus, prekės charakteristiką, be to abu šie autoriai šių veiksnių išsamiau neapibūdina, bet R. Virvilaitė ir R. Dudėnas neskiria šių veiksnių: paklausos lankstumo, bei prekės charakteristikos, o išskiria labai svarbų veiksnį – konkurentus, bei prekių vartotojus ir pateikimo kanalų dalyvius. 13
5. Pasirinktos parduotuvės apibūdinimas 13
6. Parduotuvės asortimentas 14
7. Prekių linijos 15
8. Asortimento gylis 16
9. Konkurentai 20
10. Konkurentų kainos 20
Antra dalis 22
1. Autorių sąvokų apibūdinimai 22
1.1. Paskirstymas 22
1.2. Tiesioginis paskirstymas 22
1.3. Netiesioginis paskirstymas 23
1.4. Intensyvus paskirstymas 23
1.5. Atrankinis paskirstymas 24
1.6. Išskirtinis paskirstymas 25
1.7. Rėmimas 25
1.8. Komunikacinis procesas 26
2. Produkto reklama 27
2.1. Reklamos privalumai 27
2.2. Reklamos trūkumai 28
2.3. Mūsų reklamos sprendimai 29
IŠVADOS 33
Naudotos literatūros sąrašas 34
LENTELIŲ IR PAVEIKSLŲ SĄRAŠAS
1pav. Procter & Gamble prekinis ženklas…… ……………………………………………….…..6
2 pav.Mūsų pasirinkto šampūno pavyzdys……………………………………………………...….7
3pav.Head &shoulders prekinis ženklas……………………….……………………...…….…….7
4 pav. DROGO logotipas……………………………………………………………………………......…13
5pav. Parduotuvės asortimentas 16
6pav. Prekių linijos, esančios šiame asortimente 17
7pav. Asortimento gylis 19
8pav. Prekės kainos palyginimas su konkurentų kainomis 22
1 lentelė. Prekės sąvoka 8
2 lentelė. Prekės asortimentas 9
3 lentelė. Prekių grupė 9
4 lentelė. Prekių asortimento gylis 10
5 lentelė. Prekių asortimento plotis 10
6 lentelė. Prekių gyvavimo ciklo stadijos 11
7 lentelė. Kainų nustatymą įtakojantys veiksniai 12
8 lentelė prekės asortimento gylis 19
9 lentelė. Paskirstymas 22
10 lentelė. Tiesioginis paskirstymas 22
11 lentelė. Netiesioginis paskirstymas 23
12 lentelė. Intensyvus paskirstymas 23
13 lentelė. Atrankinis paskirstymas 24
14 lentelė. Išskirtinis paskirstymas 24
15 lentelė. Rėmimas 25
16 lentelė. Komunikacinis procesas 25
ĮVADAS
Mūsų pasirinktas darbo objektas yra „Head & shoulders“ šampūnas sausai galvos odai nuo pleiskanų „dru scalp“. Pagrindinis darbo tikslas- visapusiškai išanalizuoti šį produktą ir pateikti savo idėjas apie jo reklamavimą. Iškeliame sau tokius uždavinius:
• Šampūno savybių išanalizavimas. Trumpas jo gamintojų pristatymas.
• Pateikti skirtingų autorių nuomones apie prekių liniją, asortimentą, jo gylį, plotį. Taip pat apie prekės gyvavimo stadijas ir kainų nustatymą įtakojančius veiksnius. Antroje darbo dalyje pateikti...
Šį darbą sudaro 7036 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!