Visi dalyvaujantieji mainų procese mokosi jį tobulinti ir valdyti, marketingo valdymą trumpai galima nusakyti kaip skirtųjų mainams su pirkėjais organizuoti, stiprinti ir palaikyti veiksmų analizę, planavimą. įgyvendinimą bei kontrolę. Jais yra siekiama gauti pelno, padidinti prekybos apimtį ar rinkos dalį ir t.t.
Dažnai marketingo valdymo specialistas įsivaizduojamas kaip specialistas, surandantis tiek klientų, kiek jų reikia visai produkcijai tuo metu įmonės gaminamai produkcijai realizuoti. Bet tai - pernelyg siauras jo užduočių supratimas. Marketingo valdymo specialistas turi ne tik kurti bei plėtoti paklausą, bet ir spręsti jos keitimo, o kartais - ir mažinimo problemas. Marketingo valdymo tikslas yra taip paveikti paklausos lygį, laiką ir pobūdį, kad organizacijai būtų kuo lengviau įgyvendinti savo tikslus. Trumpiau kalbant, marketingo valdymas - tai paklausos kontrolė.
Įmonė nustato pageidaujamą savo prekių paklausos lygį. Bet kurią akimirką realios paklausos lygis gali būti mažesnis, lygus arba didesnis nei pageidaujamasis. "Visas šias situacijas ir apima marketingo valdymas.
Marketingo valdymo specialistai - tai įmonės darbuotojai, analizuojantys marketingo situaciją, įgyvendinantys numatytus planus ir/arba atliekantys kontrolės funkcijas. Jiems priskiriami prekybos vadovai ir prekybos tarnybų darbuotojai, vadovaujantieji reklamos tarnyboms, prekybos skatinimo specialistai, marketingo tyrėjai, prekių vadybininkai bei kainodaros specialistai.
Apibūdinus marketingo valdymą kaip įvairių rinkų reikiamo prekybos lygio palaikymo užduočių sprendimą, iškyla dar keli klausimai. Kokia koncepcija reikalinga šioms marketingo pastangoms nukreipti? Kaip suderinti įmonės, klientų ir visuomenės interesus? Juk dažnai jie vienas kitam prieštarauja.
Esama penkių koncepcijų, pagal kurias komercinės organizacijos tvarko savo veiklą: gamybos tobulinimo, prekių tobulinimo, komercinių pastangų intensyvinimo, rinkotyros ir socialinio-etinio marketingo.
Gamybos tobulinimo koncepcija yra viena seniausių sampratų, kuriomis vadovaujasi prekiaujantieji. Joje teigiama, kad vartotojai yra linkę pirkti plačiai paplitusias prieinamos kainos prekes, o tai reiškia, kad vadovybė turi stengtis tobulinti gamybą ir didinti paskirstymo sistemos efektyvumą. Gamybos tobulinimo koncepcijos naudojimas yra tinkamas dvejopiems atvejams. Pirmoji - kai prekės paklausa viršija pasiūlą. Šiuo atveju vadovybei derėtų pasistengti padidinti gamybos apimtį. Antroji - kada prekės savikaina...
Šį darbą sudaro 1702 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!