Referatai

Mikroaplinkos įtaka organizacijai

9.0   (2 atsiliepimai)
Mikroaplinkos įtaka organizacijai 1 puslapis
Mikroaplinkos įtaka organizacijai 2 puslapis
Mikroaplinkos įtaka organizacijai 3 puslapis
Mikroaplinkos įtaka organizacijai 4 puslapis
Mikroaplinkos įtaka organizacijai 5 puslapis
Mikroaplinkos įtaka organizacijai 6 puslapis
Mikroaplinkos įtaka organizacijai 7 puslapis
Mikroaplinkos įtaka organizacijai 8 puslapis
Mikroaplinkos įtaka organizacijai 9 puslapis
Mikroaplinkos įtaka organizacijai 10 puslapis
Mikroaplinkos įtaka organizacijai 11 puslapis
Mikroaplinkos įtaka organizacijai 12 puslapis
Mikroaplinkos įtaka organizacijai 13 puslapis
Mikroaplinkos įtaka organizacijai 14 puslapis
Mikroaplinkos įtaka organizacijai 15 puslapis
Mikroaplinkos įtaka organizacijai 16 puslapis
Mikroaplinkos įtaka organizacijai 17 puslapis
Mikroaplinkos įtaka organizacijai 18 puslapis
Mikroaplinkos įtaka organizacijai 19 puslapis
Mikroaplinkos įtaka organizacijai 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Darbą prengė: Sigta Gaudinskaitė LF/RV II k.
Ši tema aktuali tuo, mikroaplinka daro labai didelę įtaką visiems, kas tik yra susijęs su kokia nors įmone. Kadangi tai yra svarbu daugeliui žmonių, reikia juos supažindinti su mikroaplinkos veiksniais ir tai, kokią įtaką turi kiekvienas jų, ką reikia daryti, kad tie veiksniai padėtų valdyti įmonę.
Tad šio darbo tikslas yra supažindinti žmones su mikroaplinkos veiksniais. O jo uždaviniai – išanalizuoti mikroaplinkos veiksnius, kuo paprasčiau ir suprantamiau pateikti juos žmonėms, parodyti kokią įtaką tai turi organizacijai.
Darbo objektas yra įmonė ir problemos, susijusios su mikroaplinka.
„Marketingo kompleksas, kuriuo remiasi firma, veikia tam tikroje aplinkoje, kurios įtaka taip pat nulemia konkrečių sprendimų bei veiksmų parinkimą. Dėl to būtina kruopšti aplinkos charakteristikų analizė ir, be to, vykdoma daugeliu skirtingų aspektų.
Siekiant tai atlikti, tikslinga nagrinėti tam tikrus būdingus kiekvienos aplinkos elementus. Tokiu atveju skiriami vidinai (visai kontroliuojami ir valdomi) elementai, kurie pirmiausia vėlgi yra prekė, kaina, pateikimas, stimuliavimas ir išoriniai elementai.“ *
„Svarbiausias kiekvienos įmonės uždavinys yra patenkinti tam tikrus pasirinktų tikslinių rinkų pirkėjų poreikius ir gauti pelno.“ **
,,Mikroaplinką sudaro jėgos, tiesiogiai susijusios su pačia įmonę ir jos galimybėmis aptarnauti klientūrai”.
Tad kiekvienai įmonei, kiekvienai organizacijai yra labai svarbi mikroaplinka. Galbūt ji yra net svarbesnė už makroaplinką, nes paparastai jeigu esi žmogus ir žinai, kad gali kažką padaryti savo, savo firmos, darbuotojų naudai ir gauti iš viso to pelno, turi stengtis tai daryti, nes gali. Taigi mikroaplinką galime pakeisti, todėl verta dėl to padirbėti.
* Žvirblis ,,Modernusis marketingas” p. 20
** Pranulis, Pajuodis, Urbonavičius, Virvilaitė ,,Marketingas” 2000m. p. 78
 ,,Marketingo valdymas” p. 45
II. Dėstymas
„Mikroaplinka – tai veiksniai, glaudžiai susiję su bendrove ir veikiantys jos gebėjimus aptarnauti klientus“.
Kaip jau minėjau, ,,pagrindinis bet kurios įmonės tikslas – gauti pelno. Pagrindinė marketingo valdymo sistemos užduotis – pasirūpinti, kad būtų gaminamos prekės, patrauklios tikslinėms rinkoms. Bet kiekvieno marketingo vadovybės sėkmė priklauso ir nuo kitų įmonės padalinių veiklos, ir...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 4217 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • I. Įžanga3
  • II. Dėstymas4
  • 1. Pirkėjai..6
  • 2. Rinkodaros tarpininkai..7
  • 3. Tiekėjai.9
  • 4. Konkurencija10
  • 5. Kontaktinės auditorijos..15
  • III. Išvados19
  • IV. Naudota literatūra..20

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
20 psl., (4217 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros referatas
  • 20 psl., (4217 ž.)
  • Word failas 156 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt