Darbą prengė: Sigta Gaudinskaitė LF/RV II k.
Ši tema aktuali tuo, mikroaplinka daro labai didelę įtaką visiems, kas tik yra susijęs su kokia nors įmone. Kadangi tai yra svarbu daugeliui žmonių, reikia juos supažindinti su mikroaplinkos veiksniais ir tai, kokią įtaką turi kiekvienas jų, ką reikia daryti, kad tie veiksniai padėtų valdyti įmonę.
Tad šio darbo tikslas yra supažindinti žmones su mikroaplinkos veiksniais. O jo uždaviniai – išanalizuoti mikroaplinkos veiksnius, kuo paprasčiau ir suprantamiau pateikti juos žmonėms, parodyti kokią įtaką tai turi organizacijai.
Darbo objektas yra įmonė ir problemos, susijusios su mikroaplinka.
„Marketingo kompleksas, kuriuo remiasi firma, veikia tam tikroje aplinkoje, kurios įtaka taip pat nulemia konkrečių sprendimų bei veiksmų parinkimą. Dėl to būtina kruopšti aplinkos charakteristikų analizė ir, be to, vykdoma daugeliu skirtingų aspektų.
Siekiant tai atlikti, tikslinga nagrinėti tam tikrus būdingus kiekvienos aplinkos elementus. Tokiu atveju skiriami vidinai (visai kontroliuojami ir valdomi) elementai, kurie pirmiausia vėlgi yra prekė, kaina, pateikimas, stimuliavimas ir išoriniai elementai.“ *
„Svarbiausias kiekvienos įmonės uždavinys yra patenkinti tam tikrus pasirinktų tikslinių rinkų pirkėjų poreikius ir gauti pelno.“ **
,,Mikroaplinką sudaro jėgos, tiesiogiai susijusios su pačia įmonę ir jos galimybėmis aptarnauti klientūrai”.
Tad kiekvienai įmonei, kiekvienai organizacijai yra labai svarbi mikroaplinka. Galbūt ji yra net svarbesnė už makroaplinką, nes paparastai jeigu esi žmogus ir žinai, kad gali kažką padaryti savo, savo firmos, darbuotojų naudai ir gauti iš viso to pelno, turi stengtis tai daryti, nes gali. Taigi mikroaplinką galime pakeisti, todėl verta dėl to padirbėti.
* Žvirblis ,,Modernusis marketingas” p. 20
** Pranulis, Pajuodis, Urbonavičius, Virvilaitė ,,Marketingas” 2000m. p. 78
,,Marketingo valdymas” p. 45
II. Dėstymas
„Mikroaplinka – tai veiksniai, glaudžiai susiję su bendrove ir veikiantys jos gebėjimus aptarnauti klientus“.
Kaip jau minėjau, ,,pagrindinis bet kurios įmonės tikslas – gauti pelno. Pagrindinė marketingo valdymo sistemos užduotis – pasirūpinti, kad būtų gaminamos prekės, patrauklios tikslinėms rinkoms. Bet kiekvieno marketingo vadovybės sėkmė priklauso ir nuo kitų įmonės padalinių veiklos, ir...
Šį darbą sudaro 4217 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!