Referatai

Pardavimų strategija

9.2   (2 atsiliepimai)
Pardavimų strategija 1 puslapis
Pardavimų strategija 2 puslapis
Pardavimų strategija 3 puslapis
Pardavimų strategija 4 puslapis
Pardavimų strategija 5 puslapis
Pardavimų strategija 6 puslapis
Pardavimų strategija 7 puslapis
Pardavimų strategija 8 puslapis
Pardavimų strategija 9 puslapis
Pardavimų strategija 10 puslapis
Pardavimų strategija 11 puslapis
Pardavimų strategija 12 puslapis
Pardavimų strategija 13 puslapis
Pardavimų strategija 14 puslapis
Pardavimų strategija 15 puslapis
Pardavimų strategija 16 puslapis
Pardavimų strategija 17 puslapis
Pardavimų strategija 18 puslapis
Pardavimų strategija 19 puslapis
Pardavimų strategija 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Pardavimui vadovaujama pagal atitinkamą programą, kuri yra marketingo plano sudėtinė dalis. Pardavimo programa rengiama keturiais etapais: 1) išorinių ir vidinių veiksnių, turinčių įtakos pardavimo planavimui, nustatymas; 2) informacijos rinkimas; 3) įmonės veiklos, konkurentų ir rinkos analizė; 4) pardavimo strategijos parinkimas ir pardavimo progra­mos sudarymas.
Pardavimo programa -tai bendrų ir asortimentinių produkto gamybos ir pardavimo apimčių bei terminų nustatymas. Pasikeitus situacijai rinkoje, koreguojamas planavimo procesas, keičiama pardavimo strategija atskiruose rinkos segmentuose, gali pasikeisti atskirų produktų asortimentinių grupių gamybos apimtys, kartu keisis ir pardavimo biudžetas.
Pasirinktina pardavimo strategija priklauso nuo produkto ir rinkos naujumo laipsnio. Numatoma ne viena, o keletas galimų alternatyvių pardavimo strategijų, kurios gali būti keičiamos, pasikeitus situacijai rinkoje arba nepasiteisinus pasirinktai pardavimo strategijai. Galimos šios pardavimų strategijos: 1) paklausos formavimo; 2) rinkos užvaldymo; 3) rinkos racionalizavimo; 4) produkcijos asortimento atnaujinimo; 5) gamybos galimybių keitimo; 6) rinkos dalies išsaugojimo; 7) pardavimo ir tie­kimo funkcijų integracijos; 8) laukimo.
Priklausomai nuo pasirinktų pardavimo strategijų įmonė skirtingose rinkose nustato nevienodą to paties produkto kainą. Taip įmonė gali sėk­mingiau įgyvendinti pardavimo programą ir gauti maksimalų pelną iš kiekvieno segmento.
Pardavimo programos vadovas vykdo tiesiogine strategijos ir par­davimo biudžeto kontrolę, tikrindamas priimamų sprendimų kokybę bei veiklos rezultatus.
Sudarius pardavimo programą, nustatomos rėmimo apimtys bei pa­renkami pateikimo kanalai, kurie užtikrintų sėkmingą pardavimo programos valdymą.
Pardavimo funkcija gali būti perduota įmonės marketingo skyriui arba gali būti organizuotas atskiras, savarankiškas pardavimo padalinys. Parda­vimų padalinio veikla organizuojama įvairiais būdais: 1) pagal geografinius regionus; 2) pagal prekių tipus; 3) pagal vartotojų arba rinkų tipus; 4) pagal funkcijas.
Dalyvaudamas pardavimo procese, pardavimo padalinio darbuotojas dirba šiais etapais: 1) pasirenka klientą, 2) pasirenka kreipimosi į klientą būdą; 3) susipažįsta su klientu; 4) pristato prekę; 5) bando sudaryti sandorį; 6) šalina prieštaravimus; 7) sudaro sandorį; 8) palaiko ryšį su klientu.
Pardavimo proceso kontrolei užtikrinti įmonėje atliekama pardavimo analizė, kuri apima pardavimo duomenų rinkimą, klasifikavimą, palyginimą ir studijavimą.
TIKSLAS
Tikslas išanalizuoti įmones pardavimo strategija.
UŽDAVINIAI
•...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 6199 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • IŽANGA 3
  • TIKSLAS 4
  • UŽDAVINIAI 4
  • 1.Gamyba 4
  • 2. Pardavimo programos parengimas ir valdymas 5
  • 3. Pardavimo strategijos parinkimas 6
  • 4. Pardavimo programos kontrolė 9
  • 5. Pardavimo programos rėmimas : 9
  • 6. Prekių pateikimo kanalų parinkimas ir valdymas 10
  • 7. Pardavimo padalinio darbuotojų parinkimas ir apmokymas 13
  • 8. Pardavimo padalinio darbuotojų įvertinimas 17
  • 9. Pardavimo procesas 18
  • 10. Pardavimo teorijos 21
  • 11. Pardavimo analizė 22
  • Išvados 23
  • literatūra 23

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
22 psl., (6199 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros referatas
  • 22 psl., (6199 ž.)
  • Word failas 189 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt