Įžanga
Remiantis Lietuvos Respublikos Konstitucijos 49 straipsnio pirmąja dalimi, pertrauka yra įstatymu, kolektyvine sutartimi ar darbo sutartimi nustatytas laisvas nuo darbo laikas, kurį darbuotojas gali naudoti savo nuožiūra. Kartojimas, anot lietuvių liaudies išminties, yra žinojimo motina. Todėl kartojimas ir pertraukos yra svarbūs norint efektyviai mokytis.
Norėdami sužinoti pertraukų ir kartojimo svarbą mokantis, mes apklausėme abiturientus ir studentus. Šis tyrimas yra svarbus, nes visuomenė yra orientuota į nuolatinį mokymąsi. Todėl, mokymosi krūvis edukacinėse įstaigose auga: besimokančiųjų mokymosi našumas ir darbingumas mažėja, didėja nuovargio ar pervargimo tikimybė. To išvengti turėtų padėti periodiškas pertraukų darymas, nes jis didina atsimenamos informacijos kiekį ir didesnio dėmesio sutelkimas į informaciją, jos kartojimas, nes tuomet, teoriškai, medžiaga atmintyje išlieka visą gyvenimą.
Mūsų projekto tikslas- išsiaiškinti, kaip kartojimas ir pertraukos įtakoja mokymosi produktyvumą ir kokybę. Išsikeltą tikslą suskaidėme į atsikrus etapus- uždavinius:
1. Apibrėžti ir išanalizuoti kartojimo ir pertraukų svarbą, reikšmę, rūšis ir įtaką mokymuisi;
2. Sužinoti vartojamų medžiagų įtaką pertraukoms bei smegenų veiklos įtaką kartojimui.
Siekdami objektyviai įvertinti tyrimo rezultatus, mes juos lyginome su kitų autorių darbais, tokiais kaip: Tony Buzan tyrimu, kaip keičiasi atsimenamos informacijos kiekis priklausomai nuo laiko, Wong D.T. ir Bymaster F.P tyrimais apie hipokampuso veiklą, F. W. Tayloro atlikto tyrimo apie sistemingai besiilsinčio žmogaus darbo našumą, S. Lair tyrimu apie skirtingas atminties rūšis bei jų sąveiką. Palyginus rezultatus padarėme išvadą, jog pertraukos ir kartojimas yra neatsiejami vienas nuo kito, norint produktyviai ir nepervargstant mokytis.
Kartojimo tikslas, svarba ir reikšmė
Kartojimas kaip sąvoka nėra apibrėžtas, tačiau ne retai yra minimas kaip ,,Mokslų motina“. Kartojimo tikslas – atkartojant jau ankščiau įsimintą informaciją, įsiminti ją dar geriau, o kitaip tariant, iš trumpalaikės atinties perkelti į ilgalaikę.
Ilgalaikė atmintis žmogui suteikia galimybę atsiminti ir saugoti smegenyse jam reikalingą informaciją; galima sakyti, kad ilgalaikė atmintis žmogui tarnauja ir palengvina gyvenimą. Šitokia atmintis neužima jokios papildomos vietos, ja lengva naudotis ir sisteminti. Remiantis Alano D. Bedlio (Alan D....
Šį darbą sudaro 6845 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Kiti darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!