Namų darbai

Praktinė verslo analizė: UAB "Omnitel"

10   (1 atsiliepimai)
Praktinė verslo analizė: UAB "Omnitel" 1 puslapis
Praktinė verslo analizė: UAB "Omnitel" 2 puslapis
Praktinė verslo analizė: UAB "Omnitel" 3 puslapis
Praktinė verslo analizė: UAB "Omnitel" 4 puslapis
Praktinė verslo analizė: UAB "Omnitel" 5 puslapis
Praktinė verslo analizė: UAB "Omnitel" 6 puslapis
Praktinė verslo analizė: UAB "Omnitel" 7 puslapis
Praktinė verslo analizė: UAB "Omnitel" 8 puslapis
Praktinė verslo analizė: UAB "Omnitel" 9 puslapis
Praktinė verslo analizė: UAB "Omnitel" 10 puslapis
Praktinė verslo analizė: UAB "Omnitel" 11 puslapis
Praktinė verslo analizė: UAB "Omnitel" 12 puslapis
Praktinė verslo analizė: UAB "Omnitel" 13 puslapis
Praktinė verslo analizė: UAB "Omnitel" 14 puslapis
Praktinė verslo analizė: UAB "Omnitel" 15 puslapis
Praktinė verslo analizė: UAB "Omnitel" 16 puslapis
Praktinė verslo analizė: UAB "Omnitel" 17 puslapis
Praktinė verslo analizė: UAB "Omnitel" 18 puslapis
Praktinė verslo analizė: UAB "Omnitel" 19 puslapis
Praktinė verslo analizė: UAB "Omnitel" 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

2. Marketingo orientacija, naudojama įmonėje. Kodėl įmonėje pasirinkta ši marketingo orientacija.
3. Mikroaplinkos elementai, įtakojantys UAB „Omnitel“.
4. Makroaplinkos elementai, įtakojantys UAB „Omnitel“.
5. UAB „Omnitel“ rinkos Lietuvoje tyrimas.
6. UAB „Omnitel“ GSM ryšio paslaugų vartotojų rinkos segmentavimas.
7. Vartotojų elgesio (vidaus ir išorės) faktoriai, turintys įtakos GSM ryšio paslaugų pirkimui.
8. GSM ryšio paslaugų apibūdinimas.
9. GSM ryšio paslaugų kainos nustatymo strategija.
10. GSM ryšio paslaugų pateikimo strategija.
11. GSM ryšio paslaugų pardavimo rėmimo strategija.
12. Darbo išvados
ĮVADAS
Amerikos marketingo asociacija apibrėžia marketingą kaip planavimo, kainų nustatymo procesą, idėjų, prekių ir paslaugų paskirstymą, siekiant sukurti mainus, patenkinančius individų ir organizacijų tikslus.
Dažnai (ypač anglosaksų šalyse) marketingas apibrėžiamas keturiais P : produktas (Product), kaina (Price), vieta (Place) ir rėmimas (Promotion). Angliškai tai dar vadinama „marketing mix”. Toks žymėjimas ne atsitiktinis, o tikslingas, nes parodo kuo turi nuolat domėtis įmonės vadovybė arba tam skirti skyriai.
Kad gamybos ar prekybos įmonei pasisektų parduoti savo prekes ar suteikti paslaugas, reikia laikytis tam tikro nuoseklumo planuojant savo veiklą.
Marketingo požiūriu, iš visos aplinkos jai svarbiausi vartotojai ir konkurentai. Taigi marketingo organizatorius veikia tam tikroje aplinkoje. Aplinka yra išorinė ir vidinė. Išorinę (makro) aplinką sudaro visuomeniniai, teisiniai, ekonominiai ir technologiniai veiksniai. Vidinę (mikro) aplinką sudaro tiekėjai, marketingo tarpininkai, varžovai ir pačios įmonės.
Mūsų darbo tikslas – įgyti žinių ir sugebėjimų, kurie leistų suprasti marketingo turinį, reikšmę ir naudingumą, analizuojant ir sprendžiant ekonomikos ir verslo problemas.
Darbe analizavome mobiliojo ryšio paslaugos marketingą, atsižvelgdami į tai, kad paslauga yra savarankiškos daiktinės formos neturinti prekė, kurios gamyba ir vartojimas vyksta tuo pačiu metu.
1. Marketingo komplekso programos elementų apibūdinimas
Įmonės veikia aplinkoje, kuri nuolat kinta, todėl, norėdama sėkmingai dirbti, įmonė privalo stebėti aplinkos pokyčius ir reaguoti į juos.
Įmonės pastangos turi būti skiriamos vartotojo poreikiams patenkinti. Pastangos įgyvendinamos įmonei atliekant tam tikrus veiksmus bei priimant sprendimus, susijusius su pagaminta preke, jos kaina, prekės paskirstymu ir pardavimo rėmimu.
Visuma tarpusavyje susijusių veiksmų ir sprendimų, leidžiančių patenkinti vartotojų poreikius ir...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 3994 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • 1. Darbo planas 3
  • 2. Įvadas 4
  • 3. Marketingo komplekso programos elementų apibūdinimas 5
  • 4. Marketingo orientacija, naudojama įmonėje. Kodėl įmonėje pasirinkta ši
  • marketingo orientacija 5
  • 5. Mikroaplinkos elementai, įtakojantys UAB „Omnitel“ 6
  • 6. Makroaplinkos elementai, įtakojantys UAB „Omnitel“ 7
  • 7. UAB „Omnitel“ rinkos Lietuvoje tyrimas 8
  • 8. UAB „Omnitel“ GSM ryšio vartotojų rinkos segmentavimas 9
  • 9. Vartotojų elgesio (vidaus ir išorės) faktoriai, turintys įtakos GSM ryšio paslaugų
  • pirkimui 10
  • 10. GSM ryšio paslaugų apibūdinimas 12
  • 11. GSM ryšio paslaugų nustatymo strategija 13
  • 12. GSM ryšio paslaugų pateikimo strategija 14
  • 13. GSM ryšio paslaugų pardavimo rėmimo strategija 16
  • 14. Darbo išvados 20
  • 15. Literatūros sąrašas 21

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
21 psl., (3994 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros namų darbas
  • 21 psl., (3994 ž.)
  • Word failas 148 KB
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį namų darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt