2. Marketingo orientacija, naudojama įmonėje. Kodėl įmonėje pasirinkta ši marketingo orientacija.
3. Mikroaplinkos elementai, įtakojantys UAB „Omnitel“.
4. Makroaplinkos elementai, įtakojantys UAB „Omnitel“.
5. UAB „Omnitel“ rinkos Lietuvoje tyrimas.
6. UAB „Omnitel“ GSM ryšio paslaugų vartotojų rinkos segmentavimas.
7. Vartotojų elgesio (vidaus ir išorės) faktoriai, turintys įtakos GSM ryšio paslaugų pirkimui.
8. GSM ryšio paslaugų apibūdinimas.
9. GSM ryšio paslaugų kainos nustatymo strategija.
10. GSM ryšio paslaugų pateikimo strategija.
11. GSM ryšio paslaugų pardavimo rėmimo strategija.
12. Darbo išvados
ĮVADAS
Amerikos marketingo asociacija apibrėžia marketingą kaip planavimo, kainų nustatymo procesą, idėjų, prekių ir paslaugų paskirstymą, siekiant sukurti mainus, patenkinančius individų ir organizacijų tikslus.
Dažnai (ypač anglosaksų šalyse) marketingas apibrėžiamas keturiais P : produktas (Product), kaina (Price), vieta (Place) ir rėmimas (Promotion). Angliškai tai dar vadinama „marketing mix”. Toks žymėjimas ne atsitiktinis, o tikslingas, nes parodo kuo turi nuolat domėtis įmonės vadovybė arba tam skirti skyriai.
Kad gamybos ar prekybos įmonei pasisektų parduoti savo prekes ar suteikti paslaugas, reikia laikytis tam tikro nuoseklumo planuojant savo veiklą.
Marketingo požiūriu, iš visos aplinkos jai svarbiausi vartotojai ir konkurentai. Taigi marketingo organizatorius veikia tam tikroje aplinkoje. Aplinka yra išorinė ir vidinė. Išorinę (makro) aplinką sudaro visuomeniniai, teisiniai, ekonominiai ir technologiniai veiksniai. Vidinę (mikro) aplinką sudaro tiekėjai, marketingo tarpininkai, varžovai ir pačios įmonės.
Mūsų darbo tikslas – įgyti žinių ir sugebėjimų, kurie leistų suprasti marketingo turinį, reikšmę ir naudingumą, analizuojant ir sprendžiant ekonomikos ir verslo problemas.
Darbe analizavome mobiliojo ryšio paslaugos marketingą, atsižvelgdami į tai, kad paslauga yra savarankiškos daiktinės formos neturinti prekė, kurios gamyba ir vartojimas vyksta tuo pačiu metu.
1. Marketingo komplekso programos elementų apibūdinimas
Įmonės veikia aplinkoje, kuri nuolat kinta, todėl, norėdama sėkmingai dirbti, įmonė privalo stebėti aplinkos pokyčius ir reaguoti į juos.
Įmonės pastangos turi būti skiriamos vartotojo poreikiams patenkinti. Pastangos įgyvendinamos įmonei atliekant tam tikrus veiksmus bei priimant sprendimus, susijusius su pagaminta preke, jos kaina, prekės paskirstymu ir pardavimo rėmimu.
Visuma tarpusavyje susijusių veiksmų ir sprendimų, leidžiančių patenkinti vartotojų poreikius ir...
Šį darbą sudaro 3994 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!