Vertinimas ______________
Vilnius
2009
Įvadas
Sėkminga įmonių gamybinė–ūkinė veikla priklauso nuo jų sugebėjimo greitai ir lanksčiai reaguoti į rinkos pasikeitimus, į naujus vartotojų poreikius, prisitaikymo įsisavinti naujas technologijas ir naujas prekes.
Nuo senų laikų lietuviui duona – pagrindinis maistas. Duona yra kasdieninė, kas rytą ir vakarą, pjauname po riekę, o gal, kaip dabar tapo ypač populiaru, perkame jau suraikytą. Šiuolaikinės duonos gamybos technologijos gamintojams suteikė galimybių duonos gaminius kepti greitai, didinti pardavimų apyvartas ir pelną. Šiandien duonos kepimas tiek Lietuvoje, tiek kitose šalyse yra verslas. Duonos pramonės šaka yra viena iš pagrindinių maisto pramonės šakų.
Šiame darbe pateikta UAB “Sveikuolių duonelė” įsivaizduojamo verslo modelio praktinę analizė.
Darbo tikslas – suprasti rinkodaros turinį ir reikšmę, išanalizuoti ir išspręsti ekonomikos ir verslo problemas, konkrečios įmonės pavyzdyje.
Darbo uždaviniai:
1. Nurodyti rinkodaros komplekso programos elementus.
2. Nustatyti įmonės rinkodaros orientaciją.
3. Nustatyti mikro ir makroaplinkos elementus ir jų įtaką įmonės veiklai.
4. Atlikti įmonės rinkos Lietuvoje analizę ir segmentavimą.
5. Nurodyti vartotojo elgesio faktorius, kurie įtakos prekių pirkimą.
6. Apibūdinti prekės politiką.
7. Nurodyti kainų, pateikimo ir rėmimo politiką.
Rinkodaros komplekso programos elementai
Rinkodaros kompleksas – sprendimų ir rinkos poveikio priemonių visuma, kurią naudoja įmonė, norėdama sužadinti pageidaujamą reakciją tikslinėje rinkoje, tenkinti vartotojų norus bei reikmes ir pasiekti savo tikslus.
Rinkodaros komplekso elementai – tai „prekė“, „kaina“, „pateikimas“ ir „rėmimas“. Visi šie rinkodaros komplekso elementai ir su jais susiję sprendimai ir veiksniai turi būti suderinti tarpusavyje.
Rinkodaros komplekso elementas „prekė“ suprantamas kaip veiksmai ir sprendimai, susiję su vartotojų poreikius atitinkančiais prekės sukūrimo ir gamybos, jos įpakavimo, pavadinimo, prekinio ženklo, garantijų ir kitais klausimais.
Rinkodaros komplekso elementas „kaina“ apima visus veiksmus ir sprendimus, susijusius su prekių kainos nustatymu ir reguliavimu, nuolaidų, premijinių kainų ir kitų kainos formų taikymu.
Rinkodaros komplekso elementas „prekių pateikimas“ apima visus veiksmus, susijusius su pateikimo kanalų parinkimu ir prekių perkėlimu į vartotojui patogią vietą jam patogiu laiku ir forma.
Rinkodaros komplekso elementas „rėmimas“ apima veiksmus ir sprendimus, kuriais siekiama informuoti pirkėjus apie...
Šį darbą sudaro 2117 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!