Namų darbai

Verslo modelio praktinė analizė: UAB "Sveikuolių duonelė"

9.4   (3 atsiliepimai)
Verslo modelio praktinė analizė: UAB "Sveikuolių duonelė" 1 puslapis
Verslo modelio praktinė analizė: UAB "Sveikuolių duonelė" 2 puslapis
Verslo modelio praktinė analizė: UAB "Sveikuolių duonelė" 3 puslapis
Verslo modelio praktinė analizė: UAB "Sveikuolių duonelė" 4 puslapis
Verslo modelio praktinė analizė: UAB "Sveikuolių duonelė" 5 puslapis
Verslo modelio praktinė analizė: UAB "Sveikuolių duonelė" 6 puslapis
Verslo modelio praktinė analizė: UAB "Sveikuolių duonelė" 7 puslapis
Verslo modelio praktinė analizė: UAB "Sveikuolių duonelė" 8 puslapis
Verslo modelio praktinė analizė: UAB "Sveikuolių duonelė" 9 puslapis
Verslo modelio praktinė analizė: UAB "Sveikuolių duonelė" 10 puslapis
Verslo modelio praktinė analizė: UAB "Sveikuolių duonelė" 11 puslapis
Verslo modelio praktinė analizė: UAB "Sveikuolių duonelė" 12 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Vertinimas ______________
Vilnius
2009
Įvadas
Sėkminga įmonių gamybinė–ūkinė veikla priklauso nuo jų sugebėjimo greitai ir lanksčiai reaguoti į rinkos pasikeitimus, į naujus vartotojų poreikius, prisitaikymo įsisavinti naujas technologijas ir naujas prekes.
Nuo senų laikų lietuviui duona – pagrindinis maistas. Duona yra kasdieninė, kas rytą ir vakarą, pjauname po riekę, o gal, kaip dabar tapo ypač populiaru, perkame jau suraikytą. Šiuolaikinės duonos gamybos technologijos gamintojams suteikė galimybių duonos gaminius kepti greitai, didinti pardavimų apyvartas ir pelną. Šiandien duonos kepimas tiek Lietuvoje, tiek kitose šalyse yra verslas. Duonos pramonės šaka yra viena iš pagrindinių maisto pramonės šakų.
Šiame darbe pateikta UAB “Sveikuolių duonelė” įsivaizduojamo verslo modelio praktinę analizė.
Darbo tikslas – suprasti rinkodaros turinį ir reikšmę, išanalizuoti ir išspręsti ekonomikos ir verslo problemas, konkrečios įmonės pavyzdyje.
Darbo uždaviniai:
1. Nurodyti rinkodaros komplekso programos elementus.
2. Nustatyti įmonės rinkodaros orientaciją.
3. Nustatyti mikro ir makroaplinkos elementus ir jų įtaką įmonės veiklai.
4. Atlikti įmonės rinkos Lietuvoje analizę ir segmentavimą.
5. Nurodyti vartotojo elgesio faktorius, kurie įtakos prekių pirkimą.
6. Apibūdinti prekės politiką.
7. Nurodyti kainų, pateikimo ir rėmimo politiką.
Rinkodaros komplekso programos elementai
Rinkodaros kompleksas – sprendimų ir rinkos poveikio priemonių visuma, kurią naudoja įmonė, norėdama sužadinti pageidaujamą reakciją tikslinėje rinkoje, tenkinti vartotojų norus bei reikmes ir pasiekti savo tikslus.
Rinkodaros komplekso elementai – tai „prekė“, „kaina“, „pateikimas“ ir „rėmimas“. Visi šie rinkodaros komplekso elementai ir su jais susiję sprendimai ir veiksniai turi būti suderinti tarpusavyje.
Rinkodaros komplekso elementas „prekė“ suprantamas kaip veiksmai ir sprendimai, susiję su vartotojų poreikius atitinkančiais prekės sukūrimo ir gamybos, jos įpakavimo, pavadinimo, prekinio ženklo, garantijų ir kitais klausimais.
Rinkodaros komplekso elementas „kaina“ apima visus veiksmus ir sprendimus, susijusius su prekių kainos nustatymu ir reguliavimu, nuolaidų, premijinių kainų ir kitų kainos formų taikymu.
Rinkodaros komplekso elementas „prekių pateikimas“ apima visus veiksmus, susijusius su pateikimo kanalų parinkimu ir prekių perkėlimu į vartotojui patogią vietą jam patogiu laiku ir forma.
Rinkodaros komplekso elementas „rėmimas“ apima veiksmus ir sprendimus, kuriais siekiama informuoti pirkėjus apie...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 2117 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Įvadas 3
  • 1. Rinkodaros komplekso programos elementai .. 4
  • 2. Mikroaplinkos elementai ir jų įtaka įmonei .. 4
  • 3. Makroaplinkos elementai ir jų įtaka įmonei . 5
  • 4. UAB „Sveikuolių duonelė“ rinkos Lietuvoje analizė . 6
  • 5. Vartotojų rinkos segmentavimas 6
  • 6. Vartotojų elgesio faktoriai, kurie įtakos įmonės prekių pirkimą 7
  • 7. UAB „Sveikuolių duonelė“ prekės 8
  • 8. Kainos nustatymo politika . 9
  • 9. Prekių pateikimo politika .. 10
  • Išvados 11
  • Literatūros sąrašas . 12

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
12 psl., (2117 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros namų darbas
  • 12 psl., (2117 ž.)
  • Word failas 120 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį namų darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt