Kiekvienos įmonės gaminamas produktas dažniausiai pereina keturias prekės gyvavimo ciklo stadijas: įvedimą, augimą, brandą, smukimą. Norint, kad įmonė gyvuotų ir tvirtai įsitvirtintų rinkoje, kiekvienoje ciklo stadijoje bendrovės naudoja įvairias marketingo strategijas. Prekės modifikavimas – marketingo strategija, taikoma augimo ir brandos etapose. Prekių savybių pakeitimas turi didelę reikšmę įmonės veiklai. Todėl svarbu susipažinti su modifikavimo priemonėmis, išanalizuoti keletą įmonių, kad galėtumėme tinkamai įvertinti modifikavimo naudą.
Pranešimo tikslas: aprašyti prekės modifikavimo esmę ir išanalizuoti jo įtaką įmonės veiklai.
1. Išanalizuoti prekės modifikavimo teorinius aspektus.
2. Išsiaiškinti prekės modifikavimo praktinę reikšmę įmonės veiklai.
Pranešimo raktiniai žodžiai: prekė, modifikavimas, įmonė, vartotojas, strategija.
1. PREKĖS MODIFIKAVIMAS
Prekės modifikavimas – tai prekių savybių pakeitimas. Prekės modifikavimas anaiptol nereiškia, jog būtinai ji turi būti brangi. Modifikavimas leidžia geriau atsižvelgti į rinkos segmentavimo reiklalus ir siekti, kad teisingai būtų kreipiamasi į įvairias pirkėjų grupes. Pavyzdžiui, knyga ,,Kas yra kas Lietuvoje“ buvo išleista su brangiu odiniu viršeliu ir kaip paprastas žinynas. Kaina vien dėl apipavidalino, skyrėsi labai smarkiai. Tačiau taip buvo patenkinti poreikiai ir tų, kurie norėjo įsigyti informaciją, ir tų, kurie pageidavo turėti ir labai gražiai įrištą knygą.(Pranulis ir kt., 1999, p. 162) Prekės modifikavimas gali būti labai įvairus ir remiantis šiomis charakteristikomis:
• Medžiagos rūšimi (metalas, mediena, plastmasė ir t.t.);
• Prekės funkcija (panaudojimo tikslu);
• Išorės apipavidalinimu (forma, dizainu);
• Pakuote (paprasta arba reikalaujančia daug sąnaudų).
Prekės modifikavimas yra vienas iš naujos prekės kūrimo variantų, kadangi nauja prekė gali būti konceptualiai nauja arba patobulinta prekė. Norint nustatyti ar prekė nauja ar ji tik modifikuota, atsakymo reikia ieškoti remiantis subjektyviuoju kriterijumi. Kriterijus apima du aspektus: vartotojo ir gamintojo. Vartotojas ir gamintojas – du skirtingi poliai. Kas vienam gali atrodyti nauja, kitam tas gali būti senai žinoma. Todėl dėmesį reikia koncentruoti į rinkos segmentą, kuriam bus skirta nauja prekė. Jei segmento vartotojai, kuriems skirta nauja prekė, pripažįsta ją nauja, tai galima teigti, kad ši prekė yra visiškai nauja. Jeigu...
Šį darbą sudaro 1883 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!