1. Pateikite prekės ženklo įvaizdžio sąvokas (remkitės bent 3-5 autoriais). Išsiaiškinkite jų pranašumus ir trūkumus, juos lyginant bei pateikite savo apibrėžimą. Scheminis vaizdavimas patartinas.
1 paveikslas
Šaltinis: sudaryta pagal autorę remiantis internetu
Ph. Kotler, G. Armstrong, J. Saunders, V. Wrong
2003, - p. 231
Prekės ženklo įvaizdis – vartotojo nuomonė apie tam tikrą prekės ženklą. Vartotojas gali turėti tam tikras nuostatas apie prekės ženklą, t.y. skirti prekės ženklus pagal tam tikras savybes. Šios nuostatos priklauso nuo tam tikrų prekės ženklo savybių, paremtų vartotojo patirtimi arba nuo individualiojo suvokimo ir atrankinio informacijos išsaugojimo.
2 pavekslas .Šaltinis: sudaryta pagal autorę remiantis T. C. Kinnear. Principles of marketing. 1995, p11
Internetas
„ “
Daiva Žostautienė, Angelė Marcinkevičienė
2005, -p. 420
Prekės ženklo įvaizdis. Prekės ženklas sukuria tam tikrą įvaizdį apie save – rinkinį unikalių asociacijų, kurias tuo metu suvokia vartotojas. Šios asociacijos parodo, ką atspindi prekės ženklas šiuo momentu. Prekės ženklo įvaizdį gali suformuoti reklama.
Prekės ženklo įvaizdis – tai šios minutės įspūdis (kaip prekės ženklą suvokia vartotojai) – gali pavirsti jo esme, tai yra individualumu (kaip nori rinkodaros specialistai, kad prekės ženklą suvoktų vartotojai). Prekės ženklo įvaizdis yra suorientuotas tam tikrai rinkos situacijai, kuri susiklostė būtent šią dieną. Prekės ženklo įvaizdį diktuoja vartotojai.
3 paveikslas .Šaltinis: sudaryta pagal autorę remiantis D. Žostautienė, A. Marcinkevičienė, Prekės ženklo kaip prekės identifikavimo priemonės svarba įmonės rinkodaros veiklai, p 420.
Internetas
„ “
Prekės ženklo įvaizdis yra neapčiuopiamas, prekės ženklas gali turėti kelis prekės ženklo įvaizdžius, iš kurių vienas arba du gali dominuoti. Svarbiausia prekės ženklo tyrime – identifikuoti galingiausią įvaizdį ir jį remti per prekės ženklo komunikacija (etiketes, reklama, informacija iš kitų žmonių ir pan.). Prekės ženklo įvaizdis – tai jausmai ir įvaizdžiai susiję su prekės ženklu, kurie įtakoja pirkimą per prekės ženklo atpižinimą, atkūrimą ir indetiškumą. Vartotojai perka ne tik produktą, bet ir produkto įvaizdžio asociacijas, tokias kaip galią, sveikatą, rafinuotumą, ir svarbiausia – indetifikaciją ir asociaciją su kitais prekės...
Šį darbą sudaro 2365 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!