“Mūsų visuomenėje, esant didžiuliams informacijos srautams darosi vis sudėtingiau viską žinoti ir pažinti, todėl kaip vartotojai vis labiau linkstame vartoti apibrėžtą ir įrėmintą informaciją, kurią dažnai gauname vienokia ar kitokia forma- ženklų pavidalu” [1, psl. 26].
Šiuo metu žmonės nebedėvi šiaip kelnių, marškinėlių ar kepuraičių, nevalgo šiaip šokolado, negeria kavos. Kiekviena prekė jiems ką nors simbolizuoja, turi savo filosofiją, savo pasaulį. Žmonės jau nebevartoja prekių, jie vartoja simbolius. Tiksliau pasakius, kaip ir anksčiau, jiems reikia apsirengti ir pavalgyti, tik šiandien jie renkasi ne šiaip produktus, o tuos, kurie turi simbolinį užtaisą, yra gerai išreklamuoti ir užima aiškias pozicijas žmonių galvose“ [2].
Šiandieną prekės ženklas tampa svarbiu reklaminės grafikos elementu. Tai prekės identifikacija, skirianti gamintojo prekę nuo konkurentų prekės. Pagal Lietuvos įstatymus prekių ženklu laikomas grafiškai išreikštas (spalva, žodžiu, raidėmis ir kitais grafiniais simboliais) žymuo, kurio paskirtis- skirti vieno gamintojo gaminamas prekes ir teikiamas paslaugas nuo kito gamintojo prekių ir paslaugų. [3]. Konkurencinėje kovoje prekių ženklas tampa vis svarbesnis. Apie juos diskutuoja ir verslininkai, ir rinkodarininkai, spaudoje gausu straipsnių ir komentarų šia tematika.
Pasak Valstybinio patentų biuro juridinio skyriaus vedėjos Linos Mickienės prekių ženklas – “tai verslininko kūrybos, fantazijos ar išmonės rezultatas, išskiriantis jo prekę iš kitų gaminių. O kartu – ir ginklas rinkoje, kurioje kova dėl nuosavybės teisių ir pirkėjų kartais būna gana agresyvi” [4, p.28].
Tuo tarpu Lietuvos prekybos įmonių asociacijos direktorius Gediminas Žižys į prekių ženklą žvelgia iš kitos pusės. Jis teigia, kad “žinomas prekių ženklas- tai ilgo darbo su vartotoju rezultatas” [5, p.61].
Populiarus terminas, naudojamas rinkodaroje, yra “brendas” (angl. brand), kuris gali būti pakeistas “prekių ženklu” – terminu, naudojamu kaip pramoninės nuosavybės objektas. Tačiau brendas yra žymiai platesnė sąvoka, ne vien tik prekių ženklas, skirtas pažymėti prekių rūšį ar įregistruotą kaip prekių ženklą firmos vardą. „Brand’as ir yra tas variklis, sąsaja, integralumas, kuris leidžia mums pasijusti bent kiek laimingesniems ir tvirtesniems,...
Šį darbą sudaro 7376 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!