Savo darbui pasirinkau Danijos kompanijos DANDY gaminamos kramtomosios gumos 2 prekinių ženklų Dirol ir Stimorol verslo aplinką, jos analizę, ateities perspektyvas.
Kramtomoji guma - tai specifinė prekė, kuri perkama impulsyviai. Impulsas – tai jau paskutinis pirkėjo noras nusipirkti DAR kokią nors prekę jau stovint prie kasos. Impulsyvios paskirties prekių grupei priklauso daug smulkių prekių rūšių : įvairūs saldainiukai, ledinukai, šokoladukai , o taip pat kramtomoji guma. Pirkėjas neperka daug impulsyvios paskirties prekių, o išsirenka vieną. Todėl visa intriga tarp tokios rūšies prekių yra ta, kad pirkėjas išsirinktų “teisingai”, t.y. nusipirktų būtent Dirol arba Stimorol kramtomąją gumą.
Mažmeninė prekyba – tai viena iš sparčiausiai augančių ekonomikos sričių. Viena iš ryškiausių šio laikotarpio tendencijų - tai didžiųjų prekybos tinklų įtakos augimas. Atitinkamai, darbas su didžiaisiais klientais, tampa labai svarbia bet kokio tiekėjo, kurio prekės parduodamos galutiniam vartotojui mažmeninės prekybos tinkle užduotimi.
Šiame darbe panagrinėsiu kramtomosios gumos, kaip impulso prekės, parduodamos mažmeninės prekybos tinkle verslo aplinką ir pabandysiu numatyti veiklos perspektyvas.
STIMOROL Lietuva – tai Danijos kompanijos DANDY, gaminančios ir parduodančios Dirol ir Stimorol kramtomąją gumą, atstovas Lietuvoje.
Konditerijos įmonė Dansk Tyggegummi Fabrik A/S buvo įkurta 1915 m. Kompanija garsėjo aukštos kokybės produktais, dar prieš atidarant fabriką Vejle miestelyje turėjo nemažai nuolatinių klientų visoje Danijoje.
1927 m. parodoje Londone kompanijos savininkas pamatė naują produktą – kramtomąją gumą. Jis nusipirko receptą ir grįžęs eksperimentuodamas gamino kramtomąją gumą savo virtuvėje. Po daugelio bandymų jam pagaliau pavyko, buvo pradėta nedidelio kramtomosios gumos gamyba.
Netrukus Vejle gaminama kramtomoji guma tapo gerai žinomu produktu. Gamybos mastas didėjo kasdien – nebuvo jokių abejonių – produktas turėjo pasisekimą. 1939 m. pasirodė pavadinimas DANDY.
1952 m. DANDY išleido pirmąją reklamą, kurioje pristatė šūkį: (DANDY – ALWAYS STIMULAITING). Iš čia kilo vienos iš kramtomųjų gumų STIMOROL pavadinimas.
Nuo pat pradžių unikalaus skonio STIMOROL® kramtomoji guma buvo populiari. Tai buvo stiprus produktas, kurio parduodavo vis daugiau. Be reklamos STIMOROL® pardavimas po truputį...
Šį darbą sudaro 4577 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!