Kursiniai darbai

Prekinių ženklų analizė: kramtomosios gumos

9.8   (2 atsiliepimai)
Prekinių ženklų analizė: kramtomosios gumos 1 puslapis
Prekinių ženklų analizė: kramtomosios gumos 2 puslapis
Prekinių ženklų analizė: kramtomosios gumos 3 puslapis
Prekinių ženklų analizė: kramtomosios gumos 4 puslapis
Prekinių ženklų analizė: kramtomosios gumos 5 puslapis
Prekinių ženklų analizė: kramtomosios gumos 6 puslapis
Prekinių ženklų analizė: kramtomosios gumos 7 puslapis
Prekinių ženklų analizė: kramtomosios gumos 8 puslapis
Prekinių ženklų analizė: kramtomosios gumos 9 puslapis
Prekinių ženklų analizė: kramtomosios gumos 10 puslapis
Prekinių ženklų analizė: kramtomosios gumos 11 puslapis
Prekinių ženklų analizė: kramtomosios gumos 12 puslapis
Prekinių ženklų analizė: kramtomosios gumos 13 puslapis
Prekinių ženklų analizė: kramtomosios gumos 14 puslapis
Prekinių ženklų analizė: kramtomosios gumos 15 puslapis
Prekinių ženklų analizė: kramtomosios gumos 16 puslapis
Prekinių ženklų analizė: kramtomosios gumos 17 puslapis
Prekinių ženklų analizė: kramtomosios gumos 18 puslapis
Prekinių ženklų analizė: kramtomosios gumos 19 puslapis
Prekinių ženklų analizė: kramtomosios gumos 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Savo darbui pasirinkau Danijos kompanijos DANDY gaminamos kramtomosios gumos 2 prekinių ženklų Dirol ir Stimorol verslo aplinką, jos analizę, ateities perspektyvas.
Kramtomoji guma - tai specifinė prekė, kuri perkama impulsyviai. Impulsas – tai jau paskutinis pirkėjo noras nusipirkti DAR kokią nors prekę jau stovint prie kasos. Impulsyvios paskirties prekių grupei priklauso daug smulkių prekių rūšių : įvairūs saldainiukai, ledinukai, šokoladukai , o taip pat kramtomoji guma. Pirkėjas neperka daug impulsyvios paskirties prekių, o išsirenka vieną. Todėl visa intriga tarp tokios rūšies prekių yra ta, kad pirkėjas išsirinktų “teisingai”, t.y. nusipirktų būtent Dirol arba Stimorol kramtomąją gumą.
Mažmeninė prekyba – tai viena iš sparčiausiai augančių ekonomikos sričių. Viena iš ryškiausių šio laikotarpio tendencijų - tai didžiųjų prekybos tinklų įtakos augimas. Atitinkamai, darbas su didžiaisiais klientais, tampa labai svarbia bet kokio tiekėjo, kurio prekės parduodamos galutiniam vartotojui mažmeninės prekybos tinkle užduotimi.
Šiame darbe panagrinėsiu kramtomosios gumos, kaip impulso prekės, parduodamos mažmeninės prekybos tinkle verslo aplinką ir pabandysiu numatyti veiklos perspektyvas.
STIMOROL Lietuva – tai Danijos kompanijos DANDY, gaminančios ir parduodančios Dirol ir Stimorol kramtomąją gumą, atstovas Lietuvoje.
Konditerijos įmonė Dansk Tyggegummi Fabrik A/S buvo įkurta 1915 m. Kompanija garsėjo aukštos kokybės produktais, dar prieš atidarant fabriką Vejle miestelyje turėjo nemažai nuolatinių klientų visoje Danijoje.
1927 m. parodoje Londone kompanijos savininkas pamatė naują produktą – kramtomąją gumą. Jis nusipirko receptą ir grįžęs eksperimentuodamas gamino kramtomąją gumą savo virtuvėje. Po daugelio bandymų jam pagaliau pavyko, buvo pradėta nedidelio kramtomosios gumos gamyba.
Netrukus Vejle gaminama kramtomoji guma tapo gerai žinomu produktu. Gamybos mastas didėjo kasdien – nebuvo jokių abejonių – produktas turėjo pasisekimą. 1939 m. pasirodė pavadinimas DANDY.
1952 m. DANDY išleido pirmąją reklamą, kurioje pristatė šūkį: (DANDY – ALWAYS STIMULAITING). Iš čia kilo vienos iš kramtomųjų gumų STIMOROL pavadinimas.
Nuo pat pradžių unikalaus skonio STIMOROL® kramtomoji guma buvo populiari. Tai buvo stiprus produktas, kurio parduodavo vis daugiau. Be reklamos STIMOROL® pardavimas po truputį...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 4577 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Įvadas 3
  • 1. Istorija 4
  • 2. SWOT analizė 6
  • 2.1. STIMOROL 6
  • 2.2. DIROL 9
  • 3. Informacija apie rinką ir konkurentus 12
  • 3.1. Rinka 12
  • 3.2. Konkurencija. 13
  • 4. Prekės ženklo strategija 14
  • 4.1. Dirol. 14
  • 4.2. Stimorol. 16
  • 4.3. Dominavimas ir įvaizdis. 16
  • 5. Prekybos vystymosi tendencijos 17
  • 5.1. Bendra apžvalga 17
  • 5.2. Rinkos tendencijos. 18
  • 5.3. Konkurentai. 18
  • IŠVADOS 20
  • Literatūros sąrašas 22

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
21 psl., (4577 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros kursinis darbas
  • 21 psl., (4577 ž.)
  • Word failas 154 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt