Kursiniai darbai

Prekių ženklų marketingas

10   (2 atsiliepimai)
Prekių ženklų marketingas 1 puslapis
Prekių ženklų marketingas 2 puslapis
Prekių ženklų marketingas 3 puslapis
Prekių ženklų marketingas 4 puslapis
Prekių ženklų marketingas 5 puslapis
Prekių ženklų marketingas 6 puslapis
Prekių ženklų marketingas 7 puslapis
Prekių ženklų marketingas 8 puslapis
Prekių ženklų marketingas 9 puslapis
Prekių ženklų marketingas 10 puslapis
Prekių ženklų marketingas 11 puslapis
Prekių ženklų marketingas 12 puslapis
Prekių ženklų marketingas 13 puslapis
Prekių ženklų marketingas 14 puslapis
Prekių ženklų marketingas 15 puslapis
Prekių ženklų marketingas 16 puslapis
Prekių ženklų marketingas 17 puslapis
Prekių ženklų marketingas 18 puslapis
Prekių ženklų marketingas 19 puslapis
Prekių ženklų marketingas 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Tyrimo problema. Lietuva šiandien išgyvena europietiškos integracijos laikotarpį. Todėl niekas nesiginčys, kad atgavus nepriklausomybę, šalyje veikiančios įmonės išgyvena sunkų periodą. Po ilgo priklausymo Tarybų Sąjungai reikėjo pereiti nuo centralizuotos ekonomikos prie laisvos rinkos principų. Deja , ne visi sėkmingai perėjo šį etapą – daugelis firmų, netekusios Sąjungos rinkos , į kurią buvo orientuota visa ekonomika , bankrutavo. Užsidarė ir didžiulės pramonės gamyklos, nemažai įmonių tiesiog neturėjo sąlygų realizuoti savo produkcijos. Taip pat šios įmonės buvo nepajėgios konkuruoti su vakarais, pagal rinkos ekonomikos principus.
Praėjęs dešimtmetis rodo, kad Lietuvos organizacijos, nors darydamos vienokių ar kitokių klaidų, išmoko dirbti pereinamojo etapo ir besiformuojančios rinkos ekonomikos sąlygomis vietinėje rinkoje, tačiau susiduria su problemomis reklaminės veiklos vadyboje.
Tarptautinės kompanijos, kovodamos dėl Lietuvos rinkos, pradeda galingas reklamines kampanijas, kurios parengtos naudojant modernias strategijas. Viena iš galingiausių reklaminių – rinkodarinių strategijų yra Brandinga‘s.
Brandinga‘s - tai ilgalaikė, koncentruota organizacijos veikla, nukreipta į vartotoją stengiantis jį išlaikyti savo įtakos zonoje kuo ilgiau (Lisauskienė, 1998, p.74).
Brandinga‘s apima visą įmonės veiklą nuo prekės ženklo sukūrimo iki prekės patekimo į parduotuvės lentyną. Konkuruoti su tokios reklamos įtaka vartotojais Lietuvos organizacijos ne visuomet pajėgios.
Be abejo, vystantis ekonomikai, prekių ženklų reikšmė dar labiau didėjo. Jie tapo galingu ginklu kovoje su konkurentais, o tai sąlygojo būtinybę suteikti prekių ženklams teisinę apsaugą, sukuriant ženklų registracijos sistemą, kai asmeniui, įregistravusiam prekės ženklą, pripažįstama nuosavybės teisė į jį, taigi suteikiama teisė uždrausti tapatų ar panašų žymenį naudoti kitiems.
Tokios sistemos sukūrimas, be abejo, yra sveikintinas. Tačiau kartu iškyla klausimas: ar asmuo, neįregistravęs savo ženklo atitinkamame prekių ženklų ar patentų registre, neteks ir visų teisių, suteikiamų prekės ženklui, kaip pramoninės nuosavybės apsaugos objektui? Tokį įspūdį dar labiau sustiprina tai, kad tiek tarptautiniai susitarimai, - Paryžiaus konvencija dėl pramoninės nuosavybės saugojimo ar sutartis dėl intelektinės nuosavybės teisių aspektų, susijusių su prekyba (toliau - TRIPS sutartis), tiek Europos Sąjungos teisės aktai, - Europos...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 9163 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • TURINYS 2
  • ĮVADAS 3
  • 1. TEORINIS PAGRINDIMAS 5
  • 1.1. PAGRINDINIŲ SĄVOKŲ INTERPRETACIJA 5
  • 1.2. PREKIŲ ŽENKLŲ ATSIRADIMO ISTORIJA 6
  • 2. PREKINIO ŽENKLO ANALIZĖ 9
  • 2.1. PREKIŲ ŽENKLO SĄVOKA 9
  • 2.2. PREKĖS ŽENKLO VERTĖ 11
  • 2.3. PREKĖS ŽENKLO PROJEKTAVIMAS 14
  • 2.4. PREKINIO ŽENKLO REGISTRAVIMAS 15
  • 2.5. PREKINIO ŽENKLO IDENTIFIKAVIMAS 18
  • 2.5.1. PREKIŲ ŽENKLŲ IDENTIFIKAVIMO STRATEGIJA 19
  • 2.6. PREKIŲ ŽENKLO POZICIONAVIMAS 21
  • 2.6.1. POZICIONAVIMO SAMPRATA 21
  • 2.6.2. PREKIŲ ŽENKLO VIDINIS POZICIONAVIMAS 22
  • 2.7. PREKIŲ ŽENKLŲ KONKURENCINGUMAS 25
  • 2.8. PREKĖS ŽENKLO LOJALUMAS 26
  • 2.9. PREKIŲ ŽENKLŲ KONTROLĖ 27
  • IŠVADOS 32
  • LITERATŪRA 33
  • PRIEDAI 35

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
35 psl., (9163 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros kursinis darbas
  • 35 psl., (9163 ž.)
  • Word failas 499 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt