Reklaminės kampanijos apibūdinimas yra sudėtingas, nes reklamos negalima apibrėžti vienu sakiniu. Nagrinėdami jos sąvoką, randame susipynusius tiek ekonomikos, sociologijos, tiek psichologijos ir estetikos klausimus. Reklama – tikslinis informacijos apie prekių vartojamąsias savybes ar teikiamas paslaugas skleidimas, norint sudaryti ir padidinti paklausą. Paprastai įjungiamas į bendraūkinių išlaidų sąskaitas. (Verslo žinynas, 1993).
Reklama sudaro didelę visuomenės gyvenimo dalį. Reklamą mes matome ir girdime visur: namuose žiūrime televiziją, važiuojant automobiliu klausomės radijo, mieste aplink matome daugybę reklaminių iškabų, o kas rytą tikrindami pašto dėžutes randame ne vieną reklaminį biukletėlį.
Kalbant apie reklamą svarbiausia yra suprasti reklaminės kampanijos esmę ir tikslą – sukurti tokį pranešimą, kuriuo būtų galima kam nors papasakoti apie ką nors – reikiamoje vietoje ir reikiamu laiku.
Pakitus politinei ir ekonominei situacijai Lietuvoje reklamos panaudojimas labai išaugo. Įmonės, siekiančios padidinti rinkos dalį ar užkariauti naują rinką, pastebėjo, kad pavieniai reklaminiai veiksniai nėra labai efektyvūs. Didesnį efektą galima pasiekti organizuojant reklaminę kampaniją. Su reklaminės kampanijos organizavimo sunkumais susiduria ne tik reklamos kūrėjai, bet ir reklamos užsakovai. Šioje srityje trūksta tiek teorinio pagrindo, tiek praktinės patirties. Būtent tai ir lėmė šios temos pasirinkimą.
Darbo objektas – reklaminės kampanijos planavimas UAB „Meganora“.
Darbo tikslas – išsiaiškinti kaip vyksta reklaminės kampanijos planavimas UAB „Meganora“.
• išsiaiškinti, kodėl yra svarbu nustatyti reklaminės kampanijos tikslus;
• apibrėžti reklamos strategiją ir priemonių parinkimą;
• išsiaiškinti, kaip yra sudaromas reklaminės kampanijos biudžetas;
• pabrėžti, kodėl yra svarbus reklamos ekonominio efektyvumo įvertinimas.
Darbo metodika, padėjusi išspręsti minėtus uždavinius, susideda iš mokslinės literatūros anlizės ir tiriamos įmonės analizės.
Mokslinės literatūros analizė leidžia teigti, kad reklaminės kampanijos planavimas įmonėse yra ganėtinai sudėtingas procesas. Būtent todėl svarbu suvokti reklamos esmę, jos poveikį vartotojui ir rinkai.
1. REKLAMINĖS KAMPANIJOS ESMĖ IR YPATUMAI
Bendriausia prasme reklama yra ne kas kita kaip užsakovo apmokamas neasmeniškas prekių, paslaugų ir idėjų propagavimas. Reklaminės kampanijos esmę sudaro specialiai parengta, apdorota ir tam tikrai auditorijai perduota informacija. Jos tikslas – raginti žmones atlikti...
Šį darbą sudaro 2937 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!