Referatai

Reklaminės kampanijos planavimas įmonėje: UAB "Meganora"

9.6   (3 atsiliepimai)
Reklaminės kampanijos planavimas įmonėje: UAB "Meganora" 1 puslapis
Reklaminės kampanijos planavimas įmonėje: UAB "Meganora" 2 puslapis
Reklaminės kampanijos planavimas įmonėje: UAB "Meganora" 3 puslapis
Reklaminės kampanijos planavimas įmonėje: UAB "Meganora" 4 puslapis
Reklaminės kampanijos planavimas įmonėje: UAB "Meganora" 5 puslapis
Reklaminės kampanijos planavimas įmonėje: UAB "Meganora" 6 puslapis
Reklaminės kampanijos planavimas įmonėje: UAB "Meganora" 7 puslapis
Reklaminės kampanijos planavimas įmonėje: UAB "Meganora" 8 puslapis
Reklaminės kampanijos planavimas įmonėje: UAB "Meganora" 9 puslapis
Reklaminės kampanijos planavimas įmonėje: UAB "Meganora" 10 puslapis
Reklaminės kampanijos planavimas įmonėje: UAB "Meganora" 11 puslapis
Reklaminės kampanijos planavimas įmonėje: UAB "Meganora" 12 puslapis
Reklaminės kampanijos planavimas įmonėje: UAB "Meganora" 13 puslapis
Reklaminės kampanijos planavimas įmonėje: UAB "Meganora" 14 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Reklaminės kampanijos apibūdinimas yra sudėtingas, nes reklamos negalima apibrėžti vienu sakiniu. Nagrinėdami jos sąvoką, randame susipynusius tiek ekonomikos, sociologijos, tiek psichologijos ir estetikos klausimus. Reklama – tikslinis informacijos apie prekių vartojamąsias savybes ar teikiamas paslaugas skleidimas, norint sudaryti ir padidinti paklausą. Paprastai įjungiamas į bendraūkinių išlaidų sąskaitas. (Verslo žinynas, 1993).
Reklama sudaro didelę visuomenės gyvenimo dalį. Reklamą mes matome ir girdime visur: namuose žiūrime televiziją, važiuojant automobiliu klausomės radijo, mieste aplink matome daugybę reklaminių iškabų, o kas rytą tikrindami pašto dėžutes randame ne vieną reklaminį biukletėlį.
Kalbant apie reklamą svarbiausia yra suprasti reklaminės kampanijos esmę ir tikslą – sukurti tokį pranešimą, kuriuo būtų galima kam nors papasakoti apie ką nors – reikiamoje vietoje ir reikiamu laiku.
Pakitus politinei ir ekonominei situacijai Lietuvoje reklamos panaudojimas labai išaugo. Įmonės, siekiančios padidinti rinkos dalį ar užkariauti naują rinką, pastebėjo, kad pavieniai reklaminiai veiksniai nėra labai efektyvūs. Didesnį efektą galima pasiekti organizuojant reklaminę kampaniją. Su reklaminės kampanijos organizavimo sunkumais susiduria ne tik reklamos kūrėjai, bet ir reklamos užsakovai. Šioje srityje trūksta tiek teorinio pagrindo, tiek praktinės patirties. Būtent tai ir lėmė šios temos pasirinkimą.
Darbo objektas – reklaminės kampanijos planavimas UAB „Meganora“.
Darbo tikslas – išsiaiškinti kaip vyksta reklaminės kampanijos planavimas UAB „Meganora“.
• išsiaiškinti, kodėl yra svarbu nustatyti reklaminės kampanijos tikslus;
• apibrėžti reklamos strategiją ir priemonių parinkimą;
• išsiaiškinti, kaip yra sudaromas reklaminės kampanijos biudžetas;
• pabrėžti, kodėl yra svarbus reklamos ekonominio efektyvumo įvertinimas.
Darbo metodika, padėjusi išspręsti minėtus uždavinius, susideda iš mokslinės literatūros anlizės ir tiriamos įmonės analizės.
Mokslinės literatūros analizė leidžia teigti, kad reklaminės kampanijos planavimas įmonėse yra ganėtinai sudėtingas procesas. Būtent todėl svarbu suvokti reklamos esmę, jos poveikį vartotojui ir rinkai.
1. REKLAMINĖS KAMPANIJOS ESMĖ IR YPATUMAI
Bendriausia prasme reklama yra ne kas kita kaip užsakovo apmokamas neasmeniškas prekių, paslaugų ir idėjų propagavimas. Reklaminės kampanijos esmę sudaro specialiai parengta, apdorota ir tam tikrai auditorijai perduota informacija. Jos tikslas – raginti žmones atlikti...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 2937 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Įvadas..3
  • 1. Reklaminės kampanijos esmė ir ypatumai. 4
  • 2. UAB „Meganora“ pristatymas6
  • 3. Reklaminės kampanijos tikslų nustatymas.7
  • 4. Reklamos strategija ir priemonių parinkimas..9
  • 5. Reklaminės kampanijos biudžeto sudarymas.10
  • 6. Ekonominio reklamos efektyvumo įvertinimas.12
  • Išvados.14
  • Literatūra..15

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
14 psl., (2937 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros referatas
  • 14 psl., (2937 ž.)
  • Word failas 122 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt