Referatai

Reklaminės kampanijos planavimas

10   (3 atsiliepimai)
Reklaminės kampanijos planavimas 1 puslapis
Reklaminės kampanijos planavimas 2 puslapis
Reklaminės kampanijos planavimas 3 puslapis
Reklaminės kampanijos planavimas 4 puslapis
Reklaminės kampanijos planavimas 5 puslapis
Reklaminės kampanijos planavimas 6 puslapis
Reklaminės kampanijos planavimas 7 puslapis
Reklaminės kampanijos planavimas 8 puslapis
Reklaminės kampanijos planavimas 9 puslapis
Reklaminės kampanijos planavimas 10 puslapis
Reklaminės kampanijos planavimas 11 puslapis
Reklaminės kampanijos planavimas 12 puslapis
Reklaminės kampanijos planavimas 13 puslapis
Reklaminės kampanijos planavimas 14 puslapis
Reklaminės kampanijos planavimas 15 puslapis
Reklaminės kampanijos planavimas 16 puslapis
Reklaminės kampanijos planavimas 17 puslapis
Reklaminės kampanijos planavimas 18 puslapis
Reklaminės kampanijos planavimas 19 puslapis
Reklaminės kampanijos planavimas 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Reklaminė kampanija – tai marketingo programos pagrindu paruoštas reklaminių priemonių, skirtų tam tikro rinkos segmento(ų) prekės vartotojams, kompleksas. Šis kompleksas siekia sukelti vartotojų reakciją, kuri padės firmai-gamintojai spręsti jos strateginius ir taktinius klausimus.
Reklaminės kampanijos padeda užtikrinti prekės ir išorinės aplinkos sąveiką. Reklaminių veiksmų logiką ir kryptį, reklaminio informavimo kanalų pasirinkimą. Reklaminės kampanijos sėkmę sąlygoja keturi veiksniai,t.y. “marketingo miksas” arba 4P: product (prekė); price (kaina); promotion (rėmimas); place (paskirstymas). Šiuos veiksnius galima būtų papildyti dar vienu “P”-people (žmonės).Tai kadrai, formuojantys ir formuluojantys tikslus, generuojantys idėjas ir realizuojantys reklaminę kampaniją, nuo kurių labiausiai priklauso jos efektyvumas.
Lietuvos rinkos formavimas, jos integravimas į Europos rinkos sistemą, komercinių ryšių su užsienio šalimis intensyvėjimas neišvengiamai susiję su reklaminės veiklos vystymu ir plėtojimu. Ilgą laiką Lietuvoje objektyvių sąlygų reklamai vystytis nebuvo. Pirmiausia, vyravo deformuoti ekonominiai santykiai: pagrindinė produktų masė buvo realizuojama remiantis ilgalaikiais planais, iš anksto nustatytam vartotojui. Antra, reklama buvo laikoma ne tiek komercine, kiek ideologine veikla, o tai stabdė tiek jos teorinių pagrindų, tiek metodikos formavimąsi. Galiausiai, reklamos specialistai iki šiol nebuvo ruošiami.
Šiandien, pakitus politinei ir ekonominei situacijai, reklamos panaudojimas labai išaugo ir Lietuvoje. Įmonės, siekiančios padidinti rinkos dalį ar užkariauti naują rinką, pastebėjo, kad pavieniai reklaminiai veiksmai nėra labai efektyvūs. Didesnį efektą galima pasiekti organizuojant reklaminę kampaniją. Su reklaminės kampanijos organizavimo sunkumais susiduria ne tik reklamos kūrėjai, bet ir reklamos užsakovai.
Reklamos esmę sudaro specialiai paruošta, apdorota ir perduodama tam tikrai auditorijai (tikslinei žmonių grupei) informacija. Jos tikslas - paraginti žmones atlikti kokį nors konkretų veiksmą: nusipirkti prekę, pasinaudoti paslauga.
1. REKLAMINĖS KAMPANIJOS
Reklaminė kampanija yra paskirstytų erdvėje ir laike priemonių kompleksas. Kampanija gali tęstis kelis metus (pasaulinėje praktikoje yra atvejų,kai reklaminė kampanija tęsėsi 20-25 metus) arba būti trumpalaike-nuo kelių mėnesių iki 2-3 valandų.
Reklamines kampanijas galima suskirstyti į tokias grupes:
• pagal kryptingumą;
• pagal atlikimo laiką;
• pagal geografiją;
• pagal rinkos aprėpimą;
• pagal atskirų reklamos rūšių panaudojimo diapazoną;
• pagal...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 5044 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Įvadas 3
  • 1. Reklaminės kampanijos.4
  • 2. Reklaminės kampanijos planavimas..5
  • 2.1 Reklaminės kampanijos planas..5
  • 3. Reklaminės kampanijos tikslai..6
  • 4. Reklaminės kampanijos biudžetas.8
  • 5. Reklaminių kampanijų ruošimas9
  • 5.1 Reklaminių kampanijų ruošimo būdai9
  • 6. Reklaminės kampanijos etapai.11
  • 7. Reklaminės kampanijos grafikas.13
  • 8. Reklaminės kampanijos efektyvumo planavimas ir plano koregavimas..14
  • 9. Reklaminės kampanijos rezultatų įvertinimas.18 Išvados19 Literatūros sąrašas.20

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
20 psl., (5044 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros referatas
  • 20 psl., (5044 ž.)
  • Word failas 163 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt