Leidžiama vesti pamoką: Metodininkas
Mokytojas Doc. Leonas Paulauskas
Česlovas Girkantas
2007-09-24
Braižybos pamokos, vedamos
Simono Česnausko
Tytuvėnų gimnazijos 3 g klasėje (2007-09-24)
Išplėstinis pamokos planas
Tema: Linijos ir šriftas;
Tikslai:
Mokomieji (pažintiniai):
• Supažindinti mokinius su standartų numatytu linijų ir šrifto vaizdavimu, vaizdavimo taisyklėmis ir reikalavimais;
• Duoti supratimą apie standartuose numatytą tam tikrų objektų vaizdavimo vieningumo svarbą;
Lavinamieji:
• Lavinama vaizduotė, loginis, erdvinis mąstymas;
• Lavinti judesius braižant;
• Lavinti kruopštumo įgūdžius;
• Skatinti naudotis anksčiau įgytomis žiniomis;
• Lavinami įgūdžiai naudotis braižymo įrankiais;
• Ugdomas žodynas, grafinė kalba;
• Skatinamas gebėjimas analizuoti, stebėti;
Auklėjamieji:
• Pratinti prie kruopštaus darbo;
• Ugdyti stropumą;
• Asmens savybių ugdymas, tvarkingas užduočių pateikimas;
• Skatinama savarankiškai projektuoti detales;
• Skatinami gebėjimai analizuoti, stebėti;
Metodai:
• Žodiniai – aiškinimas, pokalbis, klausimai-atsakymai;
• Vaizdinis –plakatų demonstravimas;
• Praktinis – stebėjimas, trumpas praktinis darbas;
Pamokos tipas: mišrus
Mokymo priemonės:
• Mokymo: vadovėliai, vaizdinės medžiagos (plakatų) demonstravimas ir aptarimas, mokytojo aiškinimas;
• Darbo: darbo sąsiuvinis, liniuotės, skriestuvai, pieštukai;
Literatūra:
• „Braižyba“, I.Burneckienė, 1998.
PAMOKOS EIGA
Pamokos dalys
Laikas
(Nurodoma sulig kelinta minute baigiama pamokos dalis)
Pamokos dalies išplėstinis aprašymas
Organizacinė dalis
2 min.
Pasisveikinimas. Pasiruošimas pamokai.
Kol mokiniai ruošiasi pamokai, mokytojas užpildo žurnalą.
Praeitos pamokos kartojimas
7 min.
Užpildžius žurnalą surašomi pažymiai už praeitą namų darbą. Po to mokiniai trumpai apklausiami.
Trumpa apklausa mokiniai yra patikrinami kaip įsisavino praėjusios pamokos medžiagą. Ar teisingai vartoja terminus.
Užduodami klausimai:
• Kaip suprantate žodį „standartas“?
• Kokius žinote standartus?
• Kas standartizuojama braižyboje?
Naujos medžiagos dėstymas.
15 min.
Paskelbiama naujos pamokos tema – „Linijos ir šriftas“ ir pradedama dėstyti naują medžiagą, demonstruoti plakatus, paaiškinti juos.
Linijos
Grafinėje kalboje brėžinio linijos turi reikšmes, kaip ir raidės rašytinėje kalboje. Jeigu kuri nors linija nubrėžta neteisingai, mes negalime suprasti, kaip nubraižytas daiktas atrodo iš tikrųjų. Todėl reikia gerai įsidėmėti linijų formą, paskirtį ir jas brėžti teisingai. Pirmiausia būtina žinoti linijos storį, kuris gali svyruoti nuo 0,13 iki 1,5 mm. Brėžinyje apvado linijos reiškia daikto briaunas. Matomo apvado linija, brėžiama pieštuku yra ≈ 1 mm storio. Pažiūrėkite į savo liniuotes ir pasistenkite kokia yra 1 mm apimtis. Dardami brėžinius niekas linijų storių nematuoja, nes įgudus jei gaunami tikslūs savaime. Visų kitų...
Šį darbą sudaro 1066 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!