2006 m.
Marijampolė
1. ĮVADAS
UAB "Vesiga" - viena moderniausių ir didžiausių padažų gamintojų Lietuvoje, padažus, majonezo ir kitą produkciją gaminanti jau eilę metų. Įmonė, Lietuvoje daugiausiai žinoma kaip "Daumantų" padažų gamintoja, naują veiklos dešimtmetį pradėjo vienoje pažangiausių Lietuvoje gamyklų, iškilusioje netoliese buvusio Radvilų dvaro.
Sudarysim pamidorų padažo marketingo planą ir aptarsim šiuos klausimus:
Pateiksim pagrindinius rodiklius, charakterizuojančius padėtį rinkoje ir įmonės galimybes šioje rinkoje, t.y. rinkos dydį, pagrindinius segmentus, tarpininkus, konkurentus, vartotojus, makroaplinką. Toliau aptarsim trumpą prekės charakteristiką, išanalizuosim įmonės marketingo veiklą kaip keitėsi kainų, rinkos strategija. Aprašysime marketingo programą, atliksime rinkos segmentavimą ir sudarysime veiksmų planą, kuris atsakys į tokius klausimus:
• Kas bus padaryta;
• Kas tai darys;
• Kada tai turėtų būti padaryta.
2. SITUACIJOS ANALIZĖ
2.1. Išorės veiksnių analizė
Kiekvienos įmonės svarbiausias uždavinys yra patenkinti pasirinktų tikslinių rinkų pirkėjų tam tikrus poreikius ir gauti pelno. Siekdama šio tikslo, įmonė užmezga ryšius su žaliavų, medžiagų, įrengimų bei kitų gamybos išteklių tiekėjais, pasitelkia į pagalbą pardavimo tarpininkų bei pagalbininkų. Tuo pačiu metu įmonė rinkoje susiduria su didesniu ar mažesniu skaičiumi varžovų – konkurentų, siekiančių, kad pirkėjai įsigytų būtent jų siūlomų prekių.
UAB “Vesiga” užimama ketvirtadalį padažų bei majonezų rinkos ir yra viena moderniausių Lietuvos bendrovių. Šiai bedrovei metai buvo pelningi dėl to, kad ypatingas dėmesys buvo skirtas produkcijai ir jos kokybei.
2004 metai bendrovei “Vesiga”, gaminančiai “Daumantų” pagardus, buvo sėkmingi – įmonės apyvarta ir toliau nenutrūkstamai auga. 2003 metais apyvarta siekė 22,2 mln. litų, o tuo tarpu 2004 metais - 23,2 mln. litų, tai yra išaugo 4,6%. 32% majonezo rinkos Lietuvoje užimanti “Daumantų” produkcijos gamintoja ir toliau užtikrintai didina majonezo realizaciją, t.y. 12% daugiau nei 2003 metais. 2005 metų sausio mėnesį majonezo apyvarta išaugo net 50% lyginant su tuo pačiu laikotarpiu 2004 metais.Sėkmingiausias “Vesigai” buvo 2004 metų III ketvirtis, kuomet apyvarta buvo 12,8%. didesnė nei palyginamuoju laikotarpiu 2003 metais, kai siekė 4,7 mln. litų. 2004 metais investicijoms “Vesiga” skyrė 0,9...
Šį darbą sudaro 2829 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!