Namų darbai

Marketingo planas: Daumantų padažas UAB "Vesiga"

10   (1 atsiliepimai)
Marketingo planas: Daumantų padažas UAB "Vesiga" 1 puslapis
Marketingo planas: Daumantų padažas UAB "Vesiga" 2 puslapis
Marketingo planas: Daumantų padažas UAB "Vesiga" 3 puslapis
Marketingo planas: Daumantų padažas UAB "Vesiga" 4 puslapis
Marketingo planas: Daumantų padažas UAB "Vesiga" 5 puslapis
Marketingo planas: Daumantų padažas UAB "Vesiga" 6 puslapis
Marketingo planas: Daumantų padažas UAB "Vesiga" 7 puslapis
Marketingo planas: Daumantų padažas UAB "Vesiga" 8 puslapis
Marketingo planas: Daumantų padažas UAB "Vesiga" 9 puslapis
Marketingo planas: Daumantų padažas UAB "Vesiga" 10 puslapis
Marketingo planas: Daumantų padažas UAB "Vesiga" 11 puslapis
Marketingo planas: Daumantų padažas UAB "Vesiga" 12 puslapis
Marketingo planas: Daumantų padažas UAB "Vesiga" 13 puslapis
Marketingo planas: Daumantų padažas UAB "Vesiga" 14 puslapis
Marketingo planas: Daumantų padažas UAB "Vesiga" 15 puslapis
Marketingo planas: Daumantų padažas UAB "Vesiga" 16 puslapis
Marketingo planas: Daumantų padažas UAB "Vesiga" 17 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

2006 m.
Marijampolė
1. ĮVADAS
UAB "Vesiga" - viena moderniausių ir didžiausių padažų gamintojų Lietuvoje, padažus, majonezo ir kitą produkciją gaminanti jau eilę metų. Įmonė, Lietuvoje daugiausiai žinoma kaip "Daumantų" padažų gamintoja, naują veiklos dešimtmetį pradėjo vienoje pažangiausių Lietuvoje gamyklų, iškilusioje netoliese buvusio Radvilų dvaro.
Sudarysim pamidorų padažo marketingo planą ir aptarsim šiuos klausimus:
Pateiksim pagrindinius rodiklius, charakterizuojančius padėtį rinkoje ir įmonės galimybes šioje rinkoje, t.y. rinkos dydį, pagrindinius segmentus, tarpininkus, konkurentus, vartotojus, makroaplinką. Toliau aptarsim trumpą prekės charakteristiką, išanalizuosim įmonės marketingo veiklą kaip keitėsi kainų, rinkos strategija. Aprašysime marketingo programą, atliksime rinkos segmentavimą ir sudarysime veiksmų planą, kuris atsakys į tokius klausimus:
• Kas bus padaryta;
• Kas tai darys;
• Kada tai turėtų būti padaryta.
2. SITUACIJOS ANALIZĖ
2.1. Išorės veiksnių analizė
Kiekvienos įmonės svarbiausias uždavinys yra patenkinti pasirinktų tikslinių rinkų pirkėjų tam tikrus poreikius ir gauti pelno. Siekdama šio tikslo, įmonė užmezga ryšius su žaliavų, medžiagų, įrengimų bei kitų gamybos išteklių tiekėjais, pasitelkia į pagalbą pardavimo tarpininkų bei pagalbininkų. Tuo pačiu metu įmonė rinkoje susiduria su didesniu ar mažesniu skaičiumi varžovų – konkurentų, siekiančių, kad pirkėjai įsigytų būtent jų siūlomų prekių.
UAB “Vesiga” užimama ketvirtadalį padažų bei majonezų rinkos ir yra viena moderniausių Lietuvos bendrovių. Šiai bedrovei metai buvo pelningi dėl to, kad ypatingas dėmesys buvo skirtas produkcijai ir jos kokybei.
2004 metai bendrovei “Vesiga”, gaminančiai “Daumantų” pagardus, buvo sėkmingi – įmonės apyvarta ir toliau nenutrūkstamai auga. 2003 metais apyvarta siekė 22,2 mln. litų, o tuo tarpu 2004 metais - 23,2 mln. litų, tai yra išaugo 4,6%. 32% majonezo rinkos Lietuvoje užimanti “Daumantų” produkcijos gamintoja ir toliau užtikrintai didina majonezo realizaciją, t.y. 12% daugiau nei 2003 metais. 2005 metų sausio mėnesį majonezo apyvarta išaugo net 50% lyginant su tuo pačiu laikotarpiu 2004 metais.Sėkmingiausias “Vesigai” buvo 2004 metų III ketvirtis, kuomet apyvarta buvo 12,8%. didesnė nei palyginamuoju laikotarpiu 2003 metais, kai siekė 4,7 mln. litų. 2004 metais investicijoms “Vesiga” skyrė 0,9...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 2829 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • 1. Įvadas2
  • 2. Situacijos analizė.3
  • 2.1. Išorės veiksnių analizė.3
  • 2.2. Vidaus veiksnių analizė5
  • 3. SWOT analizė7
  • 4. Marketingo tikslai.8
  • 5. Tikslinės rinkos parinkimas..8
  • 6. Marketingo programa..10
  • 7. Veiksmų planas11
  • 8. Kontrolė12
  • 9.Išvados ir rekomendacijos12
  • 10. Literatūra..14

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
17 psl., (2829 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros namų darbas
  • 17 psl., (2829 ž.)
  • Word failas 177 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį namų darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt