Tyrimai

Marketingo tyrimas: stomatologinis kabinetas

9.8   (2 atsiliepimai)
Marketingo tyrimas: stomatologinis kabinetas 1 puslapis
Marketingo tyrimas: stomatologinis kabinetas 2 puslapis
Marketingo tyrimas: stomatologinis kabinetas 3 puslapis
Marketingo tyrimas: stomatologinis kabinetas 4 puslapis
Marketingo tyrimas: stomatologinis kabinetas 5 puslapis
Marketingo tyrimas: stomatologinis kabinetas 6 puslapis
Marketingo tyrimas: stomatologinis kabinetas 7 puslapis
Marketingo tyrimas: stomatologinis kabinetas 8 puslapis
Marketingo tyrimas: stomatologinis kabinetas 9 puslapis
Marketingo tyrimas: stomatologinis kabinetas 10 puslapis
Marketingo tyrimas: stomatologinis kabinetas 11 puslapis
Marketingo tyrimas: stomatologinis kabinetas 12 puslapis
Marketingo tyrimas: stomatologinis kabinetas 13 puslapis
Marketingo tyrimas: stomatologinis kabinetas 14 puslapis
Marketingo tyrimas: stomatologinis kabinetas 15 puslapis
Marketingo tyrimas: stomatologinis kabinetas 16 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Verslo vadybos ir marketingo problemas galima spresti labia įvairiai. Sprendimus galima priimti vadovaujantys vien savo patirtimi ar intuiciją. Tačiau, netgi tie vadovai, kurie iš pirmo žvilgsnio nesinaudoja marketingo tyrimais, iš šalies lyg ir nepastebint, tikrovėje patys anlizuoja, įvertina situaciją ir pasikeitimus rinkoje, tokiu būdu naudojasi savo sukaupta ir sukurta marketingo informacija.
Svarbiausia marketingo tyrimų paskirtis – padėti verslininkams gerinti vadybos sprendimų turinį ir kokybę, didinti jų patikimumą. Tam reikia laiku pateiktos patikimos ir išsamios informacijos. Tokią informaciją daugeliu atvejų galima gauti tik pasitelkus marketingo tyrimus.
Pagrindiniai marketingo tyrimų tikslai visada siejasi su esamos bei potencialios rinkos pažinimu ir informacijos apie ją perteikimu vadybos sprendimus priimantiems asmenims ir padaliniams. Vadybai labia padeda kvalifikuotų marketingo tyrėjų rekomendacijos, kokiu būdu geriausiai galima tenkinti vartotojų norus ir poreikius. Kita vertus, bet kuris verslas rinkoje, ar tai būtų gamyba, prekyba, ar paslaugų teikimas, turedamas tinkamą ir gerą informaciją gali padidinti savo veiklos patikimumą ir pelningumą.
1.1 Tyrimo objektas - tai pelno siekianti, stomatologines paslaugas teikianti įstaiga - privatus stomatologinis kabinetas. Privatus stomatologinis kabinetas, aprūpintas nauja ir kokybiška įranga bei medžiagomis, kas leidžia užtikrinti ne tik gerą darbo, bet ir aptarnavimo kokybę.
Kiekviena šių paslaugų yra mokama ir klientas privalo už jas sumokėti atitinkamą pinigų sumą. Kainos yra pakankamai aukštos, bet jos garantuoja kokybę.
1.2 Privataus stomatologinio kabineto veiklą įtakoja konkurentai, t.y. šalia esantys kiti tokio pobūdžio kabinetai bei valstybinės poliklinikos ar ambulatorijos, kuriose veikia stomatologiniai kabinetai, teikiantys nemokamas (ar minimaliai .mokamas) paslaugas.
Taip pat privataus stomatologinio kabineto veikla priklauso ir nuo gyventojų (t.y. potencialių ir esamų klientų) požiūrio į tokias paslaugas, jų kainą bei kokybę.
2. Problemos formulavimas
Marketingo problemos išaiškinimas turi lemiamą reikšmę visam tyrimui. Akivaizdu, jeigu neteisingai bus suvokta problema, visas tyrimas vyks klaidinga linkme, bus meginama išsiaiškinti ne pačius svarbiausius kalusimus. Kitaip sakant, jei bus padaryta klaida aiškinantis problemą, tai visos tyrimo pastangos pasuks neteisinga kryptimi, o jų rezultatai bus...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 2504 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
16 psl., (2504 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros tyrimas
  • 16 psl., (2504 ž.)
  • Word failas 1 MB
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį tyrimą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt