Kursiniai darbai

Marketingo tyrimas: teatrų populiarinimas

10   (3 atsiliepimai)
Marketingo tyrimas: teatrų populiarinimas 1 puslapis
Marketingo tyrimas: teatrų populiarinimas 2 puslapis
Marketingo tyrimas: teatrų populiarinimas 3 puslapis
Marketingo tyrimas: teatrų populiarinimas 4 puslapis
Marketingo tyrimas: teatrų populiarinimas 5 puslapis
Marketingo tyrimas: teatrų populiarinimas 6 puslapis
Marketingo tyrimas: teatrų populiarinimas 7 puslapis
Marketingo tyrimas: teatrų populiarinimas 8 puslapis
Marketingo tyrimas: teatrų populiarinimas 9 puslapis
Marketingo tyrimas: teatrų populiarinimas 10 puslapis
Marketingo tyrimas: teatrų populiarinimas 11 puslapis
Marketingo tyrimas: teatrų populiarinimas 12 puslapis
Marketingo tyrimas: teatrų populiarinimas 13 puslapis
Marketingo tyrimas: teatrų populiarinimas 14 puslapis
Marketingo tyrimas: teatrų populiarinimas 15 puslapis
Marketingo tyrimas: teatrų populiarinimas 16 puslapis
Marketingo tyrimas: teatrų populiarinimas 17 puslapis
Marketingo tyrimas: teatrų populiarinimas 18 puslapis
Marketingo tyrimas: teatrų populiarinimas 19 puslapis
Marketingo tyrimas: teatrų populiarinimas 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Norint padaryti teisingą sprendima reikia surinkti reikiamą informaciją.Taigi , sprendimo teisingumas labai priklauso nuo turimos informacijos.Taip pat ir marketingo sprendimai reikalauja informacijos,tam ir yra daromas marketingo tyrimas.
Marketingo tyrimas-tai sistemingas duomenų , susijusių su marketingo prblemomis , rinkimas,kaupimas ir apdorojimas.
Tipiško marketingo tyrimo eigoje galima išskirti keletą etapų:
1.Problemos formulavimas.
2.Pažintinis tyrimas.
3.Hipotezės formulavimas.
4.Tyrimo planavimas
5.Duomenų rinkimas
6.Interpretavimas ir pateikimas.
Problemos formulavimas-tai pradinis marketingo tyrimo etapas , kuriame apibrėžiami klausimai , kuriuos išspręsti turi padėti organizojamas tyrimas.
Marketingo tyrimas duoda geresnius rezultatus tada , kai problema suformuluota konkrečiau. Kartais konkretizavimo metu jau dalinai paaiškėja ir galimos sprendimo kryptys . Tolesni tyrimo etapai padeda pagrįsti ar atmesti susiformavusias nuomones.
Kartais firma susiduria su nepažįstamu reiškiniu ( nauja rinka ar kt. ) , todėl konkrečiai suformuluoti problemą gana sunku . Tada tyrimui prireikia daugiau išlaidų o rezultatas gaunamas mažesnis , nes surenkama daug nereikalingų duomenų. Todėl toks tyrimas mažiau efektyvus , nes tyrimo išlaidas sąlygoja visa tyrimo apimtis , o rezultatą – tik jo dalis , padedant daryti sprendimą.
Pažintinis tyrimas – marketingo tyrimo etapas , kuriame renkama lengvai prieinama informacija apie suformuluotą problemą tiek firmos viduje , tiek ir už jos ribų .
Šiame etape vyksta kosultacijos su firmos darbuotojais bei kitų organizacijų atstovais , susiduriančiais su įvairiais iškeltos problemos aspektais . Be to , analizuojami įvairūs firmos vidiniai dokumentai bei kiti lengvai prieinami informacijos šaltiniai .
Analizuojant vidinius duomenis paprastai tiriama ankstesnių laikotarpių pardavimų apimtis , struktūra , marketingo išlaidos , jų pasiskirstymas ir t.t. Toks tyrimas leidžia suformuluoti hipotezę .
Hipotezės formulavimas – tai marketingo tyrimo etapas kuriame apibrėžiami su marketingo problema susijusių reiškinių spėjami ryšiai
ar tikėtinos vystimosi tendencijos .
Hipotezės suformulavimas iškelia būtinybę ją patikrinti. Kaip tai bus atliekama , numatoma tyrimo planavimo metu.
Tyrimo planavimas – tai marketingo tyrimo etapas , kuriame numatomi duomenų rinkimo metodai , tam rekalingos priemonės ir atrankinės visumos formavimo būdai.
Šio etapo rezultatas – marketingo tyrimo planas , kuriuo...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 4308 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • 1. Teorinė dalis..3
  • 2. Įvadas18
  • 3. Tyrimo metodo pasirinkimo pagrindimas.19
  • 4. Paslaugos tyrimas..20
  • 5. Vartotojų tyrimas21
  • a. Vartotojų elgesio rinkoje tyrimas.21
  • b. Veiksnių įtaka vartotojų elgesiui.22
  • Lyties įtaka.22
  • Amžiaus įtaka.22
  • Išsilavinimo įtaka.23
  • Pajamų įtaka.25
  • 6. Rinkos tyrimas..26
  • a. Rinkos paklausos įvertinimas.26
  • 7. Konkurencinės aplinkos analizė.27
  • 8. Išvados ir pasiūlymai..28
  • 9. Informacijos šaltiniai..29
  • 10. Anketos pavyzdys 30

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
31 psl., (4308 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros kursinis darbas
  • 31 psl., (4308 ž.)
  • Word failas 320 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt