• Stiprinti savo išskirtinumą teikiant klientams jų lūkesčius pranokstančius paslaugas;
• Pagrindinis įmonės tikslas sutampa su egzistavimo priežastimi t.y. pelnu, nes jis yra universalus kriterijus, atspindintis įmonės efektyvumo lygį.
1as pav. Marketingo proceso loginė schema
Uždaviniai
• Išsiaiškinti, kurios alaus restorano pusės yra
• Išsiaiškinti, kokios dabartines reklamos priemones reikia keisti ir kokiais būdais tai padaryti;
• Nustatyti tinkamiausias pardavimų skatinimo priemones.
Analizuojamos įmonės – alaus restorano „Rambynas“ pristatymas
Praėjus dvidešimčiai metų Kaune atgimė legendinis alaus restoranas “Rambynas”. Nuo 2003 metų kauniečiai ir miesto svečiai atsikratyti prastos nuotaikos, pamiršti rūpesčių bei prasiblaškyti kviečiami į Laisvės alėjos pašonėje įsikūrusį legendomis apipintą alaus restoraną „Rambynas”. Anot direktorės Nomedos Vilpišauskienės, pagrindinė restorano atidarymo idėja yra senojo „Rambyno”, veikusio 1970 – 1985 m. atkūrimas. Šeimininkai stengėsi atgaivinti kuo daugiau autentiškų senojo interjero detalių sintezuodami jas su naujausiomis technologijomis.
Restorano aplinką kurti ir savininkų idėjas įgyvendinti padėjo „Jungtinių pajėgų” dizaineriai. Jų idėjos atsispindi netik „Rambyno” interjere, bet netgi spalvingame ir šmaikščiai dekoruotame valgiaraščio aplanke, kuriame gausią patiekalų ir gėrimų įvairovę papildo šaržiški piešinėliai, vaizduojantys tiek patiekalo gaminimo procesą, tiek jo išvaizdą. Gerą nuotaiką „Rambyne” kuria netik šmaikštūs sienų piešiniai, bylojantys apie ilgą alaus kelią ant stalo, bet ir, rodos, kiekvienas restorano užkaboris, pulsuojantis prisiminimais apie auksinius senojo „Rambyno” klestėjimo laikus.
Restorano direktorė Nomeda Vilpišauskienė džiaugiasi galėdama pasiūlyti pageidaujamų „Rambyno kojų“, kurias vis dar prisimena senojo „Rambyno” lankytojai. Direktorės teigimu, restorano valgiaraštis ypatingas tuo, jog daugumos patiekalų vienas iš ingridientų yra alus. Su juo gaminami įvairūs užpilai, padažai kepsniams pagardinti. Gausi ir užkandžių prie alaus pasiūla.
Bene didžiausias netikėtumas lankytojų laukia „Horn” alaus kampe. Čia stalo viduryje įrengtas specialus apskaitos įrenginys ir alaus pilstymo čiaupas. Alučio mėgėjų kompanija čia galės pilti ir gerti tiek alaus, kiek geis jų širdis. O visa tai fiksuos skaitiklis, kuris pasibaigus vaišėms išspausdins kvitą apie išgertą alaus kiekį, už kurį susimokėti teks bare.
Nors restoraną akylai stebi apsaugos darbuotojas, susiginčiję alaus mėgėjai santykius...
Šį darbą sudaro 3255 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!