Kiekvieno verslininko, bendrovės pagrindinis uždavinys yra patenkinti pasirinktų tikslinių rinkų pirkėjų tam tikrus poreikius ir iš to gauti pelno. Galbūt įmonė siūlo kokybišką prekę, nustatė jai patrauklią kainą ir naudoja pakankamai tobulą paskirstymo sistemą, tačiau norimos pardavimo apimties vis tiek nepavyksta greitai pasiekti. Tai ypač akivaizdu intensyvios konkurencijos sąlygomis, kai daugelis konkurentų siūlo gana panašias prekes. Labiausiai tikėtina tokios problemos priežastis – potencialūs pirkėjai tik atsitiktinai sužino apie prekę, jiems niekas tinkamai nepaaiškina siūlomos prekės privalumų, neskatina jos pirkti. Tuomet tenka imtis specialių veiksmų, kurie ištaisytų šią spragą. O tam yra naudojamas marketingo komplekso elementas – rėmimas.
Pardavimų rėmimas – tai procesas, kurio metu užmezgamas ryšys tarp įmonės (informacijos siuntėjo) ir klientų, pirkėjų, vartotojų (informacijos priėmėjų). Pagrindinis šio ryšio tikslas – pasiekti, kad vartotojai reaguotų į pateikiamą informaciją. Labiausiai laukiama atsakomosios reakcijos forma – įmonės prekių. Siekiant šios pageidaujamos reakcijos, didelę reikšmę turi ne tik perduodamos informacijos turinys, bet ir jos perdavimo būdas bei pateikta forma, laikas.
Šiame kursiniame darbe siekta išsiaiškinti:
• Marketingo sampratą;
• Marketingo komplekso sampratą;
• Pardavimų rėmimo sampratą ir struktūrą;
• Reklamos funkcijas, tikslus ir reikšmę;
• asmeninio pardavimo funkcijas, uždavinius, privalumus bei trūkumus;
• pardavimų skatinimo funkcijas, tikslus ir reikšmę;
• ryšių su visuomene funkcijas, tikslus ir reikšmę.
1. Kas yra marketingas
Marketingo teorinį pagrindą sudaro ekonomikos teorijos, sociologijos, psichologijos, vadybos, statistikos mokslai. Ekonomikos teorija teikia žinių ir siūlo atsakymus į daugelį klausimų, susijusių su rinkos ūkio problemomis. Psichologija padeda sužinoti apie vartotojų motyvaciją, elgesį. Marketingo planavimo, strategijos, kontrolės metodologiniai pagrindai kyla iš vadybos disciplinos. Sociologija padeda išsiaiškinti visuomenės sandarą bei pirkėjų ir vartotojų segmentus, o statistika laikoma kiekybinių marketingo tyrimų metodiniu pagrindu.
Įvairiuose šaltiniuose aptinkama skirtingų marketingo aiškinimų, daugiau ar mažiau išskiriant ir sureikšminant vieną ar kitą aspektą, tačiau bendras marketingo, kaip vieningos mokslo sistemos, turinys, dėl to nesikeičia.
Marketingas yra prekių, idėjų bei paslaugų sumanymo, kainų nustatymo, rėmimo ir paskirstymo, planavimo ir vykdymo procesas, siekiant...
Šį darbą sudaro 6775 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!