Kursiniai darbai

Pardavimų rėmimai

10   (2 atsiliepimai)
Pardavimų rėmimai 1 puslapis
Pardavimų rėmimai 2 puslapis
Pardavimų rėmimai 3 puslapis
Pardavimų rėmimai 4 puslapis
Pardavimų rėmimai 5 puslapis
Pardavimų rėmimai 6 puslapis
Pardavimų rėmimai 7 puslapis
Pardavimų rėmimai 8 puslapis
Pardavimų rėmimai 9 puslapis
Pardavimų rėmimai 10 puslapis
Pardavimų rėmimai 11 puslapis
Pardavimų rėmimai 12 puslapis
Pardavimų rėmimai 13 puslapis
Pardavimų rėmimai 14 puslapis
Pardavimų rėmimai 15 puslapis
Pardavimų rėmimai 16 puslapis
Pardavimų rėmimai 17 puslapis
Pardavimų rėmimai 18 puslapis
Pardavimų rėmimai 19 puslapis
Pardavimų rėmimai 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Kiekvieno verslininko, bendrovės pagrindinis uždavinys yra patenkinti pasirinktų tikslinių rinkų pirkėjų tam tikrus poreikius ir iš to gauti pelno. Galbūt įmonė siūlo kokybišką prekę, nustatė jai patrauklią kainą ir naudoja pakankamai tobulą paskirstymo sistemą, tačiau norimos pardavimo apimties vis tiek nepavyksta greitai pasiekti. Tai ypač akivaizdu intensyvios konkurencijos sąlygomis, kai daugelis konkurentų siūlo gana panašias prekes. Labiausiai tikėtina tokios problemos priežastis – potencialūs pirkėjai tik atsitiktinai sužino apie prekę, jiems niekas tinkamai nepaaiškina siūlomos prekės privalumų, neskatina jos pirkti. Tuomet tenka imtis specialių veiksmų, kurie ištaisytų šią spragą. O tam yra naudojamas marketingo komplekso elementas – rėmimas.
Pardavimų rėmimas – tai procesas, kurio metu užmezgamas ryšys tarp įmonės (informacijos siuntėjo) ir klientų, pirkėjų, vartotojų (informacijos priėmėjų). Pagrindinis šio ryšio tikslas – pasiekti, kad vartotojai reaguotų į pateikiamą informaciją. Labiausiai laukiama atsakomosios reakcijos forma – įmonės prekių. Siekiant šios pageidaujamos reakcijos, didelę reikšmę turi ne tik perduodamos informacijos turinys, bet ir jos perdavimo būdas bei pateikta forma, laikas.
Šiame kursiniame darbe siekta išsiaiškinti:
• Marketingo sampratą;
• Marketingo komplekso sampratą;
• Pardavimų rėmimo sampratą ir struktūrą;
• Reklamos funkcijas, tikslus ir reikšmę;
• asmeninio pardavimo funkcijas, uždavinius, privalumus bei trūkumus;
• pardavimų skatinimo funkcijas, tikslus ir reikšmę;
• ryšių su visuomene funkcijas, tikslus ir reikšmę.
1. Kas yra marketingas
Marketingo teorinį pagrindą sudaro ekonomikos teorijos, sociologijos, psichologijos, vadybos, statistikos mokslai. Ekonomikos teorija teikia žinių ir siūlo atsakymus į daugelį klausimų, susijusių su rinkos ūkio problemomis. Psichologija padeda sužinoti apie vartotojų motyvaciją, elgesį. Marketingo planavimo, strategijos, kontrolės metodologiniai pagrindai kyla iš vadybos disciplinos. Sociologija padeda išsiaiškinti visuomenės sandarą bei pirkėjų ir vartotojų segmentus, o statistika laikoma kiekybinių marketingo tyrimų metodiniu pagrindu.
Įvairiuose šaltiniuose aptinkama skirtingų marketingo aiškinimų, daugiau ar mažiau išskiriant ir sureikšminant vieną ar kitą aspektą, tačiau bendras marketingo, kaip vieningos mokslo sistemos, turinys, dėl to nesikeičia.
Marketingas yra prekių, idėjų bei paslaugų sumanymo, kainų nustatymo, rėmimo ir paskirstymo, planavimo ir vykdymo procesas, siekiant...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 6775 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Turinys 1
  • Įvadas 2
  • 1. Kas yra marketingas 3
  • 1.1 Marketingo kompleksas 4
  • 2. Pardavimų rėmimas 6
  • 2.1 Reklama ir jos funkcijos 7
  • 2.1.1 Reklamos rūšys 9
  • 2.1.2 Praktinis panaudojimas 12
  • 2.2 Asmeninis pardavimas 14
  • 2.2.1 Asmeninio pardavimo privalumai ir trūkumai 15
  • 2.2.2 Asmeninio pardavimo uždaviniai 16
  • 2.2.3 Praktinis panaudojimas 19
  • 2.3 Pardavimo skatinimas 19
  • 2.3.1 Praktinis panaudojimas 22
  • 2.4 Ryšiai su visuomene 23
  • 2.4.1 Praktinis panaudojimas 25
  • Išvados 27
  • Literatūros sąrašas 28

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.docx)
Apimtis
30 psl., (6775 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros kursinis darbas
  • 30 psl., (6775 ž.)
  • Word failas 189 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt